ویدئو

فیلم : ساخت خط تولید زغال فشرده

ساخت خط تولید زغال فشرده 

این حرفه یعنی تولید زغال فشرده ( چینی ) از مشاغل نو پا و در عین حال دارای سود آوری بالا و بازار بسیار پر رونقی میباشد. همچنین در زمینه صادرات به کشور های خاورمیانه حرف برای گفتن دارد و قابلیت سودآوری در زمینه صادرات به کشورهای همسایه مانند ترکیه، کویت، عراق و غیره را دارا می باشد. گروه مهر صنعت گزینه نصب، راه اندازی و آموزش و پشتیبانی در سراسر ایران را برای شما متقاضیان عزیز در نظر گرفته است. اما فعالیت این گروه کاردان ، متخصص و با تجربه به همینجا ختم نمیشود. این شرکت صنعتی در زمینه های دیگری همچون : نصب، راه اندازی، تهیه مواد اولیه مرغوب و با کیفیت، آموزش، تولید زغال فشرده، صادرات زغال فشرده و ساخت تمامی قطعات خط تولید زغال فشرده نیز فعالیت دارد. 

یکی از دلایل سودآوری این محصول ( زغال فشرده چینی) استفاده از موادی مانند خاک اره و پوست گردو می باشد. این مواد از ضایعات و مواد دور ریز موجود در محیط زیست ما تهیه می شود که بسیار ارزان قیمت نیز هستند. البته ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که برای تولید این نوع از زغال هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نشده و کاملاً دوستددار محیط زیست است ببه این دلیل که برای تهیه خاک اره مصرفی هیچ درختی از بین نمی رود.

بنابراین شما عزیزانی که تمایل به راه اندازی خط تولید زغال فشرده دارید می توانید با شماره های موجود در سایت با گروه مهر صنعت تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.