راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شوش

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شوش

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ خرداد ۰۹

اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شوش دارید، ما می توانیم در مهرصنعت به شما کمک کنیم! زغال فشرده نوع جدیدی از زغال های مصرفی رستوران ها، سفره خانه و مصارف صنعتی می باشد که توانسته است به واسطه مزایای بی شمار خود جای زغال صنعتی را بگیرد. از زغال فشرده برای تولید انرژی و گرما کمک گرفته می شود که دارای ارزش حرارتی بسیاری است. برای تهیه این نوع زغال که درصد بالایی از آن تهیه شده از خاک زغال است، خاک اره و خاک زغال یا مخلوطی از آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

در فرمول ساخت زغال فشرده از ریز ترین ضایعات چوب که ارزان قیمت و دور ریختنی می باشند استفاده می شود که موجب جلوگیری از قطع درختان و هم نگهداری جنگل های طبیعی می گردد. ایران، بهترین مرکز راه اندازی خط تولید ذغال فشرده با دستگاه زغال  فشرده می باشد، چرا که هم از نظر دسترسی آسان به مواد اولیه و هم استفاده بالا از این محصول تضمین است. خاور میانه پایگاه انرژی سوختی بوده و زغال فشرده ایران به کشور های عربی و اروپایی صادر می گردد.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شوش

خط تولید زغال فشرده مهرصنعت به این که بدون قطع کردن هیچ درختی و استفاده از هیچ ماده شیمیایی و غیرطبیعی زغال مرغوب، بدون بو و گاز، بدون سردرد را وارد عرصه مصرف کنندگان این صعنت می  کند (مثل رستوران، مصارف قلیان و …) افتخار می کند و در تلاش است با ارتقای کسب و کار خود در یاری و حمایت دوست داران محیط زیست سهیم باشد.

مهرصنعت به فروش زغال فشرده می پردازد و در کنار فروش می تواند آموزش و تهیه تجهیزات و مواد اولیه را برعهده بگیرد. در صورتی که می خواهید وارد این عرصه شوید از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

آشنایی با شهر شوش

شوش از باشکوهترین و زیباترین شهرهای باستانی ایران و جهان بوده و از مهمترین مراکز تمدن دنیا محسوب می گردد و از معروفترین شهرهای ایران و جهان است. کمتر کسی است که اهل گردشگری و تاریخ باشد و شهرستان باستانی شوش را نشناسد. شوش در ایران باستان شهری آباد و مرکز بزرگی برای حکومت ها محسوب می شد. شوش پایتخت چندین هزارساله حکومت و تمدن عیلام بوده است. این شهرستان همینطور پایتخت زمستانی هخامنشیان محسوب می شد. محوطه تاریخی شهرستان شوش در سال ۱۳۹۴ ثبت جهانی شد.

جاذبه های باستانی شوش

قلعه شوش در نزدیکی آرامگاه دانیال نبی توسط دمورگان بنا شد. از این تپه آثار بسیاری به دست آمده که مجسمه ملکه ناپیرآسو یکی از آنهاست. در ساخت این قلعه از آجرهای کاخ آپادانای داریوش استفاده شده است.

موزه شوش در میان باغی بر سر راه قلعه باستانی شوش و در رو به روی بقعه دانیال نبی قرار گرفته است. بنای اوّلیه موزه هم زمان با شروع حفاری های شوش و با به کارگیری آجرهای به دست آمده از حفاری های شوش و چغازنبیل ساخته شده و طی سال های بعد قسمت هایی هم به آن افزوده شده است. موزه شوش در سال ۱۳۵۴ خورشیدی گشایش یافته است. آثار این موزه به دوره پیش از عیلام تا دوره اسلامی تعلّق دارند. موزه شوش، شش تالار بزرگ دارد و تمامی آثار به نمایش درآمده در آن حاصل حفاری های منطقه شوش و چغازنبیل است.

زیگورات چغازنبیل یکی دیگر از جاهای دیدنی شوش است که نیایشگاهی مربوط به زمان عیلام بوده و به حدود هزاره اول پیش از میلاد می رسد. معبد چغازنبیل-نیایشگاه اینشوشیناک- بخشی از شهرستان دوراونتاش است. این معبد در سال ۱۹۷۹ میلادی در فهرست آثار ملی ایران قرار گرفت.

هفت تپه یک محوطه باستانی است که ۱۵ کیلومتر با شوش فاصله دارد و تپه های متنوعی تشکیل شده است. حفاری ها در این تپه و وجود اسکلت های بسیار نشان داده است که در این تپه آرامگاهی بزرگ وجود داشته است.

جاذبه های طبیعی

منطقه حفاظت شده و شکار ممنوع میش داغ یکی از جاذبه های مهم شهرستان شوش است. این منطقه دارای درختچه ها و بوته هایی کم تراکم و خارشتر و گون است. در این منطقه جانوران خزنده، پستاندار، پرنده و دوزیست وجود دارند.

رودخانه کرخه در خوزستان از کنار آثار باستانی شهرستان شوش گذر کرده و تصویری زیبا از شهرستان شوش نشان می دهد. پل رودخانه کرخه، دهلران – شوش، در جاده دهلران، در شمال پل آهنی جدید، آثار یک دهانه و یک پایه از پل عظیم سنگی با مصالح گچ و تخته سنگ های تراشیده به جای مانده است که اکنون به پل قدیم کرخه و پل نادری معروف است. این پل با آثار ایوان کرخه ارتباط داشته و واجد ارزش های جهانگردی است.

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شوش همین حالا با ۰۹۱۲۷۲۰۰۹۳۵  تماس بگیرید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.