راه اندازی خط تولید زغال فشرده در سرپل ذهاب

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ شهریور ۲۰

اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده در سرپل ذهاب دارید، ما می توانیم در مهرصنعت به شما کمک کنیم! خط تولید دستگاه زغال های فشرده از آن جا که صنعتی نوپا درکشورهای خاورمیانه به حساب می آید، دارای بازار خرید و فروش بسیار مناسبی بوده و جزو شغل های پردرآمد شمرده می شود. زغال فشرده با دستگاه زغال فشرده به علت فراوانی منابع خاک اره (مواد دور ریختنی) در ایران، از کارگاه های چوب بری و مبلمان چوبی و … با هزینه پایین خریداری شده و به کارخانه های تولید زغال فشرده با دستگاه زغال فشرده انتقال می یابد.

برای تولید زغال فشرده در طی یک فرآیند خاک اره تبدیل به بریکت می گردد. پس از آن مرحله تولید وارد کوره شده و درآنجا به ماده هموژن تبدیل و بعد از تبدیل به زغال، بسته شده و به دست مصرف کنندگان می رسد. زغال های فشرده دارای مزایای بسیاری هستند که بعضی از آن ها بدون بو، خاموش نشدن به آسانی و حفظ محیط زیست می باشد.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در سرپل ذهاب

هر محصول تولیدی دارای روش خاصی برای تولید است که به آن فرمول ساخت می گویند. فرمول ساخت دستور العمل ثابتی است که باید به بهترین و مناسب ترین شکل به دست آید تا همیشه به صورت مطلوب بتوان از آن کمک گرفت. فرمول ساخت تولید زغال فشرده دست مهرصنعت و کارشناسان برجسته آن بوده و این مجموعه در تلاش است صفر تا صد مراحل تولید زغال را در اختیار شما قرار دهد.

در صورتی که می خواهید زغال فشرده تهیه کنید و یا قصد راه اندازی خط زغال فشرده را دارید همین حالا با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

آشنایی با شهر سرپل ذهاب

سرپل ذهاب یکی از شهرهای تاریخی استان کرمانشاه است. این شهر از سمت غرب با کشور عراق همسایه است. این شهر از دو بخش و هفت دهستان تشکیل شده و آب و هوای آن متمایل به گرم و نیمه خشک بوده و رود دایمی الوند از میان آن می گذرد.

چشمه سراب گرم، که در ۵ کیلومتری جنوب غربی شهر سرپل ذهاب و در روستایی با همین نام واقع شده است، تامین کننده آب آشامیدنی و قسمت بسیاری از آب مورد نیاز برای کشاورزی منطقه است.

موقعیت جغرافیایی سرپل ذهاب

شهر سرپل ذهاب، در۱۴۰کیلومتری جنوب غربی کرمانشاه واقع شده و ارتفاع آن از سطح دریا ۵۵۰ متر است. این شهر از شمال به شهر جوانرود، از جنوب به شهر گیلانغرب، از شرق به شهر اسلام آباد غرب واز غرب به شهر قصر شیرین و کشور عراق منتهی می گردد.

مراتع شهر سرپل ذهاب از بهترین مراتع قشلاقی استان کرمانشاه بوده و به علت وجود خاک مساعد و آب فراوان دامداری و کشاورزی در این شهر رونق بسیاری دارد. به طوری که فرآورده های دامی و کشاورزی از قبیل گندم، جو، تره بار، انگور، انار، انجیر و سیب از صادرات این منطقه به حساب میایند.

با مطالعه آثار باستانی و کتیبه های شهر سرپل ذهاب، قدمت این شهر ۴۸۰۰ سال برآورد شده است. آثار تاریخی و باستانی بسیاری در شهر سرپل ذهاب جای گرفته اند که این شهر را به بهشتی برای علاقمندان به تاریخ و باستان شناسی تبدیل میکند. یکی از این کتیبه ها، نقش برجسته آنوبانی نی پادشاه لولوبی هاست که جزء مهمترین آثار تاریخی این شهر است.

جادبه های گردشگری سرپل ذهاب

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در سرپل ذهاب

آرامگاه احمد ابن اسحاق مهمترین زیارتگاه شهر سرپل ذهاب است. ساختمان قدیمی این بنا در جریان جنگ ایران و عراق تخریب شد و پس از جنگ این بارگاه بازسازی شده است.

از دیگر جاذبه های طبیعی این شهر می توان به روستای گلین، سراب قلعه شاهین، تفریحگاه جنگلی امام عباس، سراب ماران، سراب ذهاب و تفریحگاه جنگلی میرحصار اشاره کرد.

یکی از جاذبه های تاریخی این شهر بنای طاق گرا یا طاق شیرین است. این بنا در گردنه پاتاق و در ۱۵ کیلومتری شهر سرپل ذهاب واقع شده است. در بخش پایین دست این طاق، زیج منیژه، از دیگر آثار باستانی این شهر، جای گرفته که متعلق به اواخر دوره ساسانی بوده و در سال ۱۳۸۴ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

آبشار پیران یکی از جاذبه های گردشگری طبیعی مهم سرپل ذهاب است. این آبشار در روستای پیران، در ۱۰ کیلومتری شمال شرق سرپل ذهاب، واقع شده است. آبشار پیران با ارتفاع ۱۵۰ متری جزو بلندترین آبشارهای ایران است.

نقش برجسته اشکانی، کتیبه کوه کل گارا، مقبره سنگی دکان داوود و نقش برجسته کوه هزارگری تعدادی از دیگر آثار تاریخی شهر سرپل ذهاب می باشند. از میان خوراکی های محلی پرطرفدار این شهر می توان به کنگَر، کَلانِه، تَرخینه، سورونه، نان ساجی، گرده، دلمه و بِژی اشاره کرد.

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در سرپل ذهاب همین حالا با ۰۹۱۲۷۲۰۰۹۳۵  تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.