خط تولید زغال فشرده در پلدشت

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اراک

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ شهریور ۰۶

در وهله اول برای دریافت اطلاعات برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اراک می توانید با مشاوران گروه مهر صنعت تماس حاصل کنید.

زغال فشرده نوعی از زغال بوده که به طور صنعتی درست می شود؛ به این زغال، زغال چینی هم می گویند. این نوع از زغال دارای مواد اولیه ای مانند خاک اره چوب بامبو، پوست گردو و خاک زغال است. این زغال چینی بوده و به دلیل وجود چوب بامبو در آن منطقه، از خاک اره بامبو در آن استفاده شده است؛ اما در ایران بامبو وجود ندارد و به جای آن، جهت تولید زغال فشرده از خاک اره چوب های جنگلی استفاده می شود. این خاک اره با پوست گردو به طور مساوی ترکیب می شود.

مواد ترکیب شده را در کارخانه زغال سازی، در قالب های مخصوص می گذارند و درون کوره قرار می دهند تا رطوبت و آب اضافی آن گرفته شود. این زغال به خوبی سوخته و بو و دود نخواهد داشت.  ما در این مقاله پتانسیل خط تولید زغال فشرده در اراک را بررسی می کنیم.  

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اراک

از وقتی درخواست زغال فشرده در بازار داخلی بالا رفت، راه اندازی خط تولید زغال فشرده جچزو کسب و کارهایی با درآمد بالا شمرده شد. شما می توانید برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در شهر خود با ما تماس بگیرید! ما مراحل و فرمول زغال فشرده را در اختیارتان قرار می دهیم و با تامین دستگاه های تولید زغال و در نهایت خرید محصولات تولید شده شما را یاری می کنیم!

درباره شهر اراک بیشتر بدانیم…

اراک، استان مرکزی استانی در مرکز ایران بوده که بزرگترین شهر و مرکز آن کلانشهر اراک بوده و به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می شود و از شمال به استان های البرز و قزوین، از غرب به استان همدان، از شمال شرقی به استان تهران از جنوب به استان های لرستان و اصفهان و از شرق به استان های قم و اصفهان محدود است.

این استان دارای مساحتی معادل ۲۹٬۵۳۰ کیلومتر مربع بوده که ۱٬۸۲ درصد از مساحت ایران را به خود اختصاص داده بوده و بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، دارای ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۳۲ شهر، ۶۶ دهستان، هزار و ۳۹۴ آبادی دارای سکنه و ۴۶ آبادی خالی از سکنه است.

استان مرکزی به سبب وجود کوه های مرتفع، مجاورت با حاشیه مرکزی ایران، همجواری با بخشی از منطقه حوض سلطان، کویر میقان و حوزه آبریز دریاچه نمک و همچنین قرار گرفتن در محل تلاقی دو رشته کوه البرز و زاگرس، دارای آب و هوایی متنوع است.

استان مرکزی به دلیل قرارگیری در مرکز کشور و مجاورت با حکومت های بزرگ قبل از اسلام از اهمیت خاصی برخودار بود و به همین سبب شهرهایی که در منطقه وجود دارند از لحاظ تاریخی اهمیت پیدا کرده اند که از جمله این شهرها می توان به اراک، کمیجان، نراق، آوه، آستانه، نیم ور و ساروق، وفس، چهرقانوکرهرود اشاره کرد.

استان مرکزی از جمله استان های نخبه پرور کشور بوده و تعداد مفاخر کشور بیش از ۴۵۰۰ نفر هستند که یک چهارم یعنی معادل ۱۱۰۰ نفر مربوط به استان مرکزی بوده و این امر نشانگر اهمیت خطه این استان در فرهیخته پروری است از این رو به این استان لقب بهشت مفاخر، سرزمین آفتاب و پایتخت مفاخر و مشاهیررا داده اند.

جاذبه های طبیعی 

جریان سرچشمه های قره چای(رودخانه شراء ومهاجران)درغرب شهرستان اراک به علاوه وجود مناطق سرسبز در حواشی این رودخانه و همچنین اقلیم کوهستان و نقاط مرتفع جهت کوهنوردی، این قسمت از شهرستان اراک را از سایر مناطق جدا کرده است.

چشمه چپقلی:

این چشمه دردامنه شمالی ارتفاعات بلند ورفیع«باغ برآفتاب»در جنوب سه راهی اراک-ملایر-شازند قرار گرفته است. این چشمه در بالای دره ای بسیار زیبا واقع شده است.
آب وهوای پاک و لطیف کوه وچشمه جوشان با آب بسیارخنک و گوارا باخواص درمانی باعث جذب عده ای از علاقمندان طبیعت شده است.در محل مظهر چشمه، محوطه ای وجود دارد که به صورت تراس بندی شده درآمده و درآن درختانی ملاحظه می گردد.

چشمه کیخسرو

این سراب یا چشمه بسیاربزرگ دردشت کزاز و دردامنه کوه راسوند قراردارد سرسبزی و طبیعت زیبای آن بسیار جلب توجه می کند.
غارها:
شهرستان اراک به خاطر گسترش سازنده های آهکی و دولومیتی، محل تشکیل غارهای بسیاری بوده بوده که در ذیل به شرح آن می پردازیم:

غار «قلعه جوق » ومقبره اسرارآمیز آن

این غار در نزدیکی روستای چهرقان از توابع بخش وفس اراک، در کوهی به نام قوزی قشلاق واقع شده است. این غار به وسیله انسان و در دل کوه حفرشده ودارای سه مدخل است.
بدون وسایل کوهنوردی رفتن به درون غار ممکن نیست.علاوه بر آن دسترسی به آن کمی مشکل است.برخی معتقدند که این غار یا دهلیز به منظور دفن مردگان بوده و درواقع باید آن را آرامگاه دانست، زیرا مطابق آیین زرتشت استخوانهای مردگان را دردخمه های مخصوص می گذاشتند به عقیده باستان شناسان این مقبره ها مربوط به دوره مادها است.

غار سفید خانی

این غاردر۱۸کیلومتری جنوب شهرستان اراک در کوه سفید خانی واقع شده است.در دامنه این رشته کوه چشمه های آب فراوانی وجود دارد که معروفترین آنها چشمه چپقلی است.از زیبایی های غار«وجود دودکش جن» بوده که در دهانه غاربه صورت تنوره دیده می شود
همچنین وجود یک چاله بزرگ آب وستونهای استالاکتیتی فراوان و زیبا ازدیگرجاذبه های غار سفید خانی است.

غار انجدان

انجدان در۴۰کیلومتری جنوب شرقی اراک در دامنه کوه چشمه، بین خمین، اراک ومحلات واقع شده بوده که به علت غارهای معروف و آثارباستانی شهرت پیدا کرده است.

غار آسیلی

در مغرب انجدان قرارداشته، درآن حوضچه هایی قراردارد که دیواره های آن یکپارچه از مواد آهکی و بلورهای منشوری استالاتیکی پوشیده شده است.

دریاچه یا کویر میقان

دریاچه یا کویر میقان در شمال شرقی اراک ودردشت فراهان قرار دارد، مساحت آن در حدود۱۰۰تا۱۱۰کیلومتر مربع متغیر بوده و حدود ۱۶۵۵ متر از سطح دریا ارتفاع دارد وآب دریاچه شوراست.دریاچه از لحاظ آب وهوایی دارای زمستانهای معتدل است همین ویژگی سبب شده بوده که درپاییزو اوایل زمستان زیستگاه پرندگان به ویژه پرندگان مهاجر باشد.

برای راه اندازی، خرید و فروش عمده زغال فشرده و مشاوره رایگان

همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.