قیمت مواد اولیه زغال فشرده

قیمت مواد اولیه زغال فشرده

قیمت مواد اولیه زغال فشرده

خوشبختانه در ایران مواد اولیه زغال فشرده بسیار فراوان است. در گذشته این نوع زغال از کشور چین وارد ایران می شد ولی به دلیل گرانی ارز، بعضی تولید کنندگان داخل کشور به فکر تولید آن افتادند و به دلیل وفور وپایین بودن قیمت مواد اولیه زغال فشرده و محاسبات سود آن به این نتیجه رسیدند که در داخل کشور به تولید زغال فشرده بپردازند و آن را به دیگر کشورها صادر نمایند.

کشورهای اروپایی و حتی کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند عربستان، عراق، کویت و غیره  بسیار طالب زغال چینی هستند و در داخل کشورشان مصارف زیادی دارند.

مواد اولیه زغال چینی

درزمان قبل از شناخت زغال فشرده، مواد اولیه چون خاک اره، خاک زغال و پوست گردو به عنوان ضایعات و مواد دورریز  وارد محیط زیست می شدند و سطح وسیعی از این کره خاکی را آلوده می کردند ولی با پیشرفت دنیا در کلیه جوانب و موضوعات، این مواد نیز مورد استفاده در صنعت زغال فشرده قرار گرفتند و سبب ایجاد محصولی جدید که به عنوان سوخت نیز از آن استفاده می شود، شدند.

مواد اولیه شامل پوست گردو، خاک زغال و خاک اره می باشد. این سه نوع مواد در ایران به وفور یافت می شوند و قیمت های بسیار مناسبی دارند و به راحتی تهیه می شوند. گروه مهر صنعت برای رفاه و آسایش متقاضیان مواد اولیه زغال فشرده، اقدام به فراهم نمودن آن از باغداران و کشاورزان و کارگاه های چوب بری و تولید لوازم چوبی منزل نموده است و آماده رائه و فروش آن می باشد.

این مجموعه علاوه بر تامین مواداولیه فعالیت هایی نظیر تولید خط تولید زغال چینی، تولید زغال فشرده و خرید آن از تولید کنندگان تازه کار این صنعت و همچنین تامین و تولید قطعات خط تولید زغال فشرده و دیگر خدمات برای خشنودی شما عزیزان انجام می دهد.

لذا می توانید برای کسب آگاهی بیشتر به مشاورین و کارشناسان گروه صنعتی مهر مراجعه یا تماس حاصل نمایید تا مورد مشاوره و راهنمایی دقیق قرار گیرید.

 

 

 

2 پاسخ به “قیمت مواد اولیه زغال فشرده”

  1. عبدالعلی بختیاری گفت:

    با سلام …. چند تا سوال داشتم ،ممنون میشم جواب دهید
    ۱برای شروع کار، سرمایه اولیه چقدر میخواهد؟
    ۲مساحت کارگاه چقدر باید باشد؟
    ۳چند نفر کارگر لازم هست؟
    تهیه مواد اولیه و فروش جنس مشکلی ندارد؟
    ۰۹۱۴۴۱۶۹۹۲۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.