زغال فشرده فروش

خرید زغال فشرده(چینی)

خرید زغال فشرده(چینی)

همانطور که می دانیم زغال فشرده محصولی است که بسیار با صرفه و پرسود می باشد و مزایای بسیاری در مقایسه با دیگر انواع زغال را داراست. خرید زغال فشرده(چینی) باید از شرکت ها و یا کارخانه هایی صورت گیرد که کالایی با دوام و کیفیت بالا تولید می نمایند و نیز در این کار از تجربه طولانی برخوردار هستند.

گروه مهر صنعت با سالیان سال تجربه و تخصص در زمینه خرید زغال فشرده(چینی) در تلاش است تا با خرید محصول مرغوب از تولید کنندگان آن در سراسر کشور هم باعث رواج و رونق بازار زغال فشرده شود و هم در راستای فروش زغال فشرده به متقاضیان کالای مرغوب جلب رضایت و خشنودی ایشان را فراهم سازد.

 زغال چینی قلیان

مصارف زغال فشرده بیشتر در قلیان و بکارگیری آن به عنوان سوخت به ویژه در بعضی کشورهای همسایه مانند ترکیه می باشد و این محصول هم در داخل ایران پر مصرف است و هم در خارج از ایران مشتریان مخصوص به خود دارد. از این رو بعضی افراد در صادرات و فروش این محصول نیز فعالیت دارند.

مواد اولیه این محصول سودرسان که همان خاک اره ،پوست گردو یا پوست بادام و خاک زغال می باشد، به وفور در طبیعت و همچنین در کارگاه های چوب بری، باغ ها و زمین های کشاورزی یافت می شود که خریدار پوست گردو و دیگر مواد اولیه از نظر دسترسی و فراوانی، برای تهیه آن هیچ گونه مشکلی نداشته و این مواد به راحتی و با قیمت بسیار ناچیز در دسترس می باشند.

خرید زغال فشرده

 فروش زغال فشرده

گروه مهر صنعت در ماهدشت تولید کننده زغال فشرده و خط تولید و نصب و راه اندازی آن می باشد و آمادگی کامل جهت  فروش زغال فشرده(چینی) و ارائه آن در بازار داخلی و صادرات را دارا می باشد.

از این رو بنا به تقاضای بسیار مشتریان و بازار، خرید و فروش آن بسیار رونق داشته و حتی بعضی از تولید کنندگان این محصول را از دیگر همکاران خود خریداری کرده و در شهرها و محله های دیگر به فروش می رسانند.

باید توجه داشت که متاسفانه در این صنف کاری نیز بسیاری افراد سودجو و سوداگر به پخش و فروش زغال فشرده(چینی) نامرغوب و با کیفیت پایین می پردازند . پس در هنگام خرید باید دقت و نکته سنجی لازم به عمل آید تا از خرید نادرست و ضرر و زیان در این کار جلوگیری شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.