مقالات

تامین قطعات دستگاه زغال ساز

تامین قطعات دستگاه زغال ساز

گروه مهر صنعت با دقت و بررسی بر موارد اصلی و کلی در طراحی و ساخت دستگاه تولید زغال و تامین قطعات دستگاه زغال ساز و همچنین پیدا کردن مشکلات و نقاط ضعف و رفع آنها نظارت دارد و در صدد برطرف نمودن ایرادات دستگاه ها می باشد.

جالب است بدانید که دستگاه زغال فشرده به چه شکل تولید زغال می نماید و روش کار آن به چه صورت است.  در این مطلب قصد داریم به شما درباره تولید زغال فشرده اطلاعاتی بدهیم که چگونه و به چه طریقی بوسیله دستگاه زغال ساز فشرده ساخته می شود.

انواع زغال، موادی هستند که حالت پلاستیکی ندارند و با اضافه کردن سایر مواد می توان آن را به اشکال متفاوت تغییر داد. برای تبدیل کردن خاک زغال به زغال فشرده، یک ماده چسبنده به خاک زغال اضافه می شود و در نتیجه به مواد ترکیبی حاصل شده، فشار لازم وارد می شود تا زغال فشرده تولید گردد.

تمام انواع دستگاه های تولید زغال فشرده، جدیدترین تکنولوژی کربونیزاسیون را به کار می برند که مواد ضایعات بیومس (سوخت گیاهی) و غیره  را به زغال و دیگر محصولات تبدیل می نمایند. دستگاه های تولید زغال فشرده گوناگونی به بازار عرضه شده که در میان آن ها می توان موارد زیر را نام برد.

 

انواع دستگاه زغال ساز

دستگاه تولید زغال تسمه ای و دستگاه زغال ساز گیر بکسی که در مجموعه گروه مهر صنعت تولید دستگاه های تسمه ای صورت می گیرد که از نیروی متخصص و حرفه ای در کار تولید استفاده می نماید. یکی از اهداف مهم این مجموعه جلب رضایت و خشنودی تمام مشتریان چه در زمینه تولید زغال فشرده و چه در زمینه خط تولید زغال فشرده می باشد.

وسایل و تجهیزات در دستگاه زغال ساز نه تنها به محیط زیست و زندگی افراد آسیبی وارد نمی نماید بلکه بازیافت مواد با کارآیی مناسب، میزان خروجی را زیاد کرده و مرغوبیت کالا را امکان پذیر می کند.

 

 

webmaster

Published by
webmaster

Recent Posts

کوره صنعتی

با پیشرفت دانش بشری و تولید دستگاه های جدید و به روز امروزه شاهد دستگاه…

2 سال ago

طرح توجیهی زغال حبه ای

طرح توجیهی زغال حبه ای، زغال پرسی و زغال خاک زغالی ارائه شده توسط گروه…

2 سال ago

چه کنیم از هزینه برق در کارگاه تولید زغال فشرده بکاهیم؟

هزینه برق در کارگاه های تولید زغال فشرده به دلیل آنکه برای راه اندازی بخش…

2 سال ago

جلوگیری از خسارت احتمالی دینام های دستگاه تولید زغال فشرده

در این مقاله می خواهیم بدانیم که برای جلوگیری از خسارت احتمالی دینام های دستگاه…

2 سال ago

آیا از دیدگاه کارشناسان صنعت تولید زغال فشرده دستگاه اتوماتیک وجود دارد؟

از دیدگاه کارشناسان صنعت تولید زغال فشرده، دستگاه اتوماتیک وجود دارد. امروزه  پیشرفت های زیادی…

2 سال ago

اهمیت ایمنی در کارگاه زغال فشرده

در هر محیط کاری اعم از کارگاه های کوچک تا بزرگ ، کارکنان رابطه ی…

2 سال ago

مسئول فنی : 09127200935