تولید زغال صنعتی

تولید زغال صنعتی پرسود و کم ریسک

تولید زغال صنعتی پرسود و کم ریسک

آمارهای به روز کشور و همچنین آمارهای جهانی نشان می دهند که روز به روز مصرف زغال افزایش می یابد. زغال، یکی از مواد قابل مصرف در بخش صنعت و نیز مصارف خانگی، رستوران، سفره خانه، قهوه خانه و کافی شاپ بوده است. بنابراین تولید زغال صنعتی پرسود و کم ریسک بوده و مانند یک کار و کاسبی زود بازده و با ایجاد درآمد بسیار بالا، مورد توجه سرمایه‌ داران قرار گرفته است.

در دنیای امروز با شرایط اقتصادی موجود در کشور، بسیاری از افراد و سرمایه داران در جستجوی فرصتی خوب برای سرمایه‌گذاری اندک و بازدهی بالا هستند. از آنجا که مصرف بالای دخانیات به خصوص در کشور ما مورد توجه قرار دارد، بنابراین استفاده از تنباکو و زغال نیز در رتبه بالایی در بین مصرف کنندگان در قهوه‌خانه‌ها و کبابی‌ها جایگاه دارد.

زغال صنعتی

 

ذغال فشرده

با دقت در بررسی‌ در تولید ذغال، می توان نتیجه‌ گرفت با توجه به مواردی که عنوان شد و نیز با در نظر گرفتن قطع درختان در هکتارها جنگل و منابع طبیعی ایران، تاوان بی دقتی و عدم آگاهی ما را طبیعت زیبا و مظلوم پرداخته است. پس بهتر این است که با تولید ذغال صنعتی به قطع درختان و از بین بردن جنگل ها پایان داده و از خاک اره ، خاک ذغال و مواد دیگر در تولید ذغال فشرده استفاده نماییم.

اکثر روستاییان در کشور  از چوب برای ایجاد انرژی و گرما استفاده می‌کنند، بنابراین اگر آنها جای چوب از زغال استفاده نمایند، هم آلودگی کمتری در محیط زیست به وجود می آید و هم میزان انرژی و گرمایش بیشتری برایشان ایجاد می شود. در نتیجه با سر مایه‌گذاری اندک و مواد اولیه ارزان می توان محصولات با قیمت پایین تری به روستاییان عرضه نمود.

 مشکلات تولید زغال صنعتی

از مهم‌ترین مسائل و مشکلاتی که دررابطه با این کار وجود دارد ، بکارگیری نیروی حرفه ای و متخصص است که در بازار کار بسیار معدود می باشند، به همین جهت تلفات در کار، بالاتر از حد استاندارد است یعنی زغال مرغوب به درستی تولید نمی شود. باید در تولید زغال صنعتی مرغوب از مواد اولیه با کیفیت، دستگاه های سالم و قدرتمند ، پرسنل مجرب و حرفه ای استفاده شوند.

با توجه به تجربه و فعالیت چندین ساله گروه مهرصنعت در زمینه تولید زغال صنعتی و فشرده و نیز بکارگیری افراد متخصص و حرفه ای در این کار، اقدام به عرضه ذغال فشرده مرغوب و با کیفیت به بازار نموده و تمام متقاضیانی که قصد راه اندازی خط تولید ذغال چینی را دارند می توانند به مشاورین گروه مهر صنعت مراجعه کرده و اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت نمایند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.