تولید کننده دستگاه زغال فشرده

تولید کننده دستگاه زغال فشرده

تولید کننده دستگاه زغال فشرده

همانطور که می دانیم یک تولید کننده زغال فشرده باید به نکات بسیاری در زمینه تولید دقت و توجه نماید. از جمله آن ها دقت در انتخاب مواد اولیه با کیفیت و همچنین استفاده از دستگاه های به روز دنیا، و نیز بکارگیری نیروی مجرب و متخصص در تولید زغال فشرده می باشد.

امروزه به علت کاهش منابع تجدید ناپذیر سوخت های فسیلی در طبیعت، افزایش هزینه ی سوخت، و بیشتر شدن مسایل و مشکلات محیط زیست، پژوهش ها و تحقیقات در زمینه ی منابع انرژی تجدیدپذیر به شدت مورد توجه است. بنابراین برای پایین آوردن میزان آلودگی محیط زیست و گازهای آلاینده در هوا، که به دلیل سوختن یا پوسیده شدن بقایای زیست توده ایجاد می شوند، زغال تولید شده از منابع تجدیدپذیر به ویژه زغال فشرده به عنوان سوخت جایگزین مورد توجه قرار گرفته است.

 

 

چرا زغال فشرده؟

زغال فشرده از مواد دورریز و ضایعات ناچیز خشک مانند چوب حاصل از بریدن شاخه خشک درختان، ضایعات حاصله از صنایع چوب، پوسته شلتوک و خاک اره  به دست می آید. به دلیل کمی منابع جنگلی و چوبی، وجود مناطق با مسیرهای سخت برای تردد و مسائل زیست محیطی، ایران بازار مناسبی برای تولید و مصرف زغال فشرده می باشد.

لذا در این تحقیق، ایجاد و امکان تولید زغال فشرده در ایران، مزایای حاصل از آن و پتانسیل های موجود در این صنعت بررسی شده است. نتایج حاصله از این پژوهش، نشان می دهد که تولید زغال فشرده باعث جلوگیری از بریدن و قطع چند هزار اصله درخت می گردد. حفاظت از این تعداد درخت مقدار بسیار زیادی هوای آلوده را صاف، چندین لیتر آب حاصل از بارش باران و برف را ذخیره و نیز دمایی خنک به اندازه سرمای کولر گازی در سال تولید می نماید.

لازم به ذکر است گروه مهر صنعت که از تولید کنندگان به نام در این صنعت می باشد، در راستای فراهم و تهیه کردن مواد اولیه مرغوب زغال فشرده و همچنین نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده با استفاده از دستگاه های جدید و به روز دنیا گام بر می دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.