خط تولید زغال فشرده در آمل

خط تولید زغال فشرده در بابلسر

  • شهر
  • webmaster
  • ۹۸ خرداد ۱۸

خط تولید زغال فشرده در بابلسر

با توجه به شناخته شدن صنعت زغال فشرده در تمام نقاط ایران و پر سود بودن این صنعت، به دلیل تهیه و خرید بسیار آسان مواد اولیه و خط تولید زغال فشرده در بابلسر و دیگر شهرهای ایران، گروه مهر صنعت که از پیشکسوتان این تولید می باشد، در نظر دارد تا با ارائه بهترین خدمات در زمینه تولید زغال فشرده و تمام امور مربوط به آن، در جهت رضایت متقاضیان عزیز گام برداشته و تجربه گرانبهای خود را در اختیار ایشان قراردهد.

 

مواد اولیه زغال فشرده در بابلسر

مواد اولیه پس از ترکیب شدن به بخش فشرده سازی هدایت شده و به بریکت خام تبدیل می شوند.

سپس به کوره منتقل شده و در آنجا پس از انجام عملیات به زغال فشرده مبدل شده و بسته بندی و به بازار فرستاده می شود.

 

خاک اره در بابلسر

خاک اره، یک ماده اولیه مربوط به صنعت تولید زغال فشرده می باشد. این ماده باید از مکانهایی تهیه شود که مواد مرغوب ارائه می دهند. با مواد اولیه مرغوب می توان محصول مرغوب و با کیفیت تولید کرد. لذا باید مراقب ناخالصی در خاک اره باشیم زیرا خاک اره چوب مانند خاک اره چوب ام دی اف بسیار نامرغوب بوده و باعث بی کیفیتی محصول می گردد.

 

پوست گردو در بابلسر

پوست گردو در مواد اولیه زغال فشرده بسیار با اهمیت است زیرا به دلیل چربی موجود در پوست گردو، باعث سوختن زغال به مدت طولانی می شود و از این جهت قابل توجه است. لذا با عنایت به این مطلب، پوست گردو با کیفیت مورد درخواست مشتریان است.

 

 

 

معرفی شهر بابلسر

بابلسر یکی از شهرهای ساحلی استان مازندران، در شمال ایران، بین دریای خزر و دامنه کوه البرز قرار دارد. شهر بابلسر با عرض ۱۳۵۰ هکتار در حاشیه رودخانه بابلرود و در کناره جنوبی دریای خزر واقع است. لهجه مردم بابلسر مازندرانی می باشد.

جمعیت و آب و هوای بابلسر

این شهرستان ۱۲۴٫۳۲۳ تن جمعیت دارد که معادل ۴/۴ درصد جمعیت کل استان مازندران است. بابلسر در سال ۱۳۹۵ دارای ۵۹٬۹۶۶ تن جمعیت بوده‌است. آب و هوای این شهر معتدل گرم است. این منطقه با متوسط سالیانه دمای ۱۸/۴ درجه سانتیگراد، بارندگی در سال ۷۹۱ میلی‌متر و ۷۹ درصد رطوبت هوا یکی از بهترین ها در آب و هوای خوش مناطق کشور به‌ حساب می‌آید.

جاذبه های گردشگری

  • پل معلق بابلسر
  • باغ وحش
  • جشنواره مجسمه شنی
  • روستای کهنه‌محله‌می‌رود
  • رودخانه بابل بابلرود

 

 

 

یک پاسخ به “خط تولید زغال فشرده در بابلسر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.