خط تولید زغال فشرده در خوی

خط تولید زغال فشرده در خوی

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ تیر ۳۰

خط تولید زغال فشرده در خوی جزو یکی از پرسودترین کسب و کارهای نوپا در خاورمیانه، به خصوص کشور ایران می باشد. صنعت تولید ذغال فشرده تقریبا سال ۹۰ وارد ایران شد و یک صنعت نو ظهور و جوان است، برای همین بازار خوب و رو به رشد دارد.

برای اطمینان از قیمت دستگاه ذغال فشرده، خرید از فروشگاه های معتبر کار درستی است. برای اطلاع از قیمت دستگاه تولید ذغال، باید مشخص شود که میزان تولید، مواد اولیه و … شما چه میزان است. در کل برای شروع هر کاری نیاز به مشورت، آگاهی از مسیر، سود و هزینه های آن دارید. سود آوری تولید ذغال در حال حاضر بالاست.

ذغال فشرده با کمک مواد اولیه بازیافتی از صنایع چوب، و در واقع سوخت های بیومسی ساخته می شود، که در نتیجه آن درختی برای تولید آن ها قطع نشده، و محیط زیست آسیب نمی بینید. این یکی از مهم ترین مزایای ذغال فشرده است، چراکه جنگل ها سرمایه های سبز کشورمان می باشند، که متاسفانه در بسیاری از مناطق در دست نابودی اند.

قطع و از بین بردن درختان و جنگل های بلوط، سپیدار و … که از درختان بسیار ارزشمند می باشند، در ابعاد زیادی توسط تولید کنندگان ذغال سنتی انجام می شود، که بخش بسیار زیادی از آن به صورت غیرمجاز و قاچاق است.

در واقع باید بدانید که مقادیر زیادی از ذغال سنتی یا جنگلی که می خرید، امکان دارد با قاچاق چوب و ذغال به دست آمده باشند.

خط تولید زغال فشرده در خوی

می خواهید در شهر خود به اشتغال زایی بپردازید و شغل مخصوص خود را با درآمد عالی راه اندازی کنید؟ راه اندازی خط تولید زغال فشرده می تواند انتخاب مناسبی باشد و شما را به یک درآمد عالی برساند. در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی های بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

درباره شهر خوی بیشتر بدانیم!

خوی بزرگترین و مهم ترین شهر استان آذربایجان غربی بعد از ارومیه است. دومین شهرستان پرجمعیت استان قلمداد می شود. این شهر یکی از بزرگ ترین و مهم ترین شهرهای آذربایجانی ایران محسوب می شود. اکثریت مردم خوی به ترکی آذربایجانی صحبت می کنند. اندکی هم در بخش قطور از توابع شهرستان به کردی کرمانجی سخن می گویند. جمعیت شهر خوی طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ برابر با ۱۹۸٬۸۴۵ نفر بود که با احتساب جمعیت حومه و شهرهای اقماری اطراف آن جمعیت خوی بالغ بر ۳۴۸٬۶۶۴ نفر است و از سال ۱۳۸۹ شهرستان خوی به فرمانداری ویژه ارتقا یافته است.

این شهر به لحاظ تمدن و جایگاه مذهبی یکی از شهرهای شاخص کشور محسوب می شود و یکی از کهن ترین مراکز تمدن در شمال غرب ایران است که کانون بسیاری از حوادث تاریخی بوده است. موزه تاریخی خوی در ۱۳۴۸ هجری شمسی تأسیس شد و آثار باستانی و تاریخی آن نشان از تاریخ و تمدن ۷ هزارساله خوی است. آثار مکتوبی که در آن ها نشانه هایی از منطقه امروزی خوی یافت شود مربوط به سنگ نوشته ها و گل نوشته های سومری، آشوری و اورارتویی است. به نظر اکثر پژوهشگران، منطقه «آراتتا» ی کتیبه های سومری، همان منطقه ای است که چند قرن بعد در کتیبه های آشوری با نام «سانگی بوتو» (خوی، مرند و محال گونئی) از آن یاد شده است.

اهمیت تاریخی خوی

خوی به علت واقع شدن در مسیر جاده ابریشم و جاده تجارتی شرق و غرب، مورد بازدید بسیاری از جهانگردان و ایرانشناسان واقع شده است. بعد از گسترش امپراتوری سلجوقیان به آناطولی و غرب، این شهر به علت موقعیت ویژه آن و قرار گرفتن در سر راه اصلی شرق به غرب، اهمیت و رونق علمی، فرهنگی، اقتصادی بسیار یافت.جاده ابریشم در فاصله ۲۵ کیلومتری شمال غربی خوی در جاده چالدران بالاتر از قوردیک قفه سی رد می شد که در زبان محلی به این جاده ابریشم «دوه اوچان» (محل پرواز کردن شتر) می گفتند. چون به علت سرازیری شدید این جاده شتران با مال التجاره با سرعت زیاد حرکت کرده چنان که گویی پرواز می کردند. از منابع تاریخی و سفرنامه ها از جمله سفرنامه ناصرخسرو مطالب قابل توجهی درباره خوی به دست می آید.

خوی در پهنه تاریخ

هرچند که یافته های باستانشناسی پیشینه سکونت انسان در دشت خوی را به ده هزار سال قبل می رسانند. اما آثار مکتوبی که در آنها نشانه هایی از منطقه یافت شود مربوط به سنگ نوشته ها و گل نوشته های سومری، آشوری و اورارتویی است. به گمان بسیاری پژوهشگران، منطقه «آراتتا»ی کتیبه های سومری، همان منطقه ای است که چندقرن بعد در کتیبه های آشوری با نام «سانگی بوتو» (خوی، مرند و محال گونئی) از آن یاد شده است. وجود آثار درخشان تمدن اورارتویی با قدمتی سه هزار ساله در جای جای این سرزمین نشانی از کهنسالی آن دارد. در دوران اسلامی این سرزمین همیشه با نام «خوی» شناخته شده و نقشی بسزا در روند حوادث تاریخی داشته است.

فرهنگ و زبان

مردم شهرستان خوی به ترکی آذربایجانی و کردی کرمانجی تکلم می کنند. مسلمان سنی و شیعه مذهب اند.ناحیه سرحدی قطور که کردنشین است جزء این شهرستان محسوب می گردد. آداب و رسوم آنان تلفیقی از آیین های پیش از اسلام و اسلامی است.

آثار تاریخی- باستانی و جاذبه های طبیعی

برج شمس تبریزی: مدفن عارف شوریده حال و مراد مولای قونیه –  دوره سلجوقی یا صفوی، پل خاتون (خاتین کؤرپوسو) – دوره حکومت دنبلی ها، دروازه سنگی (قالا قاپیسی) – دوره ایلخانی، عمارت حکومتی – دوره قاجاریه، بازار سرپوشیده: که یکی از زیباترین و هندسی ترین بازارهای کشور محسوب می شود و با کاروانسراها و میدان های متعدد یادآور روزهای پررونق اقتصادی به هنگام عبور جاده ابریشم (ایپک یولو) از خوی است و سبک های معماری صفوی، دنبلی و قاجاری در آن دیده می شود.

خانه کبیری ها – دوره صفوی یا دنبلی. حمام محمدبیگ – دوره دنبلی، دبیرستان خسروی – دوره پهلوی.کنسولخانه روسیه، مساجد قدیمی مطلب خان، ملاحسن، شاه، حاجی بابا و خان. دوره قاجاری، کلیساهای سورپ سرکیس و ماهلازان، امامزاده سید بهلول از نوادگان امام علی النقی.  مقبره آقا میر یعقوب، پل هوایی بزرگ قطور در محور مواصلاتی راه آهن آسیا- اروپا. قلعه قهرمان حماسی آذربایجان کوراوغلو و چنلی بئل (کمره مه آلود) مشهورش در کوهی نزدیک پل قطور. قلعه بسطام (باسدام) در بخش چایپاره.

– دوره اورارتویی و دهها اثر کوچک و بزرگ دیگر. بارش متوسط سالیانه ۴۰۰-۳۰۰ میلی متریمی باشد.  کوهستان های برفی در چهار طرف شهر مناظر طبیعی زیبا و بکری را  به وجود آورده است. خصوصا اواخر بهار و اوایل تابستان بهترین روزهای گردش و انتفاع از این موهبات الهی می باشند.

دره های سرسبز، کوهسارهای پرگل و حیات وحش نادر می توانند نویدبخش لحظاتی آرام و لذت بخش  مردمان باشند. تفرجگاه پره، جهنم دره خوی، قولو دره سی، آلیشیق، ییلاق حاجی بیگ (حاجی بیگ یایلاغی)، قره دره، مامیش خان، قریس. دامنه های کوه اورین و دهها چشمه جوشان تنها تعدادی از مکان های طبیعی و دیدنی این شهرستان می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.