راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جیرفت

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جیرفت

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ خرداد ۰۹

اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جیرفت دارید، ما می توانیم در مهرصنعت به شما کمک کنیم! زغال فشرده این روزها به خوبی توانسته است به لطف مزایای خود بازار خوبی در خاورمیانه دست و پا کند. مزیت زغال چینی یا به اصطلاح زغال فشرده این است که مواد اولیه برای ساخت این نوع زغال خاک اره بوده که همه جا یافت می گردد و با کمک دستگاه های موجود فشرده شده و چون داخل دستگاه خاک اره به صورت لایه ای روی هم پرس و تزیق میگردد. قدرت ماندگاری و ارزش سوخت زغال فشرده چندین برابر زغال صنعتی بوده و از نظر محیط زیستی با ان سازگار است، برای همین می توان ان را به یک محصول سود اور با تضمین بالا معرفی کرد. این کار به نوعی باعث جلوگیری از بریده شدن درختان جنگل جهت تولید زغال می گردد.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جیرفت

زغال فشرده ترکیبی فشرده شده از خاک اره، خاک زغال و پوست گردو است. اگر می خواهید وارد این کسب و کار پرسود شوید می توانید از مهرصنعت برای وارد شدن به این عرصه کمک بگیرید.

در واقع مهرصنعت به شما راه اندازی و تولید زغال فشرده را آموزش می دهد و در نهایت در صورت تمایل شما کلیه تجهیزات و مواد اولیه تولید زغال چینی را در اختیارتان قرار می گیرد. حتی بعد از تولید محصولات باز هم کنار شما واهد بود و محصولات تولید شده توسط شما را خریداری می کند.

آشنایی با شهر جیرفت

جیرفت در استان کرمان واقع شده است. این شهر مرکز شهرستان جیرفت بوده و در سال ۳۵ هجری قمری برای اولین بار به مناسبت تصرف آن توسط مجاشع بن مسعود در تاریخ ثبت شده و از تاریخ هم بسیار از این شهر صحبت شده است.

به گفته یاقوت حموی، جیرفت (جرودس) نام داشت. جیرفت پیش از حمله مغول یکی از شهرهای آباد و ثروتمند جهان اسلام بود. شاهراهی که از خلیج فارس و بندر هرمز عبور میکرد و راهی که از هندوستان و از طریق جالق امتداد می یافت در جیرفت به هم متصل می شد. همینطور کالاهای تجارتی که از هندوستان به ایران صادر می شد از جیرفت به دیگر شهرهای ایران توزیع می گردید. مارکوپولو تاجر و سیاح وهمی از این شهر به نام (کامادای) یادکرده است. ظاهراً در زمان عبور وی این شهر به کلی ویران شده بود.

عرفی جاذبه های گردشگری جیرفت

شهر جیرفت به سبب دارا بودن طبیعت سرسبز در بخش کویری ایران و تاریخ پرفراز و فرود کهن، جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری متنوعی دارد.
در این نوشته با برخی از مهمترین جاهای دیدنی جیرفت آشنا می شویم:

موزه باستان شناسی

موزه باستان شناسی جیرفت موزه تخصصی باستان شناسی تمدن جیرفت است. در موزه جیرفت مجموعه ای از ظروف و اشای ساخته شده توسط انسان های در هزاره سوم پیش از میلاد نگهداری می گردد و بیانگر تاریخ، اندیشه و جهان بینی مردمان یکی از قدیمی ترین تمدن های بشر است.

دقیانوس

دقیانوس که بافت قدیمی شهر جیرفت هم محسوب می گردد، مدت ها مدفون بوده و به تازگی کشف گردیده است. دقیانوس شهر باستانی جیرفت، در کنار هلیل رود قرار دارد و پس از اسلام همچنان زنده بوده و از شهرهای مهم دوران صفاری محسوب می شود.

گورخانه

مقبره میرحیدر که به گورخانه هم مشهور است، در روستای دولت آباد در ۷۵ کیلومتری غرب جیرفت و در یک باغ زیبا قرار گرفته و ساختمانی شش ضلعی مربوط به دوران صفوی است.

آبشارها

در کوه های اطراف جیرفت، آبشارهای زیبایی پدید آمده اند. آبشار سن کوه با ارتفاعی ۱۵۰ متری، در ۵۰ کیلومتری شرق جیرفت جای دارد. آبشار وروار که با ۲۰۰ متر ارتفاع از بلندترین آبشارهای ایران محسوب می گردد، دیگر آبشار کوه های جبال بارز کرمان است. اما در شمال جیرفت و در منطقه ساردوئیه دره والی و آبشار زیبای آن جای گرفته است. دیگر آبشارهای منطقه شمال جیرفت، آبشارهای منطقه دلفارد می باشند که به نام «گلم» هم مشهور هستند.

روستا ییلاقی جیرفت

روستای رمون در ۵۵ کیلومتری شمال غرب جیرفت با باغ های گردو، منطقه کوهستانی بحرآسمان در ۹۰ کیلومتری شمال جیرفت، منطقه سادوییه در ۸۰ کیلومتری شمال جیرفت به عنوان مرتفعترین دشت ایران، منطقه سربیژن و گردنه دهبکری، از جمله روستاها و مناطق طبیعت گردی پیرامون جیرفت می باشند.

تپه کنار صندل

روستای کنار صندل که در جنوب شهر جیرفت جای گرفته میزبان یکی از مهمترین آثار باستان شناسی شهر جیرفت مشهور به تپه های کنار صندل است. این دو تپه با اشیایی مربوط به هزار سوم پیش از میلاد خاستگاه مهمترین تمدن های باستانی منطقه هلیل رود بوده اند. گفته شده که این تپه ها محل قرار گیری سازه های بزرگ شهرهای باستانی بوده اند.

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جیرفت همین حالا با ۰۹۱۲۷۲۰۰۹۳۵  تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.