راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تفرش

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تفرش

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ خرداد ۰۹

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تفرش یکی از فعالیت های مهم زغال فشرده مهرصنعت است که در نهایت کیفیت و دقت انجام می گیرد. اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده دارید، همین حالا با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت تماس بگیرید.

زغال یک ماده سوختنی است که از آتش گرفتن چوب درختان در یک مرحله تولید می شود و بار دیگر هم قابل سوختن است. سالهای بسیار زیاد و از وقتی بشر شروع به استفاده از آتش کرد، زغال هم ساخته شده و مورد استفاده قرار می گرفته است.

امروزه با گسترش جمعیت نمی توان از درختان برای تولید زغال کمک گرفت، چون جنگل ها و درختان سرمایه های ملی و ارزشمند تری می باشند که برای حفظ محیط زیست مورد نیاز اند. مخصوصا در ایران که برای مقابله با بیایان زدایی و خشکی، درختان اهمیت دارند.

ممنوع شدن قطع درختان و به صرفه نبودن این کار باعث شد تا نیاز به محصول جایگزین برای این ماده باشد. درسال های گدشته برای اولین بار در کشور چین روش جدیدی برای تولید زغال ابداع کرد که آسیبی به محیط زیست نمی رساند و از مواد بازیافتی و ضایعاتی چوب استفاده می کند و از این رو به صرفه تر است.

شروع و راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تفرش

شما هم می توانید با یک آموزش چند ساعته و بدون لزوم کسب تخصصی خاص به درآمدی با سود بسیار عالی برسید. البته که برای ایجاد کارگاه های و نصب و راه اندازی خط تولید قطعاً به افرادی خبره و با تجربه زیاد احتیاج است. لازم به ذکر است افرادی که دارای تجربه فراوان و کافی در امر تولید زغال فشرده با درجه کیفیت نوع یک می باشند توانایی دارند تا شما را به سود دهی سرشار برسانند. اگر فصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تفرش را دارید، می توانید همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در همین صفحه با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید.

اشنایی با شهر تفرش

از میان کوهساران پر پیچ خم و سرسبز در شرق استان مرکزی شهری هویداست که در دامان خود مردان سرنوشت ساز تاریخ و نخبگان علمی، سیاسی ، فرهنگی و اجتماعی زیادی را پرورش داده است.

به نقل از اسناد و مدارک موجود و دست نوشته ها و میراث به جامانده، تفرش از دیرباز خاستگاه اندیشمندان، کاتبان و بزرگان بوده و در سفرنامه ها و کتب معتبر تاریخی بر این ویژگی صحه گذاشته است. در این مکان امامزاده های واجب التعظیمی وجود دارد که امامزاده محمد از اجداد مقام معظم رهبری یکی از این امامزادگان مقدس است.

امروز نیز این شهر با واحدهای دانشگاهی جایگاه خود را در حوزه علم و ادب حفظ کرده است. و یکی از قدیمی ترین مناطق استان مرکزی بوده که در آثار تاریخی با نام «طبرس» از آن یاد شده است. تاکنون بیش از ۵۰ اثر تاریخی در این شهرستان به ثبت شده است.

چگونه برویم؟

درحال حاضر شهر تفرش از طریق اتوبان تهران- ساوه و تهران- قم به تهران متصل می شود.

مسیر تهران- ساوه: مسافرانی که از راه ساوه به تفرش می روند، مسیر تهران تاساوه را از مبدأ عوارضی، معمولا در یک ساعت و سی دقیقه طی می کنند. پس از عبور از ساوه و طی مسافتی حدود ۵۰ کیلومتر در جاده ساوه- اصفهان، از این جاده خارج و وارد جاده تفرش می شوند. از ابتدای جاده تفرش نیز ۳۵ کیلومتر تا این شهر فاصله است.

مسیر تهران- قم: مسافرانی که از جاده تهران- قم به تفرش می روند، پس از طی مسافتی حدود ۴۰ کیلومتر در جاده قم- اراک، قبل از سه راهی «سلفچکان»، وارد جاده ساوه می شوند و پس از طی کردن ۱۷ کیلومتر، به دو راهی «باغ یک» رسیده و از آنجا با پشت سر گذاشتن ۱۷ کیلومتر، به تفرش می رسند.

جاذبه های گردشگری تفرش

چاه دیوانه

چاه آب فشانی پارک حکیم نظامی که به چاه «دیوانه» معروف است، هر چند وقت یکبار فوران می کند. در سالیان گذشته، فوران آب این چاه،۵۰ دقیقه به درازا می کشید، اما اکنون پس از گذشت ۲۰ سال، فاصله زمانی فوران آب، به یکبار در روز کاهش یافته است. در سراسر جهان، فقط یک آب معدنی دیگر با مشخصات چاه «دیوانه» وجود دارد که به نام «چشمه رویا» در فرانسه واقع شده است.

چشمه آب معدنی «گراو»

این چشمه از جاذبه های طبیعی و بسیار زیبای تفرش بوده که در فاصله پنج کیلومتری این شهر و در میانه دو دهکده «طراران» و «کبوران» واقع شده و دسترسی به آن بسیار آسان است.

آب این چشمه که از نوع «آب معدنی بی کربناته مخلوط» است، دارای نسبت تقریبا مساوی یون های سدیم و کلسیم بوده و خصوصیاتی مشابه یکی از چشمه های معروف آب معدنی فرانسه را دارد.

دماوند کوچولو

در شهرستان تفرش، قله گندم کوه معروف به «دماوند کوچولو» معروفیت خاصی دارد. در دامنه های این قله، سنگ نگاره های بی بدیل و زیبایی وجود دارد که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. این کوه مخروطی شکل، ۲۱۵۹ متر ارتفاع دارد و تقریبا از تمام نقاط شهر تفرش قابل دیدن است. به باور قدیمی ها، اگر از فراز گردنه «خرازان» و تپه مجاور آن به این کوه نگاه کنید، «گندم کوه» مثل یک خرمن بزرگ گندم دیده می شود و تپه های مجاور آن نیز مثل انبوهی از خرمن و گندم های کوبیده نشده به چشم می آید.

مهد تعزیه ایران

تفرش، مهد تعزیه ایران و از خواستگاه های مهم این هنر آئینی ایرانی است. بسیاری از تعزیه خوانان مشهور قاجار و تکیه دولت و انبوه امام خوان ها و شمرخوان های خوش صدا و ماهر تعزیه ایران، اهل تفرش بوده اند که این هنر آیینی را با نام تفرش مزین کرده اند.

تاریخ تفرش را معروف به تکیه هایی می دانند که بر چوب استوار است، چوب هایی از درختان بلند این خطه؛ شهری که تکه های چوب بی جان در دل تکیه های بلند قامت آن، جان گرفته اند تا تعزیه های فاخر در آنها برگزار شود، تکیه هایی که امروز به مکان های دیدنی این شهر تبدیل شده و نشان از قدمت و تاریخچه پربار تفرش دارد.

تنها مسجد چوبی کشور اینجاست!

یکی از مهم ترین آثار معماری دوران سلجوقیان در ایران و همچنین یکی از قدیمی ترین مساجد کشور، در شهر تفرش قرار دارد. این مسجد در محله «فم» تفرش واقع شده و به مسجد شش ناو معروف است. مجموعه مسجد از یک مناره آجری بسیارقدیمی، گنبد بزرگ، دو شبستان، ایوان، صحن، قنات، چند حجره و حسینیه تشکیل شده است. کاشیکاری و مقرنس کاری های سقف و دیواره ایوان مسجد، یکی از شاهکارهای مهم معماری سلجوقی در استان مرکزی است.

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تفرش مهرصنعت از تولید تا فروش با شماست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.