تنباکو میوه ای

تنباکو میوه ای

تنباکو میوه ای

این مقاله صرفا برای اطلاعات عمومی می باشد و سایت ما هیچ فعالیتی در زمینه تنباکو ندارد

تنباکو میوه ای دوسیب با برند النخله، نخستین تنباکوی دوسیبی بود که در بازار ظاهر شد و بسیار پر طرفدار است. این تنباکو از قبل مخاطب های زیادی داشت ، چون کیفیتش درجه یک بود. اما امروزه باید گفت که مرغوبیت آن پایین آمده و  مانند گذشته نیست.

نوع دوسیب الفاخر هم از مرغوبیت بالایی برخوردار می یاشد. طعم آن سنگین و خوش دود و خوش بو و مزه آن شیرین است. تنباکوی دوسیب برند الواحه در حال حاضر، از بهترین ها  در بازار می باشد.

تنباکویی که به طعم میوه‌ای تبدیل می شود  مدت زمان زیادی در سیلو ها و انبارها  نگهداری می‌شود. این انبارها محیطی مناسب برای رشد و تکثیر قارچ و  کپک هستند. در مراحل بعدی، اسانس که ترکیبی از چندین ماده شیمیایی است به آن اضافه کرده و  به تنباکوی میوه‌ای تبدیل می شوند.
تنباکوی قلیان ۴۰۰۰ هزار ماده خطرناک سمی مانند فلزات سنگین و قطران را در شش ها رسوب می‌دهند و باعث فلج شدن اندام های تنفسی می شوند.

آماده کردن تنباکوی میوه ای

جهت درست کردن تنباکوی میوه ای نیاز به توتون خام(توتون خوانسار) داریم. در ابتدا باید تنباکو را باید ۵ دقیقه بجوشانید که با اینکار مضرات آن تا حدودی از بین میرود. پس از جوشیدن، آب آن را خالی کرده و توتون را در داخل دستمال قرار دهیدتا کاملا خشک شود.

پس از خشک شدن توتون، یک قاشق غذا خوری عسل گرم شده را به آن اضافه می نماییم. در مرحله بعد ۱ قاشق چای خوری روغن گلیسرین به مواد عسل و توتون اضافه می کنیم. سپس آنها را مخلوط کرده و بعد از آن، چند قطره اسانس میوه را در داخل مواد می ریزیم .در انتها نیز باید مواد مخلوط شده را در حدود ۱۲۰ ثانیه در دستگاه ماکروفر گرم کنیم. توتون خانگی با طعم میوه ای آماده می باشد.

در دنیای امروز چندین نوع تنباکو با طعم میوه به بازار وارد شده  که عبارتند از بلوبری، پرتقال، لیمو، هلو، نعناع، تمشک آبی، شلیل، پرتقال خونی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.