بهترین چوب برای زغال

بهترین چوب برای زغال

بهترین چوب برای زغال

این مقاله صرفا برای اطلاعات عمومی می باشد و سایت ما هیچ فعالیتی در زمینه زغال لیمو ندارد

در ایران به دلیل وجود باغ ها و مراتع پوشیده شده از درخت مرکبات مانند لیمو، پرتقال و نارنج ، زغال حاصل از این درختان بسیار با کیفیت و مرغوب می باشد. برای اینکه بدانید بهترین چوب برای زغال چیست و کسب آگاهی و اطلاع از انواع چوب، بهتر است که با مطالب زیر آشنا شوید.

انواع چوب

چوب سخت:

چوب سخت به چوبی گفته می شود که به آرامی بسوزد و زغال بادوامی را از خود باقی بگذارد. درخت این چوب ها دارای برگ های پهن بوده و  برگ آنها در فصل پاییز ریزش می کند.

چوب نرم:

این چوب ها دارای آتشی با حرارت بالا هستند اما این آتش عمر طولانی ندارد.  برگ این نوع درختان سوزنی شکل هستند و بیشتر اوقات به رنگ سبز بوده و در فصل پاییز ریزشی ندارند، به جز انواع سرو ، کاج اروپایی و درخت کاج با میوه هایی به شکل مخروطی.

زغال تولیدی از چوب، در کلیه نقاط جهان برای افراد قابل توجه می باشد و تعداد زیادی از کشورها کاربرد فراوانی از زغال دارند. البته شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چگونه تکه های چوب در طول یک عملیات تبدیل به زغال می شوند؟

زغال دارای عنصری به نام کربن است که این عنصر در اکثر مواد مانند چوب ها وجود دارد. بنابراین کافی است که سایر مواد اضافی و ناخالصی در چوب را با حرارت و گرما از بین برد تا میزان کربن چوب طی این عملیات و در مرحله بعد، عمل خنک سازی تبدیل به زغال شوند.

گروه مهر صنعت با بکارگیری نیروی مجرب و متخصص در امر تولید زغال فشرده و نیز تولید خط تولید زغال فشرده و خرید زغال فشرده از تولید کننده تازه کار و همچنین تهیه و تامین مواد اولیه زغال فشرده برای تولید کنندگان، آماده ارائه هر گونه خدمات در این زمینه می باشد و با رعایت بالاترین استاندارد های جهانی در تولید محصولات، از رقبای خود پیشی گرفته است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.