ویدئو

فیلم : فروش پوست گردو

فروش پوست گردو

از اختلاط سه ماده اصلی پوست گردو،خاک زغال و خاک ارهّ ماده خمیری شکلی بدست می آید که پس از گذشتن از دستگاه اکسترودر تبدیل به بریکت زغال فشرده چینی خواهد شد. پس از آن کل بریکت های تولیدی جمع آوری می شود و سپس بر روی پالت های مخصوصی چیده می شوند. سپس  پالت ها را برای پخته شدن بریکتهای چیده شده بر روی آنها به داخل کوره های سنتی می برند.

این کوره ها دارای درجه حرارتی مشخص برای تبدیل شدن بریکت به زغال فشرده است. در نهایت زغال های پخته شده با درجه حرارت مورد نیاز پس از گذشت بیست و چهار ساعت بیرون آورده می شود و بر روی آنها پالت هایی با نام پالت خفه کن قرار می دهند تا آتش آن ها بر اثر نرسیدن اکسیژن کافی برای سوختن یا اشتعال خاموش شود. این زغال ها پس از سرد شدن آماده بسته بندی و فروش می باشد. 

گروه مهر صنعت به دلیل تقاضای بسیاری از شما تولید کنندگان عزیز و همچنین کاهش نگرانی برای تهیه مواد اولیه با کیفیت اقدام به تولید و ارسال مواد اولیه زغال فشرده به کلیه نقاط ایران کرده است. چرا که یکی از مواردی که باعث ضمانت تولید زغال فشرده با ماکسیمم کیفیت می شود مواد اولیه خوب و مرغوب است. توصیه شرکت مهر صنعت به شما تولید کنندگان عزیز زغال این است که مواد اولیه خود را از مراکز معتبر و شناخته شده در امر تولید زغال فشرده چینی تهیه کنید. همچنین این شرکت در زمینه خرید و فروش پوست گردو نیز فعالیت دارد و شما هموطنان عزیز می توانید با پل های ارتباطی با این شرکت ارتباط حاصل فرمایید.  

برای دریافت راه های ارتباطی بر روی تماس با ما کلیک کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.