خط تولید زغال فشرده در خوی

خط تولید زغال فشرده در ملارد

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ مرداد ۲۶

ملارد یکی از شهرهای با پتانسیل برای خط تولید زغال فشرده می باشد. زغال یک ماده سوختنی بوده که از آتش گرفتن چوب درختان در یک مرحله تولید می شود. و بار دیگر هم قابل سوختن است. سالهای بسیار زیاد، و از زمانی که بشر شروع به استفاده از آتش کرد، زغال هم ساخته شده و مورد استفاده قرار می گرفته است.

در دنیای امروز اما با گسترش جمعیت اما نمی توان از درختان به منظور ساخت زغال استفاده کرد، چراکه جنگل ها و درختان سرمایه های ملی و ارزشمند تری هستند که برای حفظ محیط زیست مورد نیاز اند. بخصوص در کشور ما که برای مقابله با بیایان زدایی و خشکی، درختان اهمیت ویژه ای دارند.

ممنوعیت قطع بسیاری از درختان، و به صرفه نبودن این کار موجب شد تا نیاز به محصولی جایگزین برای این ماده سوختنی باشد.

سالها پیش برای نخستین بار در کشور چین روشی جدید برای ساخت زغال به وجود آمد، که نه تنها آسیبی به محیط زیست نمی رساند، بلکه از مواد بازیافتی و ضایعاتی چوب استفاده می کند که هم مقرون به صرفه تر است.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در ملارد

شما هم در رویای راه اندازی یک کسب و کار عالی با درآمد خوب هستید؟ راه اندازی خط تولید زغال فشرده می تواند گزینه مناسبی باشد. برای راه اندازی این نوع کسب و کار به هزینه زیادی نیاز ندارید و ما با آموزش مراحل تولید و  فراهم کردن مواد اولیه برای تولید زغال فشرده در کنار شما هستیم. همین حالا می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم!

درباره شهرستان ملارد بیشتر بدانیم

مَلارد یکی از شهرستانهای استان تهران است. شهرستان ملارد از شمال با فردیس و از جنوب با دهستان جوقین از بخش های مرکزی شهرستان شهریار و از مشرق به شهریار و از مغرب با دهستان بی بی سکینه هم جوار است. هم اکنون ملارد و سرآسیاب و مارلیک مجموعا از بخشهای مهم این شهرستان می باشند.بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت بخش ملارد در سال ۱۳۸۵ برابر با ۲۹۱۹۶۰ نفر بوده است. از آثار باستانی ملارد می توان به تخت رستم اشاره کرد.آثار قدیمی دیگر در این شهر تخت کیکاووس و بقعه امامزاده ابراهیم است.

تخت رستم، کوه مخروطی شکلی از جنس آندزیت و سنگهای آتشفشانی است. ارتفاع آن ۱۳۱۸ متر که بلندترین کوه در جنوب غربی شهرستان شهریار محسوب می شود. و در دامنه و نوک قله این کوه آثار معماری به صورت تختگاه وجود دارد که با استفاده از مصالحی نظیر سنگ و ملات گچ سنتی ساخته شده است. اثر باستانی تخت رستم که یکی از آتشکده های مهم منطقه شهریار استان تهران در دوران ساسانی بوده است. در دهستان جوقین و در حدود ۲۰ کیلومتری غرب شهریار؛ در کنار روستای قجر تخت رستم واقع است.

بنا بر تحقیق آنوبانینی در این آتشکده، آتش در حجره های وسط محوطه مدور سنگی روشن بوده بوده که در شب از حدود صدو پنجاه کیلومتری در معرض دید قرار داشته است. در قسمت پائین کوه یک سکو و یک بنای کوچک وجود دارد. این بنای کوچک که در ۱۵ متری سکو قرار دارد و تقریباً سالم مانده است سقف کوتاهی دارد. فاصله راس گنبد آن تا سطح زمین ۲۳۸ سانتیمتر بوده و دارای دو مدخل با طاق هایی به سبک معماریهای پیش از اسلام است. این کوه محل بازی فیلم مردان آنجلس بوده است.

واحدهای تولیدی و صنعتی

شهرستان ملارد دارای بیش از ۴۰۰ واحد تولیدی، صنعتی وکارخانه در شهرک ها ولکه های صنعتی صفادشت، دهک و قپچاق بوده که مهمترین آنها عبارتست از اورند پیشرو پلاستیک سازنده قطعات پلیمری خودرو، فرنام بسپارسازنده قطعات تزئینی خودرو، صبوران پلیمر سازنده قطعات پلیمری خودرو، کشت وصنعت قارچ ملارد و پارس شهریار پرورش دهنده قارچ خوراکی، ایران ناژو تولید کننده موادآرایش وبهداشتی ودارویی، سیماران سازنده سیستمهای مخابراتی، واحدصنعتی مهدین سازنده مخازن تحت فشار وپالایشگاهی، صنایع بسته بندی بهکاربرد تولیدکننده کارتن های بسته بندی، شرکت دانابسپار سازنده قطعات پلیمری خودرو، هودآشپزخانه درسا، ستاره غذایی شهرتولید کننده کیک وکلوچه که سهم بسزائی در ایجاد اشتغال در منطقه دارند.

مراکز فرهنگی و عمومی

درحال حاضر این شهرستان دارای ۸۵ مسجد، ۴۵۰ هیات مذهبی، ۵۸ تکیه و حسینیه، شش بقعه متبرکه، یک حوزه علمیه، یک سینما، یک فرهنگسرا، ۱۴ کانون فرهنگی هنری وابسته به مساجد، سه کتابخانه عمومی بنامهای شهید سلیمی،شهید رجائی واقع در شهرملارد و امام رضا (ع) شهرصفادشت است.

اماکن گردشگری عمومی

دشت شقایق این شهرستان با مساحتی بالغ بر ۳۰۰ هکتار یکی از مناطق بکر گردشگری استان تهران است. علاوه بر این شهرستان ملارد دارای دو مکان گردشگری و تفریحی خصوصی نارنجستان و بازینو است. ۱۳ پارک محله ای هم در شهرهای ملارد و صفادشت تاسیس شده است.

اماکن بهداشتی ودرمانی

این شهرستان فاقد بیمارستان بوده و تعداد درمانگاه ها وکلینیکهای دولتی وخصوصی آن ۲۰ مرکز است. علاوه بر این مراکز ۳ داروخانه شبانه روزی و ۲۹ داوخانه و همچنین ۱۸ خانه بهداشت به ارائه خدمات بهداشتی ودرمانی به شهروندان و روستائیان می پردازد

اماکن ورزشی

نام مجموعه های ورزشی مساحت فضاهای ورزشی(مترمربع) روباز سرپوشیده سالن شهداء ۱۶۳۲ مارلیک ۱۱۵۲ پوریای ولی ۱۱۵۲ ولیعصر ۸۱۰ روستای لم آباد ۸۶۴ قائم آل محمد(عج)، بیدگنه ۱۲۹۶ شهید عقیلی ۷۵۶۰ قائم آل محمد(عج)، بیدگنه ۷۳۵۰ سالن حصارطهماسب ۱۱۵۲ سالن اختر آباد ۵۴۰ سالن روستای خوشنام ۱۲۹۶ استخرسرپوشیده ملارد ۱۰۰۰ اماکن زیارتی شهرستان باتوجه به قدمت و دیرینگی شهرستان ملارد، شش بقعه متبرکه امامزاده بی بی سکینه (س)شهر صفادشت، امامزاده ابراهیم(ع)شهرملارد، امامزاده حمزه(ع)شهرصفادشت، امامزاده قاسم (ع)روستای بیدگنه، امامزاده حاتم کش (ع) روستای مهرآذین و امامزاده خاتون (س) روستای مهرچین میزبان علاقه مندان به ائمه معصومین و فرزندان مطهر آنان است.

برای راه اندازی، خرید و فروش عمده زغال فشرده و مشاوره رایگان

همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.