تولید زغال فشرده در کاشمر

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در کاشمر

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ آذر ۱۱

خط تولید زغال فشرده

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در کاشمر نیاز به کسب اطلاعات و آگاهی های لازم می باشد. اگر علاقمند به راه اندازی خط تولید زغال فشرده در کاشمر هستید می توانید از مشاوران ما در مجموعه گروه مهرصنعت کمک بگیرید تا بتوانید به راحتی اقدام به راه اندازی خط تولید زغال فشرده در کاشمر نمایید. مشاوران مجرب ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

زغال چوب فشرده

زغال چوب فشرده یا زغال چوب قالبی رایج ترین نوع بریکت قابل احتراق است که با استفاده از خاک اره ساخته می شود. تولید زغال فشرده طی این سال ها طرفداران زیادی پیدا کرده و توانسته سودآوری خوبی را به همراه داشته باشد. برای تولید سالانه حدود ۱۳۲ تن زغال سنگ فشرده در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع حدود ۲۶۶ میلیون تومان سرمایه گذاری اولیه مورد نیاز است که از این میزان حدود ۲۰۴ میلیون تومان. تومان هزینه ثابت است و برای خرید ماشین آلات، تجهیزات و ابزار، هزینه رهن و پیش از بهره برداری اختصاص می یابد. سرمایه در گردش ماهانه پروژه که شامل خرید مواد اولیه، هزینه های نیروی انسانی، انرژی و … می باشد، حدود ۶۲ میلیون تومان برآورد شده است و پیش بینی می شود کل فروش سالانه به ۹۹۰ میلیون تومان برسد.

 

عوامل موثر در راه اندازی خط تولید زغال فشرده در کاشمر

نوار نقاله

آسیاب

فن

سیکلون

سطل (مواد مرطوب)

تخلیه سطل

کوره

فن

موقعیت جغرافیایی کاشمر

کاشمر در مرکز شهرستان کاشمر، در استان خراسان رضوی واقع است. کاشمر در نزدیکی رودخانه شش تراز در غرب استان و در جنوب مرکز استان مشهد، از شرق به بردسکن، از غرب به تربت حیدریه، از شمال به نیشاپور، از جنوب به گناباد، واقع شده است. این شهر تا دو قرن پیش ترشیز (ترشیز) نام داشت.

سرو کاشمر

سرو کاشمر درخت سرو اسطوره‌ای با زیبایی افسانه‌ای و ابعاد غول‌پیکر است. گفته می‌شود که از شاخه‌ای که زرتشت از بهشت ​​آورده سرچشمه گرفته و در کاشمر امروزی در شمال شرقی ایران ایستاده است و به افتخار زرتشتی شدن شاه ویشتاسپا توسط زرتشت کاشته شده است. به گفته زکریا ، فیزیکدان و مورخ ایرانی، ویشتاسپه، حامی زرتشت بوده که خود این درخت را کاشته است. او در عجایب المخلوقات و غرائب ​​الموجودات خود توضیح می دهد که چگونه متوکل باعث شد سرو عظیم الجثه را کنده و سپس آن را به سراسر ایران منتقل کرد تا مورد استفاده قرار گیرد. قبل از آن او می خواست درخت در مقابل چشمانش بازسازی شود. این اقدام علیرغم اعتراضات ایرانیان انجام شد که مبلغ بسیار بالایی را برای نجات درخت پیشنهاد کرد. متوکل هرگز سرو را ندید، زیرا او در شبی که به ساحل دجله رسید توسط یک سرباز ترک به قتل رسید.

 

مکان های تاریخی در کاشمر

آرامگاه حسن مدرس

آرامگاه سید حسن مدرس محل دفن سید حسن مدرس نخست وزیر سابق ایران است. بنای آرامگاه شامل یک گنبد مرکزی، چهار بارانداز و یک گنبد فیروزه‌ای به سبک معماری اسلامی و سلسله صفویه است. سید حسن مدرس در زمان سلطنت پهلوی می زیست و از سادات طباطبایی بود. او یک مشروطه خواه سیاسی بود. موزه حسن مدرس، موزه‌ای متعلق به قرن بیست و یکم است که در کاشمر، استان خراسان رضوی در ایران قرار دارد.

 

امامزاده سید مرتضی

امامزاده سید مرتضی مربوط به دوره قاجاریه و در استان خراسان رضوی، کاشمر واقع شده است. درختان انبوه، آبشارها و استخرهای شنا به جذابیت های این مکان می افزایند. همچنین در اطراف امامزاده، مکان هایی برای اقامت، مغازه ها و رستوران های زیادی برای کسانی که دوست دارند به این مکان سفر کنند مهی است.

امامزاده حمزه

امامزاده حمزه، کاشمر قدیمی ترین مسجد کاشمر، شامل بقعه حمزه حمزه بن موسی الکاظم، باغ و قبرستان عمومی و به صورت امامزاده است.

آتشکده

آتشکده کاشمر اولین آتشکده زرتشتیان است که در شهر کاشمر بنا شد. در بخشی از شاهنامه فردوسی داستان یافتن زرتشت و پذیرفتن دین ویشتاسپا تنظیم شده است که پس از پذیرفتن دین زرتشتی، ویشتاسپا موبدانی را به سراسر گیتی می فرستد و آذر وارد آتشکده ها (گنبدها) می شود و اولین آنها آدور برزن میهر است. که در کاشمر بنیان نهاد و سروی در مقابل آتشکده کاشت و آن را مظهر پذیرش آیین بهائی قرار داد و کشیشان را به سراسر جهان فرستاد و به همه مردان و زنان معروف دستور داد که به آن عبادتگاه بیایند.

مرکز آموزش عالی

در حال حاضر کاشمر دارای پنج مرکز آموزش عالی شامل دانشگاه پیام نور، دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز آموزش عالی، دانشکده پرستاری و جهاد دانشگاهی می باشد. بر اساس آمار به دست آمده از مرکز آموزش عالی شهر کاشمر ۳۷۹۴۴۲۰ دانشجو در دانشگاه های کشور مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد حدود ۳۵۰۰ دانشجوی کاشمری هستند.

سوغاتی ها

این شهر تولیدکننده عمده کشمش است و حدود ۴۰ نوع انگور دارد. همچنین برای صادرات زعفران و فرش دستباف ایرانی در سطح بین المللی شناخته شده است. سوغات اصلی این شهر فرش کاشمر، کشمش، انگور، زعفران، خشکبار و سوهان قنادی است.

سخن پایانی

اگر علاقمند به راه اندازی خط تولید زغال فشرده در کاشمر هستید و نیاز به راهنمایی دارید همین اکنون می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.