دستگاه های اورهال خط تولید زغال فشرده

خرید خط تولید دست دوم یا اوورهال شده برای تولید زغال فشرده

راهنمایی در خصوص خرید خط تولید دست دوم (اوورهال) ذغال فشرده

راه اندازی خط تولید زغال فشرده ، یک کسب و کار از طریق تولید است که در مقایسه با سایر تولیدات صنعتی نیاز به سرمایه و امکانات کمتری دارد . زغال فشرده نوعی براکت سوختی بسیار پر مصرف است که هم در بازار داخل و هم مقاصد صادراتی نیز برای آن تقاضا وجود دارد . گروه مهر صنعت ضمن فروش و راه اندازی خط تولید جهت ساخت زغال فشرده ، خدمات متنوع دیگری نیز از جمله تهیه مواد اولیه و خرید محصول نهایی به تولید کنندگان ارائه می دهد . اما یکی از جدید ترین این خدمات ، فروش تجهیزات تولید دست دوم یا اوورهال شده است .

در مورد این تجهیزات بیشتر بدانیم

قبل از ادامه ، قدری به معرفی تجهیزات مورد نیاز برای تولید ذغال فشرده بپردازیم؛

دستگاه سرند

اولین بخش از خط تولید دستگاه سرند است که نوعی الک صنعتی می باشد . از این دستگاه جهت صاف کردن مواد اولیه و جدا کردن مواد اضافی استفاده می شود . حرکت دورانی این دستگاه توسط یک موتور الکتریکی انجام شده که سلامت آن ها قبل از تقدیم به مشتری بررسی می گردد.

دستگاه خرد کن

از جمله مواد اولیه جهت تولید زغال فشرده ، پوست گردوست . اما پیش از ادامه کار این پوست ها می بایست خرد و پودر شوند که این عمل توسط دستگاه خرد کن صورت می گیرد. لازم به ذکر است تیغه های دستگاه خرد کن قابل تعویض بوده و در نمونه اوورهال شده در صورت نیاز این تعویض صورت می گیرد .

خشک کن ذغال

این دستگاه جهت خشک کردن مواد اولیه به کار می رود و دو مکانیزم سینوسی و دوار دارد . مدل سینوسی این دستگاه عملکرد بهتری دارد .لوله های دستگاه می بایست سالم و بدون زنگ زدگی و پوسیدگی بوده و مکنده ی توربینی هم از قدرت و توان کافی برخوردار باشد . در این صورت دستگاه اوورهال شده از کیفیت و توانایی مناسبی برخوردار است .

کوره دست دوم

برای دست یابی به محصول نهایی، براکت های تولید شده می بایست در کوره پخته شوند تا ذغال فشرده حاصل شود . کوره های مورد نظر ، از دو نوع صنعتی و سنتی هستند که نوع سنتی قابل خریداری نیست و باید در محل با ملات مانند شومینه ساخته شوند . اما کوره های صنعتی در ابعاد و توانایی مختلفی وجود دارند که این دستگاه را نیز می توانید بصورت اوورهال شده و دست دوم خریداری کنید .

کیفیت محصول ساخته شده توسط دستگاه های دست دوم چگونه است؟

مهم ترین عامل موفقیت برای هر تولیدی ، کیفیت محصول نهاییست . سوال اساسی اینجاست که آیا ممکن است زغال های تولید شده توسط دستگاه های دست دوم از کیفیت کافی برخوردار نباشند؟

در پاسخ باید بگوییم خیر.تمام این تجهیزات قبل از تحویل به مشتریان گرامی مورد آزمایش قرار گرفته و از صحت و سلامت عملکرد آن ها اطمینان حاصل می شود . باید اضافه کنیم دو عامل موثر در کیفیت زغال فشرده ، مواد اولیه و کیفیت پخت براکت هاست . اما بهرحال فقط تجهیزاتی که به خوبی کار می کنند برای فروش آماده می شوند.

آیا تجهیزات دست دوم از دوام و سلامت کافی برخوردار هستند؟

بسیاری از افراد نسبت به خرید وسایل و دستگاه های دست دوم خاطره و ذهنیت خوبی ندارند ! اما گاهی به دلایل اقتصادی ممکن است نیاز به خریداری یک دستگاه کارکرده باشیم . ولی خرید یک خط تولید دست دوم کار به صرفه ایست؟

در پاسخ باید بگوییم که تمام تجهیزات دست دوم (اوورهال شده) توسط گروه مهر صنعت ، ابتدا توسط کارشناسان این شرکت بررسی می گردند و در صورت وجود هر گونه عیب و ایراد در عملکرد آن ها ، قطعه مورد نظر تعمیر و یا حتی تعویض می شود . اوورهال نیز به همین معناست . نکته مهم دیگری که وجود دارد ساختار تجهیزات خط تولید است. بطور مثال ، خرید یک دستگاه الکترونیکی دست دوم مانند بردهای الکترونیکی ،  ممکن است کاری پر ریسک باشد . اما تجهیزات مورد استفاده در تولید زغال فشرده ، اغلب دستگاه های مکانیکی هستند که در ساختار آن ها پیچیدگی زیادی وجود ندارد . از طرفی این تجهیزات به سرعت مشکل خود را بروز می دهند و می توان به راحتی آن ها را رفع عیب نمود.

علاوه بر این جهت رفاه حال مشتریان محترم و برای خاطر جمع ساختن ایشان ، تجهیزات اوورهال فروخته شده مشمول گارانتی مهر صنعت هستند و در صورت بروز هر گونه مشکل توسط همین شرکت رسیدگی و بر طرف خواهند شد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.