دستگاه زغال قالب

فروش دستگاه زغال قالب(فشرده)

فروش دستگاه زغال قالب(فشرده)

گروه مهر صنعت در زمینه تولید زغال قالب و فروش دستگاه زغال قالب(فشرده) تجربه و فعالیت طولانی دارد و با استفاده از ابزار و دستگاه های به روز و مرغوب، همواره در جهت خشنودی متقاضیان تمام تلاش خود را بکار می گیرد. لذا قابل ذکر است برای آشنایی بیشتر با نحوه تولید زغال قالب یا فشرده و همچنین عملکرد دستگاهها و آگاهی از نحوه تهیه و تولید مواد اولیه زغال فشرده، حتما قبل از خرید با گروه مهر صنعت مشاوره نمایید.

امروزه صنعت تولید زغال قالب(فشرده) از رونق و رواج خوبی برخوردار است که افراد زیادی به راه اندازی این صنعت مشغول شده اند و به دلیل وجود مواد اولیه بسیار ارزان و قابل دسترسی در ایران و همچنین پر سود بودن آن و فروش و صادرات به کشورهای خارجی مانند کشورهای حاشیه خلیج فارس، مورد توجه قرار گرفته است.

فروش دستگاه زغال قالب

 

دستگاه زغال قالب(فشرده)

دستگاه زغال پرسی (فشرده) یا اکسترودر می تواند در هر ساعت بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ کیلوگرم زغال خام تولید نماید. در حقیقت این دستگاه مواد اولیه ترکیب شده و آماده شده را دریافت کرده و پس از انجام عملیات چند مرحله ای، زغال قالب (فشرده) را به بریکت هایی به شکل مستطیلی یا استوانه ای تحویل می دهد.

در مرحله بعد در حرارت و گرما (کوره) قرار گرفته و سپس به زغال تبدیل می شود. زغال فشرده مرغوب حاصل تهیه و خریداری مواد اولیه مطلوب و با کیفیت می باشد که به این امر باید دقت فراوان نمود. البته لازم به ذکر است که گروه مهر صنعت در این زمینه نیز تخصص و فعالیت دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.