ویدئو

فیلم : بارگیری خط تولید زغال چینی به همدان

بارگیری خط تولید زغال چینی به همدان

گروه مهر صنعت در زمینه های تولید،نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده آماده خدمات رسانی به هموطنان خود در همدان و  سراسر ایران می باشد. همچنین این گروه از شما هموطنان عزیز خود در راه اندازی و تولید این محصول به دلیل سود آوری بالا دعوت به عمل می آورد. مصرف این محصول چند سالی است که در مکان هایی مانند : کافی شاپ ها،چایخانه ها، رستوران ها، قلیان سراها و سفره خانه ها افزایش یافته است. این شرکت دارای تخصص، تجربه و  کافی در زمینه تولید و فروش زغال فشرده چینی نیز می باشد. از دیگر تخصص های این شرکت ساخت تمامی قطعات خط تولید زغال، آموزش، تهیه مواد اولیه و غیره است.

شما می توانید بدون نیاز به اخذ تخصص و دانش خاص اقدام به راه اندازی خط تولید زغال فشرده ( چینی ) کنید و در این حرفه سود زیادی نیز کسب کنید. یکی از عمده دلایل سود دهی بالا در این حرفه استفاده از مواد اولیه ارزان می باشد. چرا که در ساخت و تولید زغال فشرده از خاک ارهّ، خاک زغال و پوست گردو استفاده می شود که خاک اره و پوست گردو هر دو از مواد ضایعاتی تهیه می شود. برای تهیه خاک ارهّ هیچ درختی قطع نخواهد شد و به محیط زیست اطراف ما آسیبی نخواهد رسید.

ارسال مواد اولیه زغال فشرده

شرکت صنعتی مهر صنعت برای کاهش دغدغه های شما تولید کننده عزیز اقدام به تولید و ارسال تمامی مواد اولیه با کیفیت عالی به اقصی نقاط ایران کرده است. زیرا مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید زغال در کیفیت نهایی محصول تاثیر بسزایی خواهد داشت.

تولید زغال فشرده ( چینی ) 

از دیگر خدمات این گروه صنعتی تولید و ارسال زغال فشرده به اقصی نقاط ایران می باشد. زغالی با کیفیتی بسیار بالا و مرغوب،ماندگاری بالا، بدون دود، بدون ایجاد سوزش در چشم و همچنین بدون نیاز به باد زدن های مکرر در زمان استفاده از آنها. یکی از دلایل مرغوبیت بالای این محصول استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، بدون مواد شیمیایی و ضایعات می باشد. این گروه در زمینه تولید و ایجاد خط تولید زغال فشرده و چینی دارای سال ها تجربه می باشد. همچنین دارای دو کارگاه بزرگ در ماهدشت البرز و شهر اردبیل می باشد. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.