طعم دار کردن قلیان چوبی

چگونه قلیان نو را طعم دار کنیم؟

چگونه قلیان نو را طعم دار کنیم؟

این مقاله صرفا برای اطلاعات عمومی می باشد و سایت ما هیچ فعالیتی در زمینه قلیان ندارد

قلیان نو به خصوص اگر جنس آن چوبی باشد باید طعم دار شود یا به اصطلاح آب بندی شود. حالا چگونه قلیان نو را طعم دار کنیم؟ یا طعم دهنده قلیان چوبی و یا چگونه قلیان چوبی نو را طعم دار کنیم؟ سوالاتی است که در ذهن کاربر ایجاد می شود . باید گفت در قلیون چوبی نو، آب بندی  یکی از موارد مهم در آماده کردن یک قلیان خوب است.

چگونه قلیون چوبی نو را طعم دار کنیم؟

برای این کار می توان  یک تکه پارچه را بکار برد. در شروع باید پارچه را به اندازه مناسب برش داد و سپس آن را نم دار کرده و بعد باید به دور پایه قلیان و دیگر قسمت ها پیچانده شود. در بعضی از سفره خانه ها یا کافی شاپ ها که قلیون آماده می کنند بعضی وقت ها  جای پارچه نم دار از یک تکه ورق فویل (آلومینیوم)  جهت آب بندی استفاده می گردد که با این کار بوی چوب قلیان کاملا از بین می رود.

 

طعم دار کردن قلیان

 

 

چگونه تنه قلیان را طعم دار کنیم؟

بعد از اینکه یک قلیان چوبی مناسب تهیه کردیم و نیز قبل از آماده و چاق کردن قلیان، باید آن را آب بندی نماییم، چون قلیونی که طعم دار نیست کام خوبی ندارد و دیر آماده و چاق می شود. پس بهتر این است در هنگام کشیدن قلیان، وقتی که می خواهید مزه بهتری احساس کنید،  یک نوع تنباکو را بکار ببرید. برای طعم دار کردن تنه قلیان نیز باید از پارچه نمدار یا کاملا خیس استفاده نمایید و آن را به دور تنه بپیچید. البته بعضی اوقات به جای پارچه خیس از فویل آلومینیومی نیز استفاده می شود.

یک روش دیگر برای طعم دار کردن قلیان چوبی این است که شیره توتون را داخل تنه قلیان ریخته و بعد از قلیان استفاده نمایید.

گروه مهر صنعت تولید کننده بهترین نوع زغال فشرده و همچنین نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده را به بهترین نحو و با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز در جهت متقاضیان عزیز گام بر می دارد. بنابراین برای تهیه زغال مرغوب به گروه مهر صنعت مراجعه نمایید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.