استاندارد ایزو

اخذ استانداردهای ایزو و سیستم مدیریت یکپارچه توسط مهرصنعت

گواهینامه های استاندارد ایزو و IMS (سیستم مدیریت یکپارچه) مهرصنعت

شرکت مهرصنعت ، بزرگترین تولیدکننده زغال فشرده در کشور ، و طراح و تولید کننده خط تولید زغال فشرده و دستگاه های آن ، این افتخار را دارد که با دریافت استاندارد های بین المللی ایزو ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ ، ایزو ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ ، و ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ و در مجموع گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت یکپارچه یا IMS ، سطح کیفیت و عملکرد خود را ارتقاء داده و در جهت خدمت رسانی هرچه بهتر و با کیفیت تر به مشتریان و هم میهنان گرامی قدم بردارد.

 

دریافت استاندارد های ایزو نیازمند بالابردن سطح کیفیت کار در زمینه های مختلف و ارتقاء کیفی مجموعه بوده که به لطف خدای متعال و با تلاش مجموعه مهرصنعت به دست  آمده است.

 

ایزو چیست؟

ایزو یا ISO یک سازمان بین المللی در زمینه ی تدوین استاندارد های بین المللی با توجه به خواسته ها، شرایط و قوانین همه ی کشور ها ، به منظور یکپارچه سازی فرآیند ها و روال انجام کارها، مقرراتی را تنظیم می کند، تا در راستای توسعه سطح کیفی تولیدات ، در جهت حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده باشد.

ایزو یک سازمان بین المللی است ، بنابراین دریافت گواهینامه های ایزو به این معنی است که قوانین گفته شده در همه ی کشور ها معتبر و قابل اجرا است.

سازمان ایزو در حال حاضر ۱۴۷ کشور را به عنوان عضو دارد که ایران نیز جزو این کشورهاست.

 

چرا ISO اهمیت دارد؟

همانطور که گفتیم ایزو یک سازمان بین المللی است که استاندارد ها را در زمینه های مختلف تهیه و تدوین می کند که این استاندارد ها مورد تایید تمام اعضای این سازمان است. بنابراین ، شرکتی که موفق به دریافت استاندارد های ایزو شود، در واقع برتری خود را در زمینه ی رعایت این استاندارد های بین المللی و کیفیت بالاتر و مورد تایید سازمانی به بزرگی ایزو را نشان داده است.

ایزو شامل استاندارد های متعددی است که هر یک در رابطه با موضوعی خاص تعیین شده ، برای مثال استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ که در زمینه ی تعهدات شرکت به محیط زیست بوده ، و یا ایزو ۹۰۰۱ که مربوط به کیفیت مدیریت است.

 

در ادامه چند نمونه از مهم ترین استاندارد های ایزو اخذ شده توسط شرکت مهرصنعت را میبینیم.

 

استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵  (ISO 9001:2015)-استاندارد مدیریت کیفیت

ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ شامل استاندارد های ایزو در مدیریت کیفیت تولیدات و خدمات می باشد.

کلیات استاندارد ایزو ۹۰۰۱  ویرایش ۲۰۱۵ ، شامل به کارگیری سیستم مدیریت کیفیت برای یک سازمان یا شرکت است که به آن کمک می کند تصمیم گیری ، عملکرد و استراتژی های خود را بهبود بخشیده و در یک مبنای منطقی و مدیریت شده ، فعالیت های خود را توسعه دهد.

استاندارد ایزو ۹۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ شامل موارد زیر است :

  • الف) توانایی ارائه محصولات و خدمات ملزم به مشتری به صورت مستمر ، با اعمال قوانین و مقررات
  • ب) آسان سازی فرصت ها به منظور افزایش رضایت مشتریان
  • ج) پرداختن به فرصت ها و اهداف سازمان و ریسک های آن
  • د) توانایی ثابت کردن انطباق شرکت یا سازمان با الزامات مشخص شده توسط مدیریت کیفیت

 

  • با سالها تجربه ، تلاش و پشتکار مدیران مجموعه مهرصنعت و همت مدیریت شرکت مهر صنعت ، ما موفق شدیم تا با دریافت استاندارد ISO9001:2015 کیفیت و سطح مدیریت را هرچه بیشتر بالا برده و با استاندارد های بین المللی همسان سازیم
گواهینامه استاندارد ISO 9001:2015 مهرصنعت

گواهینامه استاندارد ISO 9001:2015 مهرصنعت

استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ (ISO 14001:2015)- مدیریت زیست محیطی

با افزایش صنعت ، اقتصاد و رشد و تولید سازمان ایزو نیز برآن شده است تا استاندارد هایی را برای شرکت ها در زمینه به وجود آوردن قوانین و مقرراتی به منظور دستیابی هرچه بیشتر به تعادل میان محیط زیست و اقتصاد و جامعه به وجود آورد، تا محیط زیست ارزشمند این سیاره برای نسل های آتی نیز باقی بماند و دچار تغییرات و صدمات منفی نشود.

آلایندگی های صنعتی و تولیدی ، استفاده نا کارآمد از منابع ، مدیریت نامناسب ضایعات ، تخریب زیست بوم ها ، تغییرات آب و هوایی و از دست رفتن تنوع زیستی از جمله دلایلی است که نیازمند قوانین سخت و جدی به منظور حفاظت از محیط زیست را طلب می کند .

هدف سازمان ایزو از این استاندارد ارائه شرایط و چارچوب هایی برای حفاظت از محیط زیست و واکنش به تغییرات زیست محیطی در تعامل با نیازهای اجتماعی-اقتصادی است.

بنابراین این سازمان قوانینی را مشخص کرده تا شرکت بتواند در راستای مدیریت زیست محیطی ، فعالیت های خود را ادامه دهد.

میدانیم که صنایع همگی شامل آلایندگی هایی برای طبیعت و محیط زیست هستند، و این موضوع در مورد خط تولید زغال فشرده و تولید این فرآورده هم صدق می کند.

  • شرکت مهرصنعت با دریافت گواهینامه ایزو ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ نشان داده که موفق به ایجاد سیستم و راهبردی هایی برای تعامل هرچه بیشتر با محیط زیست در زمینه ی فعالیت خود است و به سطح استانداردی در مدیریت زیست محیطی رسیده است.
گواهینامه استاندارد ISO 14001:2015 مهرصنعت

گواهینامه استاندارد ISO 14001:2015 مهرصنعت

استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ (ISO 45001:2018) استاندارد مدیریت سلامت شغلی و ایمنی

هر سازمانی مسئول ایمنی و بهداشت حرفه ای کارکنان خودش است، که این مسئولیت شامل محافظت و همچنین ارتقاء سلامت کارکنان چه از نظر جسمی و چه روحی است.

سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی OH&S  شامل اتخاذ تصمیماتی به منظور فراهم آوری مکانهای کاری ایمن و سلامت ، و جلوگیری از بروز آسیب و صدمات و بیماری ها برای کارکنان یک مجموعه است.

 

  • توجه به سلامت جسمی و روحی تمامی کارکنان مجموعه ، و فراهم آوری محیطی امن همواره یکی اهداف همیشگی ما در مهر صنعت بوده که سبب شده امروز خانواده مهرصنعت بتواند از استاندارد بین المللی سلامت شغلی و ایمنی  بهره برد.
گواهینامه استاندارد ISO 4500:2018 مهرصنعت

گواهینامه استاندارد ISO 4500:2018 مهرصنعت

دریافت گواهینامه سیستم مدیریت یکپاچه IMS

در راستای موفقیت مهرصنعت در به دست آوردن استاندارد های یاد شده، یعنی ISO 9001:2015 , ISO 45001:2018 , ISO 14001:2015 ، گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه موسوم به IMS نیز توسط سازمان EIQM که مرجع صادر کننده گواهینامه های ایزو ایران-کانادا است به دست آمده .

گواهینامه سیستم مدیریت یکپاچه IMS مهرصنعت

گواهینامه سیستم مدیریت یکپاچه IMS مهرصنعت

کلیه گواهینامه های استاندارد یاد شده به منظور تولید ماشین آلات ساخت زغال و صادرات زغال فشرده اخذ شده است.

 

مهر صنعت، با کیفیت ترین و بزرگترین تولید کننده خط تولید زغال فشرده در کشور

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.