ویدئو

فیلم : پخت زغال فشرده

پخت زغال فشرده

پیشنهاد مهر صنعت در پخت زغال فشرده (چینی) استفاده از کوره سنتی می باشد. پس از اختلاط سه مواد اولیه ی زغال، این مواد را از قسمتی به نام خوراک خور وارد دستگاه اکسترودر می کنند. مواد وارد شده در دستگاه اکسترودر پس از فشرده شدن به صورت بریکت خارج می شوند. سه مواد اولیه اصلی خاک ارهّ، پوست گردو و خاک زغال می باشد. خاک ارهّ ۸۰ درصد، پوست گردو ۱۰ درصد و خاک زغال ۱۰ درصد از کل مواد را تشکیل می دهند. هیچ یک از مواد استفاده شده نباید دارای ناخالصی باشند. وجود هر گونه ناخالصی در مواد تشکیل دهند بر روی کیفیت بریکت های تولیدی تاثیرگذار هستند. یکی دیگر از مواردی که بر روی بریکت های تولید شده تاثیرگذار هستند تنظیم بودن دستگاه اکسترودر است. 

در نهایت بریکت های تولید شده بر روی پالت هایی چیده می شوند. سپس پالت های را داخل کوره های سنتی برده و بریکت های زغال به مدت ۲۴ ساعت در کوره ها پخته می شوند. پخت زغال فشرده یکی از مواردی است که اکثر تولیدکنندگان زغال فشرده مهارت کافی در آن ندارند. همین عد مهارت کافی در پختن بریکت باعث می شود که محصول نهایی دارای کیفیت نباشد. چون کیفیت زغال فشرده بستگی به پخت آن نیز دارد. 

روش صحیح پخت زغال فشرده ( چینی )

گروه مهر صنعت علاوه بر نصب، راه اندازی و آموزش خط تولید شما را در یادگیری روش صحیح پخت زغال نیز حمایت خواهد کرد. در قسمت پشتیبانی که یکی از رسالت های مهم این مجموعه نیز می باشد. بعد از نصب و راه اندازی خط تولید این گروه به سوالات شما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ خواهد داد. علاوه بر این گروه تخصصی مهر صنعت در زمینه تولید مواد اولیه، ارسال آن به سراسر کشور، ساخت دستگاه های خط تولید، رفع عیب دستگاهها نیز مشغول به فعالیت با بالاترین سطح کیفیت می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.