ویدئو

فیلم : راه اندازی و آموزش خط تولید زغال فشرده

راه اندازی و آموزش خط تولید زغال فشرده 

گروه فنی و تخصصی مهر صنعت سالهاست که در زمینه راه اندازی و آموزش خط تولید زغال فشرده فعالیت دارد. تولید، ارسال، نصب و آموزش خط تولید زغال فشرده (چینی) در کلیه شهرهای ایران برای شما هموطنان عزیز امکان پذیر است. همچنین این گروه صنعتی پس از راه اندازی و نصب خط تولید پانسیون های کارآموزی را در نزدیکترین مکان نزدیک به محل زندگی شما برایتان در نظر خواهند گرفت.

سود دهی و درآمد ماهانه قابل توجه از راه اندازی خط تولید زغال فشرده گروه مهر صنعت را برآن داشت تا در شرایط اقتصادی حاکم شرایطی را برای دسترسی تمامی هموطنان برای ایجاد این حرفه ایجاد کند. این صنعت به دلیل استفاده از مواد اولیه ارزان سود دهی بالایی دارد چرا که در تولید این محصول از مواد اولیه بازیافتی مانند پوست گردو و خاک اره استفاده می شود. مثلاً برای تولید خاک ارهّ مورد نیاز هیچ درختی قطع نخواهد شد بلکه از باقی مانده چوب های مورد استفاده در صنایع دیگر استفاده می شود. 

 

آموزش تولید زغال فشرده

تولید این محصول نیازمند به اخذ تخصص و یا مهارت خاص ندارد. چرا که با یک آموزش ساده می توانید شما هم در تولید زغال فشرده صنعتی جزء یکی از تولید کنندگان باشید و به درآمد عالی برسید. 

پشتیبانی آموزشی 

اطمینان داشته باشید بعد از آموزش و تا زمانی که مسلط شوید گروه پشتیبانی مهرصنعت همراه شما خواهد بود. چرا که پشتیبانی آموزشی یکی دیگر از خدمات مهم این مجموعه می باشد.

مواد اولیه

تهیه مواد اولیه در تولید زغال فشرده مرغوب همانطور که گفتیم نقش مهمی ایفا می کند. بنابراین این گروه متخصصی بار دیگر بر آن شدند تا باز هم برای کم کردن دل مشغولی شما تولیدکنندگان گرامی اقدام به تولید مواد اولیه کنند. مواد اولیه خالص و بدون مواد شیمیایی.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.