خط تولید زغال فشرده در خمینی شهر

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در خرمشهر

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ شهریور ۱۶

اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده در خرمشهر دارید، ما می توانیم در مهرصنعت به شما کمک کنیم! راه اندازی ذغال فشرده یکی از کسب و کارهای نوظهوری است. که به علت هزینه پایین موارد اولیه، می تواند گزینه مناسبی برای افراد با سرمایه متوسط باشد. زغال فشرده همان ذغال های چینی است که در سوپرمارکت، رستوران و سفره خانه ها بارها با آن روبرو شده اید. این زغال مزایای بسیاری نسبت به زغال های سنتی دارد. یکی از آن ها عمر بیشتر و راحت خاموش نشدن آن می باشد.

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده

سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده ساز به این صورت است:

  • هزینه خرید دستگاه : شما در ابتدای هزینه ها، با هزینه برای خرید دستگاه خط تولید روبرو می شوید.
  • هزینه سوله : در مرحله دوم شما به هزینه سوله نیاز پیدا می کنید.
  • هزینه خرید جک پالت : جک پالت یک اجزای جدا از خط تولید و همچنین ضروری برای جابجا کردن واگن ها است. چون جابجایی واگن های پر از بریکت بدون جک پالت، امری نشدنی است.
  • هزینه ساخت کوره : ساخت کوره یک هزینه جدا از خط تولید است که از آجر، خاک رس و کاه ساخته می گردد.
  • هزینه خرید کابل : دستگاه شما دارای کابل ۱ تا ۲ متر است. طبیعی است که این کابل برای رساندن کابل به تابلو برق صنعتی شما کافی نیست. و طبیعی است که دستگاه ساز نمیداند فاصله دستگاه شما تا منبع برق چه مقداری است و شما نیاز به خرید کابل دارید.
  • هزینه خرید ابزار های ضروری : شما برای راه اندازی یک خط تولید نیاز به ابزار هایی مثل آچار، قلم، چکش، پارو، دستکش کار، لباس کار و غیره دارید.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در خرمشهر

اگر می خواهید خط تولید زغال فشرده خود را راه اندازی کنید، همین حالا اقدام کنید! کافی است از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مهرصنعت تماس بگیرید تا کارشناسان مجرب ما شما را راهنمایی کنند.

مهرصنعت همه مراحل و آموزش های تولید زغال فشرده را در اختیارتان قرار می دهد. و با فراهم کردن تجهیزات مورد نیاز شما برای تولید رغال فشرده به وارد شدن شما به این عرصه سرعت می بخشد.

آشنایی با شهر خرمشهر و معرفی جاذبه های گردشگری خرمشهر

تولید زغال فشرده در خرمشهر

نام خرمشهر پیش از هر چیز ما را به یاد ایستادگی و شجاعت مردمانی می اندازد، که طی سال های جنگ، بدون سلاح در مقابل دشمن ایستادند و از وطن دفاع کردند. اولین و بزرگترین بندر ایران و خاورمیانه پیش از وقوع جنگ تحمیلی عراق علیه ایران بود. هم اکنون دومین بندر حمل کانتینری بعد از بندر شهید رجائی با ۱۳ اسکله حمل و تخلیه بار است.

خرمشهر درست در جایی قرار گرفته که ایران تمام می شود؛ انتهای مرز خاکی و آغاز خلیج فارس. خرمشهر هنوز از زیر بار ویرانی های جنگ قد راست نکرده است. با وجود این، زنده بوده و قلبش می تپد.

اهمیت اقتصادی و موقعیت استراتژیکی این شهر و وجود ذخایر عظیم نفتی و داشتن دو رودخانه آب شیرین و دسترسی به خلیج فارس از طریق رودخانه اروندرود باعث شده این عروس جنوبی ایران همیشه مورد طمع دشمنان و استعمارگران قرار بگیرد. پیش از وقوع جنگ، خرمشهر بزرگترین صادرکننده انواع خرما به سراسر دنیا هم بوده است.

دیدنی های خرمشهر

بسیاری از بناهای تاریخی و کهن خرمشهر در جنگ با عراق نابود شد. اما جذابترین دیدنی این شهر یعنی اروندرود و کارون همینطور خروشان و پابرجاست. تالاب خرمشهر یا ناصری، ساحل کانال تاریخی عضدی، اسکله قایقرانی، پارک ساحلی و پل روستای مِنیخ که محل اتصال کارون و بهمنشیر است. جاذبه های آبی خرمشهر محسوب می شوند.

ساختمان تاریخی هلال احمر خرمشهر یا عمارت سابق کنسولگری انگلیس، مسجد ولی عصر، موزه جنگ یا موزه دفاع مقدس، کشتی باقی مانده از زمان جنگ در اروند صغیر، پل قدیم خرمشهر، مینوشهر یا جزیره مینو، بازار ماهی فروشان خرمشهر، مرکزخرید کنزالمال در منطقه آزاد اروند، مجتمع گردشگری جزیره مینو و نخلستان های جزیره مینو دیدنی های بندر خرمشهر می باشند.

مسجد جامع خرمشهر شاید از معدود بناهایی باشد که نه به خاطر معماری یا قدمت آن، بلکه به خاطر نقش فرماندهی و تدارکاتی که در جنگ داشت، یکی از جذابترین دیدنی های خرمشهر است. مسجد جامع برابر با روزها و ماه ها خاطره از جنگ است.

قصر فیلیه یکی از بناهای تاریخی خرمشهر که ثبت ملی شده بود، در سال ۱۳۸۹ تخریب شد و ویران شد.

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در خرمشهر همین حالا با ۰۹۱۲۷۲۰۰۹۳۵  تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.