بهترین طعم برای قلیان سبک

بهترین طعم قلیان سبک

بهترین طعم قلیان سبک

این مقاله صرفا برای اطلاعات عمومی می باشد و سایت ما هیچ فعالیتی در زمینه قلیان و تنباکو ندارد

افراد حرفه ای در کشیدن قلیان می دانند که چه طعم هایی سبک و چه طعم هایی سنگین هستند و همچنین به  بهترین طعم قلیان سبک نیز  آگاهی دارند.

سبک و سنگین بودن قلیان یعنی میزان احساس بعد از مصرف آن ، زیرا بعضی ها احساس شادابی و سر حالی دارند و بعضی دیگر احساس سردرد و سر گیجه می کنند و فشار خونشان به اصطلاح پایین می آید.

بعضی از افراد که عادت به قلیان کشیدن مداوم و مصرف تنباکوهای سنگین ندارند ممکن است با مصرف تنباکو هایی مانند دو سیب ، یا هلو که سنگین هستند احساس ضعف و بیحالی یا گرفتگی گلو و سرفه داشته باشند.

 

طعم قلیون سبک

بهترین طعم های قلیان سبک عبارتند از:

قلیان میوه ای به تازگی در قهوه خانه ها و کافی شاپ ها رواج فراوانی یافته و از طرفداران زیادی برخوردار است. در زیر به تعدادی از طعم های سبک و سنگین قلیان اشاره می کنیم.

نعناع ، لیمو ، طالبی ، پرتقال ، هلو ، خیار ، گلابی ، موز ، انگور سبز  و بسته هایی در بازار به رنگهای ملایم ، عموما  جزء تنباکوی سبک می باشند.

البته لازم به ذکر است سبک ترین نوع تنباکوی میوه ای ، تنباکوی لیمویی و نعناعی می باشد که در انسان احساس آرامش بسیاری به وجود می آورد.

تنباکو نعناع : تنباکو نعنایی از پر مصرف ترین تنباکوی های سبک قلیون است که که خنک است و حسی از خنکی و آرامش به همراه بوی خوش را به همراه می آورد.

پرتقال خامه : از تنباکوهای جدید برای طعم قلیان سبک است که فانتزی و ملایم است.

بلوبری : بلوبری از جمله تنباکو های سبک و خنک است که طعمی ملایم دارد.

آدامس نعناع : طعم آدامس با بسیاری از دیگر طعم ها معمولا طعمی ملایم و سبک است.

لیمو نعناع : لیمو نعناع با توجه به سبک بودن نعناع و سنگین بودن لیمو ، طعمی متوسط حساب می شود.

تنباکو طعم شیر نارگیل , خیار , تنباکو انگور، تنباکو جدید موز ، تنباکو هندوانه و تنباکو طالبی نیز از دیگر طعم های سبک قلیان اند.

طعم های سبک تنباکو قلیان معمولا بسته بندی هایی با رنگ های ملایم دارند.

 

 

طعم های قلیان سنگین  عبارتند از:

طعم میوه ای دو سیب، سنگین ترین تنباکوی میوه ای بوده و در گروه تنباکوهای گرم به حساب می آید. در این تنباکو از مواد شیمیایی بیشتری استفاده شده است که در زمان مصرف، در فرد احساس دلشوره، استرس و نگرانی به وجود می آید.

دو سیب ، سیب ترش ، آلبالو ،  انگور سیاه ، کاپوچینو ، لیمو ، بسته هایی که در بازار به رنگهای تیره باشند عموما جزء تنباکوی سنگین هستند .

با اینکه کشیدن قلیان برای بدن بسیار ضرر دارد ولی افراد متبحر و با تجربه در این زمینه از تنباکو و زغال با کیفیت استفاده می کنند.

تنباکو دو سیب قلیون

دوسیب یکی از رایج ترین و سنگین ترین طعم های قلیون است

گروه مهر صنعت تولید کننده زغال فشرده مخصوص قلیان و تولید کننده و راه اندازی کننده  خط تولید زغال فشرده می باشد که محصولاتی با کیفیت و مرغوب به بازار عرضه می نماید. لذا عزیزانی که قصد تهیه و خرید این محصول را دارند می توانند به گروه مهر صنعت مراجعه کرده و سفارش خود را ارائه دهند.

 

 

آیا تنباکو های سبک قلیان ضرر کمتری از تنباکوهای سنگین دارند؟

ضرر مصرف دخانیات و تنباکوها به خاطر داشتن مواد شیمیایی و نیکوتین و دیگر مواد مضر و سمی بر هیچکس پوشیده نیست.

بسیاری از افراد تصور می کنند که سبک بودن طعم قلیون (تنباکو در واقع) باعث می شود که ضرر کمتری برای سلامتی داشته باشند.

با توجه به این که تمام تنباکو ها با مواد شیمیایی، رنگ های شیمیایی و دیگر موادی که ضرر دارند ساخته می شوند نمی توان گفت که ضرر یک طعم کمتر از دیگر طعم هاست. برای مثال اینطور نیست که ضرر تنباکو نعنایی کمتر از تنباکو هلو باشد.

اما اگر سنگین بودن از نظر ایجاد فشار بیشتر را در نظر بگیریم ، مسلما کشیدن طعم های سنگین برای کسانی که به این طعم ها عادت ندارند موجب سردرد، سرگیجه ، افت فشار و تهوع خواهد شد و از این نظر ضرر بیشتری دارد.

قلیون لیمو نعناع

4 پاسخ به “بهترین طعم قلیان سبک”

  1. علی گفت:

    تنبکونعناازهمه طمع ها بهتر به شماهمتوسی میکنم یک بابکشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.