دستگاه خردکن پوست گردو

دستگاه خردکن پوست گردو

دستگاه خردکن پوست گردو

دستگاه خردکن پوست گردو و سایر خشکبار ها، قدرت پودر و خرد نمودن پوست سخت و خشکی مانند خشکبار، ادویه جات و همچنین سایر مواد صنعتی و غذایی را دارد. این خردکن ها دارای تجهیزاتی چون دستگاه غبار گیر و خنک کننده هستند که هم محافظ مرغوبیت و کیفیت موادند و هم از نفوذ غبار و ریزگردها به محیط  کار پرسنل جلوگیری می کنند.

خردکن پوست خشکبار

در مواد اولیه زغال فشرده استفاده زیادی از پوست خشکبار مخصوصا پوست گردو می شود. البته پیش از هر کاری این مواد باید از دارندگان آن که همان باغداران و کشاورزان در مناطق مختلف کشور هستند، تهیه شود که امری پر از زحمت و صرف زمان بسیار می باشد که مهر صنعت جهت رفاه مشتریان عزیز مبادرت به این کار کرده است.

پوست گردو را می توان از کشاورزان و باغداران مناطق غربی و شمال غربی کشور تهیه نمود. میوه گردو به دلیل پر خاصیت و پر استفاده بودن آن بسیار مورد توجه است و با تولید زغال فشرده، پوست چوبی آن نیز بسیار اهمیت پیدا کرده است.

خاک اره نیز که یکی دیگر از مواد اولیه مهم می باشد در کارگاه های چوب بری و تولید وسایل چوبی منازل، بسیار یافت می شود. زمانی این مواد کاملا دورریز و غیر قابل استفاده بودند و مستقیما وارد محیط زیست شده و به آن صدمه می زدند ولی امروزه با آغاز تولید زغال فشرده، خوشبختانه این مواد دوباره بازیافت شده و به زغال فشرده تبدیل می شوند.

مجموعه مهر صنعت در حوزه تهیه، خرید و فروش مواد اولیه و  تولید و فروش دستگاه های خط تولید زغال چینی سالهای سال تجربه کسب نموده و هدف اصلی این گروه جلب خشنودی و رضایت مشتریان می باشد. لذا برای دریافت هرگونه اطلاعات و آگاهی از عملکرد این مجموعه می توانید با مشاورین ما تماس حاصل نمایید.

یک پاسخ به “دستگاه خردکن پوست گردو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.