برنامه ی پایش

دستگاه زغال فشرده و خط تولید ذغال چینی در برنامه ی پایش

 

دستگاه زغال فشرده و خط تولید ذغال چینی در برنامه ی پایش

 

برنامه ی پایش چیست

برنامه ی پایش چیست؟ پایش برنامه ای کاربردی در امر تبلیغات به شمار میرود و تا کنون توانسته با موفقیت کار خود را پیش ببرد.

این برنامه با دریافت اندکی هزینه از کارگذار تبلیغات ایشان را انجام میدهد. و اهدافی را در راستای ارایه ی کار بهتر به متقاضی خود انجام میدهد.

اهداف برنامه پایش

  • یکی از اهداف برنامه پایش معرفی کارآفرینان میباشد.
  • این برنامه ازافراد موفق در حیطه ی کاری مرتبط دعوت به عمل می آورد.
  • رمز و رموز موفقیت در کار رامطرح مینماید.
  • مزیت های آن حرفه را شرح میدهد.
  • توضیحات کامل و جامعی را در ارتباط با محصول در اختیار متقاضیان محترم قرار میدهد.

برنامه ی پایش بر خلاف دیگر برنامه های تبلیغاتی کسل کننده نمیباشد.

این برنامه همواره در نظر داشته است تا بتواند با آمیختن کمی طنز برنامه را برای مخاطب جذاب تر سازد که این نوعی مزیت محسوب میشود.

شما با دیدن برنامه ی پایش میتوانید با فیلدهای کاری جدیدی آشنا شوید و برای انتخای شغل تنوع بیشتری داشته باشید.

معرفی دستگاه زغال فشرده در برنامه ی پایش

در راستای کسب موفقیت بیش تر در صنعت زغال ،  معرفی دستگاه تولید زغال فشرده در برنامه ی پایش صورت گرفته و باعث جذب متقاضیان بیشتری در این حیطه شده است.

این برنامه نیز به معرفی اجزای دستگاه تولید زغال فشرده،روند تولید و …. پرداخته است.

ما مفتخریم که چنین امری در این برنامه وجود داشته است.

.

زغال فشرده و قالبی

زغال فشرده وقالبی از رایج ترین خشت های سوختی میباشد که از پودر زغال چوب ، پوسته ی گردو،پوسته ی بادام، ضایعات چوب و … تهیه میشود.

برای تولید این محصول علاوه بر، داشتن سوله یا محوطه نیازمند ۹۰ میلیون سرمایه (در دی ماه ۱۳۹۸) نیز میباشد که ۷۵ میلیون آن مربوط به راه اندازی خط تولید، ۱۰ میلیون خرید لوازم اولیه و ۵ میلیون هم سایرلوازم میباشد.

وارد شدن به کسب و کار زغال

وارد شدن به کسب و کار زغال نیازمند تخصص خاصی نمیباشد و با داشتن سرمایه به راحتی میتوان وارد بازار کار شد و افراد علاقه مند میتوانند با گرفتن وام کارآفرینی والبته داشتن روحیه و تبحر به این عرصه پا بگذارند.

زغال کسب و کاری است که میتواند با بازدهی عالی همراه باشد.

بازار زغال در ایران به دلیل این که خاک اره در کشور به وفور یافت میشود بسیار عالی میباشد و برا ی انجام این کار خوشبختانه آسیب چندانی به طبیعت وارد نمیشود و نیازی به قطع درختان نمیباشد و با ضایعات چوب، پوست گردو،پوسته ی بادام و …. تولید میشود.

زغال چینی چیست

زغال چینی چیست؟دلیل نام گذاری این محصول به این منظور بوده که در اوایل شکل گیری این صنعت در ایران، از چین وارد میشده و به این نام شهرت یافته است که بعدها با تلاش پر ثمر مهندسین ایرانی این محصول دیگر در کشور خودمان ایران تهیه و تولید شد.

مهندسین توانستند زغالی با همان کیفت و شاید به جرات توانست گفت با کیفیتی مرغوب تر آن را برای هموطنان خود تولید نمایند.

ولی متاسفانه همین نام در ذهن مردم ثبت شده است و فقط زغال خوب و با کیفیت عالی را با نام تجاری زغال چینی میشناسند و زغال بدون پسوند چینی را مرغوب نداسته و آن را تا حد امکان تهیه نمیکنند.

این موضوع باید برای مردم روشن شود که زغال چینی همان زغال تهیه شده به دست مهندسین ایرانی است و چینی پسوندی بیش نیست که از دوران گذشته بر اذهان نقش بسته است.

شرکت هات زغال و مهر صنعت هم از همان شرکت هایی است که با وجود مهندسین مجرب تواسته دستگاه تولید زغال فشرده ی با کیفیت را تولید نماید..

 

قطعاهر کار گذار با تاثیر تبلیغات در کار آشنایی دارد و این را میداند که تبلیغات امری مهم و اساسی در کار محسوب میشود  و هر شخص به نوبه ی خود و شیوه های گونان به انجام تبلیغات میپردازد تا موفقیت و درآمد خود را افزایش دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.