خط تولید زغال فشرده

خط تولید زغال فشرده دستگاه تولید ذغال چینی

۳۵% تولید بیشتر با دستگاه زغال اپتیمایز شده مهر صنعت

بسیار خوشحال و مفتخریم که اعلام میداریم دستگاه های تولید زغال فشرده مهر صنعت با بهینه سازی توسط مهندسین این گروه ، به ۳۵% تولید بیشتر نسبت به هر دستگاه تولید زغال دیگری در دنیا رسیده است  . از همه عزیزانی که دستگاه زغال مهر صنعت خریداری کرده اند ، در صورت تمایل دعوت می شود برای به روز رسانی دستگاه خود با ما تماس بگیرند .

خط تولید زغال فشرده (ذغال چینی)

خط تولید زغال فشرده (ذغال چینی) به دلیل اینکه یک صنعت جدید درکشورهای خاورمیانه محسوب می شود دارای بازار خرید و فروش خوبی بوده و  جزو شغلهای پردرآمدی می باشد.زغال فشرده به علت فراوانی منابع خاک اره (مواد دور ریختنی) در ایران، از کارگاه های چوب بری و مبلمان چوبی و غیره با هزینه بسیار مناسب و ارزان خریداری شده سپس به کارخانه های تولید ذغال چینی منتقل می گردد .

در فرآیندی خاک اره تبدیل به بریکت می شود ( یعنی خاک اره با دیگر مواد ترکیب شده و درقالب فشرده قرار می گیرد که به شکل مکعب مستطیل بوده یا به اشکال دیگر) سپس از مرحله تولید وارد کوره شده و درآنجا به ماده هموژن (عملیاتی که درآن خواص فیزیکی ماده به کربن خالص تبدیل می شود) مبدل می شود و پس از تبدیل به زغال ، بسته بندی و  به بازار انتقال می یابد.در دنیای امروز کشور ایران بهترین جایگاه را برای زغال فشرده و خط تولید ذغال چینی داراست ، هم از نظر دسترسی به مواد اولیه فراوان و هم در خاور میانه پایگاه انرژی مواد سوختنی بوده که زغال فشرده به سهولت  به کشور های عربی و اروپایی صادر می شود.

 

بازدید مجازی از کارگاه زغال فشرده

برای بازدید مجازی از کارگاه زغال فشرده روی لینک زیر کلیک نمایید ( بر روی نشانه های فلش و درب کلیک نمایید تا بتوانید به همه قسمت های کارگاه سر بزنید ، شما میتوانید درکارگاه تولید زغال قدم بزنید و همه اجزا را از نزدیک ببینید )

اینجا کلیک کنید

 

تولید زغال فشرده (ذغال چینی)

اکسترودر:

از مهمترین دستگاه های بخش تولید زغال فشرده و ذغال چینی می باشد. تولید بریکت با مرغوبیت بالا، مطلوب یا ضعیف از عملکرد دستگاه اکسترودر می باشد که گروه مهرصنعت با استفاده از جدیدترین روش ها در طراحی و تولید انواع دستگاه اکسترودر با توانایی تولید زیاد جزو محصولات تیم مجرب این مجموعه گروه مهر صنعت می باشد که با قدرت و مهارت بالا توانسته از رقبای قدر خود سبقت گرفته و تحولی عظیم را در عرصه تولید زغال فشرده و ذغال چینی ایجاد نماید.

کوره :

هر کوره ایجاد شده توسط گروه مهر صنعت دارای ۳ و ۴ دیواره بوده که از مرغوب ترین مواد، طراحی و ساخت با کمک تیم مجرب این مجموعه بنا شده و در حجمهای متفاوتی موجود می باشد.این کوره ها مجهز به سیستم تابلو برق تمام اتوماتیک با سنسور و نمایشگر حرارتی ، دودسوز، فیلتر صنعتی، سرکه گیر، مشعل گازی یا گازوئیلی و همچنین سیستم ایجاد خلا برای خنک شدن سریع محصول داخل کوره می باشد که در کمترین مدت زمان ممکن ( کمتر از یک شبانه روز) پخت را انجام می دهد.

دستگاه تولید زغال فشرده

دستگاه تولید زغال فشرده عبارت است از دستگاه خشک کن یا منبع حرارتی که با مشعل گازوئیلی یا گازی تغذیه می شود و باعث خشک شدن و از بین رفتن رطوبت مواد وارد شده به دستگاه تولید می شود که با گذشتن از سرند (صافی) با دستگاه قابل تنظیم میزان حجم ورودی مواد داخل لوله های سینوسی شده و با گردش در لوله های سینوسی به میزان رطوبت مورد نظر بین ۴ الی ۸ درصد می رسد و با ورود به سیکلون در آن جمع می شود تا برای استفاده در اکسترودر از آن خارج شود.
همانطور که می دانید زغال همچون سفال نیست بلکه زغال ماده ای است بدون خواص پلاستیکی و بدون اضافه کردن موادی دیگر نمی توان آن را به اشکال مختلف تبدیل کرد. جهت تبدیل خاک زغال به زغال فشرده، ماده چسبناکی به خاک زغال اضافه می شود و بعد از آن، به ترکیب مواد حاصله فشار وارد می شود تا زغال در دستگاه تولید زغال فشرده تولید شود.

قوی ترین دستگاه تولید زغال فشرده

دینامی که برای دستگاه تولید زغال فشرده در گروه مهر صنعت استفاده میشود ۳۰ اسب بخار ۳ فاز میباشد که با کارآیی
۹۳.۶% در مقایسه با موتور مشابهی با کارآیی ۸۳% انرژی کم تری مصرف می کند پس در نتیجه حرارت کاری پایین
تر، طول عمر بیشتر و سطح نویز کم تری خواهد داشت و قویترین دستگاه تولید زغال فشرده محسوب میشود.

سریع ترین دستگاه تولید زغال فشرده

نسل جدید ماردون های شرکت مهر صنعت امکان تولید بیشتر به میزان ۳۰ درصد نسبت به سایر دستگاه ها را دارد . این امکان فوق العاده در دیماه ۹۸ به دستگاه های زغال فشرده اضافه شده و با استقبال بی نظیری روبرو شده است .

دستگاه اکسترودر تسمه ای میتواند در هر شیفت و در بهترین حالت بین ۱۲۰۰ الی ۱۴۰۰ کیلو بریکت تولید کند که تقریبا ۲ برابر  دستگاه گیربکسی است.

 

فروش دستگاه تولید زغال فشرده

دستگاه تولید زغال فشرده به روز ترین فناوری کربونیزاسیون (تبدیل مواد ترکیبی خاک اره با دیگر مواد به کربن) رابه کار گرفته است که مواد دورریز بیومس, زباله شهری و زباله های فاضلابی را به زغال و دیگر محصولات تبدیل کند. زغال تولیدی، مخلوطی از مواد بیومس می باشد که می توان از آن در نیروگاه های تولید برق استفاده نمود. از این رو گروه مهر صنعت در تولید هر چه با کیفیت این دستگاهها و فروش دستگاه تولید زغال فشرده تمام تلاش خود را بکار گرفته تا رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید. لذا با فروش دستگاه تولید زغال فشرده و ارائه محصولات با کیفیت و برتر خود و پیشی گرفتن از رقبای توانای حاضر در میدان رقابت درصدد خدمت به هموطنان گرانقدر می باشد.

 

فروش و نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده

گروه مهر صنعت فروش بهترین دستگاه های زغال چینی را انجام میدهد . این نوع زغال به این علت که در ایتدا در چین ساخته میشد به زغال چینی معروف شد . اما بعد ها به همت مهندسین عزیز ایرانی ، نمونه با کیفیت ترش در ایران ساخته شد . گروه مهر صنعت فروش و نصب و راه اندازی خط تولید زغال فشرده با بهترین دستگاه ها و بالاترین کیفیت توسط تیم با تجربه خود انجام می دهد . به جرات میتوان گفت گروه مهر صنعت یکی از با تجربه ترین تیم های فنی در زمینه فروش و نصب خط تولید زغال فشرده است . یکی از مهمترین مسائل در راه اندازی خط تولید ، تنظیمات دستگاه می باشد . ما بهترین تنظیم را بر روی دستگاه شما انجام می دهیم .

همچنین بعد از نصب نیز با شما هستیم تا همیشه دستگاهی پر کار و خط تولیدی با خروجی بالا داشته باشید .

 نصب و راه اندازی دستگاه زغال فشرده

شرکت مهر صنعت با داشتن گروهی متخصص آماده نصب و راه اندازی دستگاه زغال فشرده می باشد . ما از بهترین دستگاه زغال فشرده استفاده می کنیم و نصب و راه اندازی این دستگاه ها حدودا ۲۵ روز زمان می برد .

پیشنهاداتی که ما قبل از نصب به شما می دهیم :

قبل از نصب محیط سوله را کاملا آماده نمایید

پیش از نصب دستگاه زغال فشرده از وصل شدن انشعابات برق و گاز و آب خود مطمئن شوید

برای تسلط بیشتر به کار قبل از راه اندازی دستگاه زغال فشرده ، حتما دوره آموزش خود را تکمیل نمایید

 

آموزش نصب و راه اندازی خط تولید زغال

در گروه مهر صنعت ، آموزش مهمترین نقش را دارد . ما تاکید داریم که شما آموزش نصب و راه اندازی خط زغال را کامل ببینید . چرا که باید بتوانید روی کار خود مسلط باشید و باید بتوانید در صورت ایجاد مشکل در خط تولید ، خودتان مشکل را حل کنید . البته که ما همیشه در کنارتان خواهیم بود و در صورتی که نتوانستید ما برایتان انجام میدهیم . اما آموزش راه اندازی خط تولید زغال به شما کمک میکند که در زمان خود صرفه جویی کنید و کمترین خواب را در روند تولید و خط تولید خود داشته باشید . آموزش نصب خط تولید به شما کمک می کند که با اجزای دستگاه بیشتر آشنا شوید و هر چه علم شما بالا تر رود توانایی شما نیز افزایش پیدا می کند .

آموزش را جدی بگیرید . آموزش سرمایه شماست .

خرید مواد اولیهتهیه مواد اولیه

زغال فشرده یا بریکت از مخلوط سه ماه خاک اره، پوست گردو و خاک زغال تهیه می شود.

دستگاه سرند: دستگاهی است که در آن خاک اره را با الک کردن به سایز مورد نیاز در می آورند.

دستگاه خشک کن: در این مرحله مواد وارد دستگاه خشک کن می شوند که باعث رطوبت گیری تا ۵ درصد می شود.

میکس مواد: این کار به دو روش صنعتی و سنتی انجام می شود؛ که در آن ۸۰ درصد خاک اره ، ۱۰ درصد پوست گردو و ۱۰ درصد خاک زغال را با یکدیگر مخلوط می کنند. قابل ذکر است که امکان ۵± تغییر وجود دارد.

دستگاه فشرده سازی یا اکسترودر: مواد آماده شده را در قسمت خوراک خور دستگاه فشرده سازی(اکسترودر) وارد می کنند و از خروجی دستگاه، فشرده خاک اره، خاک زغال و پوست گردو (بریکت) را تحویل می گیرند.

نکته: دستگاه اکسترودر در این مجموعه تولیدی نقش بسیار مهم و اساسی دارد که با تنظیم بودن آن به طور مداوم و همیشگی، می توان تولیدی یکنواخت داشت و در صورت عدم تنظیم دستگاه، تولید بریکت ناممکن و یا به صورت ناپیوسته می شود.

گروه فنیِ «مهرصنعت» تمامی این موارد را به صورت ۱۰۰ درصد اصلاح نموده است؛ به طوری که روزانه از هر دستگاه در یک شیفت، تعداد ۱۵۰۰ کیلو زغال فشرده به صورت تضمینی و یکنواخت به مشتری تحویل می دهد.

مهم ترین بخش خط تولید زغال فشرده همین بخش تنظیم دستگاه اکسترودر(فشرده ساز مواد اولیه زغال فشرده) می باشد که عدم تنظیم مناسب باعث توقف خط تولید و وقفه در آن و یا خروجی بی کیفیت می شود که در نهایت منجر به شکست خط تولید زغال فشرده می شود.

بنابراین پیشنهاد می شود آموزش تنظیم دستگاه اکسترودر را از متخصصان گروه مهرصنعت به صورت ۱۰۰ درصد تضمینی در تولید یاد بگیرید.

مرحله پخت زغال فشرده (بریکت)

نوع انتقال بریکت به کوره های صنعتی و یا سنتی که گروه مهرصنعت پیشنهاد می دهد، این است که با توجه به نیاز بازار داخل و خارجی حتما از کوره های سنتی استفاده شود.

مدت زمان پیشنهادیِ گروه مهرصنعت برای پخت زغال فشرده که بخش بسیار مهمی هم می باشد، ۲۴ ساعت است، که مراحل رطوبت گیری، کربن گیری و پخت ۱۰۰ درصدی را شامل می شود. مراحل آموزش آن در گروه مهرصنعت به کارآموزان محترم یاد داده می شود.

مراحل بسته بندی:

به طور معمول، زغال فشرده در کارتن های ۸ و۹ کیلویی در بازار داخلی و در بازار خارجی در کارتون های ۱۰ کیلویی عرضه می شود. گروه مهرصنعت با توجه به بسته بندی زیبا و شکیل و متناسب با سلیقه مشتریان توانسته در این بخش نقش عمده و تاثیرگذاری در بازار های خارجی با برندهای مختلف داشته باشد.

سود تولید زغال چینی

به جهت دسترسی آسان به مواد اولیه زغال فشرده و همچنین قیمت مناسب و ارزان این مواد، تولید زغال فشرده همراه با سود فراوانی خواهد بود. البته لازم به ذکر است که باید اطلاعات و آگاهی لازم نسبت به چگونگی تولید و عملکرد دستگاه ها و ترکیب مواد با یکدیگر و دیگر موارد را کسب نمود تا در روند کار تولید مشکلی ایجاد نشود.

مواد اولیه زغال فشرده شامل خاک اره، خاک زغال و پوست گردو یا بادام می باشد. خاک اره در کارگاه های چوب بری و تولیدی لوازم منزل چوبی به وفور یافت می شود که قبلا به عنوان مواد دورریز و ضایعات به محیط زیست وارد می شد و آنرا آلوده می کرد. ولی امروزه از این مواد به عنوان ماده اولیه زغال فشرده استفاده می شود. پوست چوبی گردو را نیز می توان از باغداران و کشاورزان مناطق سردسیر کشور  با قیمت بسیار مناسب تهیه نمود.

از این رو جهت رفاه حال مشتریان عزیز پس از سفارش و تهیه دستگاه های خط تولید زغال فشرده، گروه مهر صنعت اقدام به آموزش متقاضیان محترم نموده تا شما عزیزان راحت تر و آگاه تر تولید زغال فشرده را انجام دهید.

مشکلات تولید زغال فشرده

مشکل تهیه مواد اولیه مرغوب زغال فشرده | خاک اره و پوست گردو

یکی از مشکلات تولید زغال فشرده ، تهیه مواد اولیه مرغوب برای تولید زغال می باشد . مواد اولیه مرغوب باعث می شود که شما زغال مرغوبی هم داشته باشید و زغال مرغوب یعنی فروش بالا و فوری محصول . متاسفانه برخی افراد سود جو خاک اره MDF را به جای خاک اره چوب به فروش می رسانند که این امر باعث افت شدید کیفیت زغال می گردد و از طرفی برای مصرف کننده نهایی هم مشکلاتی ایجاد می نماید . همچنین خاک اره چوب روسی باعث ایجاد جرقه در زغال میگردد . پس خاک اره مرغوب تاثیر به سزایی در کیفیت زغال دارد .

راه حل این مشکل :

گروه مهر صنعت دارای انبار های بزرگی است که مواد اولیه مرغوب را همیشه تهیه و انبار می نماید . ما مواد اولیه بسیاری از تولید کننده های زغال فشرده را تامین می نماییم . ولی کسانی که ما برایشان خط تولید راه اندازی کرده ایم همیشه در اولویت هستند و مشکلی از این بابت ندارند .

مشکل فروش زغال فشرده به صورت عمده

بسیاری از دوستانی که به تازگی خط تولید زغال فشرده خود را راه اندازی نموده اند ، ممکن است به دلیل عدم شناخت بازار ، برای فروش محصول نهایی خود دچار مشکل باشند . هر چند که این مشکل ممکن است کوتاه مدت باشد و شما با کمی بررسی و بازاریابی ، علاوه بر پخش و فروش عمده ، حتی به صادرات نیز می توانید فکر کنید .

راه حل مشکل فروش زغال فشرده

ما به شما تضمین می دهیم که همه تولید شما را به صورت عمده و با قیمتی عالی خریداری نماییم . پس شما با خیالی آسوده می توانید فقط به تولید فکر کنید و همه تمرکز خود را روی کیفیت بگذارید .

مشکل پخت مناسب بریکت و تبدیل آن به زغال

یکی دیگر از مشکلات ، پخت مناسب در کوره می باشد که میتوان گفت بسیار مهم و تاثیر گذار است . کیفیت بالای زغال تا حد زیادی به پخت آن مرتبط است . بسیاری از دوستان که تازه کار خود را آغاز نموده اند در این مرحله مشکل دارند . به دلیل عدم آشنایی و تجربه نمی توانند پخت مناسبی را داشته باشند و ممکن است محصولی بی کیفیت تولید نمایند .

راه حل برای مشکل پخت

ما همه روش ها و ریزه کاری های پخت را به شما آموزش می دهیم . همیشه پاسخگوی سوالات شما هستیم و اگر مشکلی برای پخت مناسب داشتید آنرا حل میکنیم . پشتیبانی مهمترین قسمت کار ماست .

 

 

22 پاسخ به “خط تولید زغال فشرده دستگاه تولید ذغال چینی”

  1. اکبر محبوب گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدونم که آیا این دستگاه زغال چینی در منطقه شمال هم جواب میده

  2. خصالی گفت:

    من میخام وارد این کار شوم ۱- آموزش کجا باید دید ۲- آیا این کار آلودگی هم دارد مانند دود ۳- حتمن مجوز میخواد و از کجا باید برا محوز اقدام کرد ۴ – چه تضمینی دارد تولید و فروشندگان دستگاه ذغال را خریداری کنند

  3. امیری گفت:

    سلام خسته نباشید . بنده قصد دارم یک خط تولید ذغال فشرده راه اندازی نمایم . میشه لطفا مراحل راه اندازی پروژه را با تمام جزئیات برام ارسال کنید و مهمتر از همه قیمت دستگاهاتون هست که بدونم چقد سرمایه میخواد .و همچنین آموزش خط تولید آن چقد زمان میبره. با تشکر

  4. امیراسماعیل پرتوی گفت:

    سلام و درود و خسته نباشید.

    از بابت اطلاعات مفید شما سپاسگزارم. خواهشمندم در صورت امکان، اطلاعات مورد نیاز جهت توجیه مالی طرح را برای ما ارسال فرمایید.

    حدود قیمت دستگاه و مواد اولیه و محصول تولید شده و حدود مساحت مورد نیاز از اقلام اساسی می باشد.

    با احترام – امیراسماعیل پرتوی

  5. مطلب خوبی کلی آموزش دیدم

  6. قیمت دستگاه زغال چینی در این وبسایت مناسب ترین بود

  7. خیلی عالی بود ممنون

  8. مرسی از وبسایت خوبتون

  9. جمشیدی گفت:

    برای شروع کار باید مجوز داشت بدون مجوز نمیشه کار کرد

    • مهر صنعت گفت:

      با درود. از اونجایی که صنف خاصی تعریف نشده سخت گیری هم در مورد مجوز وجود نداره و بسیاری از همکاران مشغول کار هستند و مجوز نگرفتند. میشه بدون مجوز هم کار کرد، اما اگر بخواید کسب و کارتون رو گسترش بدید ، مثلا واردات حوزه صادرات بشید مجوز نیاز هست.
      برای دریافت مجوز باید به وزارت صنعت و معدن مراجعه کنید که نیازمند دوندگی هست.
      موفق باشید

  10. مرسی مطلب بسیار عالی و تکمیل برای زغال و زغال بازی بود ممنون از این مطلب مفید و تکمیل شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.