قلیون چوبی

قلیان چوب گردویی

قلیان چوب گردویی

این مقاله صرفا برای اطلاعات عمومی می باشد و سایت ما هیچ فعالیتی در زمینه قلیان ندارد

می خواهیم چندین مورد درباره عوامل ترک خوردن میانه قلیان چوب گردویی و جلوگیری از آن توضیح دهیم.

بهتر است به داخل تنه میانی قلیان که یکی از اجزاء قلیان چوبی است، از روغن گیاهی مانند زیتون یا روغن الف (elf) بزنید. این نوع روغن را می توان ازفروشگاه ابزار آلات تهیه نمود. علت کاربرد روغن الف موتور این است که این روغن امکان جذب زیادی دارد.

چوب تنه قلیا

ن گردویی از درخت گردوی مناطق سردسیر ایران چون تبریز و کردستان یا همدان تهیه شده است که همگی بدون  پوسیدگی می باشند. مزیت چوب درخت گردو ، جاذب بو و ایجاد نشدن ترک در همجواری با نم و رطوبت است.

تنه قلیان چوبی

بهترین نوع چوب در قلیان چوبی، درخت گردو و بید می باشد. پیش از استفاده از قلیان، درون تنه میانه را با یک عدد سیخ داغ شده، بسوزانید تا پرز های آن سوخته و از بین برود. مطمئن باشید قلیان بوی چوب سوخته نمی گیرد. سپس قلیان را به مدت نیم ساعت داخل آب ولرم گذاشته تا سوراخ ها و منافذ آن کاملا گرفته شود.

میانه چوبی قلیان را حتما از جنس گردو تهیه نمایید. پس از هر بار استفاده از قلیان آب کوزه را تخلیه کنید. در صورت عدم تخلیه آب، سبب باد کردن و طبله شدن میانه چوبی شده و امکان شکستن تنگ آب نیز وجود دارد. پس از گذشت دو روز درون میانه چوبی را با آب ولرم شست و شو دهید.

گروه مهر صنعت با تاکید بر عدم مصرف قلیان به شکل مداوم، در جهت رفاه و آسایش مشتریان عزیز اقدام به تهیه و خرید مواد اولیه مرغوب برای تولید زغال فشرده و تولیدو ساخت دستگاه های خط تولید زغال فشرده، خرید زغال فشرده از تولید کنندگان تازه کار، پخش عمده و فروش و صادارت زغال فشرده نموده و در این راه از رقبای خود پیشی گرفته است.

قلیان چوبی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.