خط تولید زغال فشرده در اسلامشهر

تولید زغال فشرده در اسلامشهر

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ شهریور ۰۳

ما در این مقاله به بررسی پتانسیل خط تولید زغال فشرده در اسلامشهر می پردازیم. زغال فشرده پیش تر توسط چینی ها ساخته شد و به کشور ما هم وارد میشد. اما با محبوبیت این محصول و استقبال بازار از آن، برخی به فکر تولید آن در کشور خودمان شدند. بخصوص که زمینه های لازم فراهم بود، و مواد اولیه مرغوب هم به وفور در ایران یافت می شود.

بنابراین ابتدا با وارد کردن دستگاه های ساخت زغال چینی، و پس از آن با مهندسی و طراحی در ساخت این وسایل در کشور، صنعت زغال فشرده بومی شد.

به گونه ای که هم اکنون نه تنها دیگر زغال فشرده به کشور وارد نمی شود، بلکه صادرات زغال فشرده از کشورمان هم به بسیاری از دیگر کشور ها انجام می شود که بسیار سود آور است.

خط تولید زغال فشرده در اسلامشهر

راه اندازی خط تولید زغال فشرده یکی از کسب و کارهای پرطرفداری است. که درآمد بسیاری برای شما به دنبال خواهد داشت. خط تولید زغال فشرده در اسلامشهر یک فرصت برای  مردم و جوانان این شهر می باشد. برای پا گذاشتن به این عرصه نیاز به راهنما و تجهیزاتی دارید که راه را برای شما هموار کند. شما می توانید همین حالا با ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت کنید! ما به شما کمک می کنیم در شهر خود کار و کاسبی مخصوص خودتان را راه اندازی کنید!

درباره شهرستان اسلامشهر بیشتر بدانیم…

اِسلام شَهر مرکز شهرستان اسلام شهر واقع در استان تهران بوده که در ۱۲ کیلومتری جنوب شهر تهران واقع شده بوده و از طریق بزرگراه های قدیم و جدید تهران-ساوه و همچنین آزادگان و احمدآباد مستوفی قابل دسترسی است. فاصله آن تا مرکز شهر تهران حدود ۱۵ کیلومتر است. این شهرستان از شرق و جنوب به ری از غرب به رباط کریم و از شما غرب به شهریار محدود بوده و بیش از ۸۰۰ هزار نفر جمعیت به طور غیر رسمی دارد.باستانی ترین محله های اسلامشهر سالور، مافین آباد و روستای ضیاآباد بوده که محوریت بقیه آبادی ها را داشته است. وسعت شهرستان در حدود ۲۴۵کیلومتر مربع است. این شهر، دارای ۳ بخش (مرکزی،چهاردانگه واحمد آباد مستوفی )و ۲۶ روستا بوده که ۲۱ روستای این شهرستان دارای سکنه است.

    تاریخچه شهرستان اسلامشهر

اسلامشهر دارای قدمتی مقارن با هزاره پنجم پیش از میلاد بوده و در روزگار کهن روستایی به نام قاسم آباد شاهی بوده است. یکی از روستاهای اسلامشهر فیروز بهرام بوده که بنای آن را به فیروز ساسانی نسبت داده اند. اسلامشهر در دوران قاجار منزلگاه اردوی همایونی بوده و به نام قاسم آباد خالصه هم خوانده می شده است
وجود بقایای پایه های پل بر روی رودخانه سالور و تپه های واقع در مجاورت و یا نزدیکی آن و آثار مدفون در آنها دلالت بر وجود دوره های تاریخی مختلف داشته و حاکی از اهمیت این منطقه است

پژوهشهای انجام شده حاکی از آن بوده که منطقه اسلامشهر همواره در طول تاریخ به علل گوناگون مورد توجه بوده و از کهن ترین دوره های تاریخی سکونتگاه های ایران محسوب میشود. محوطه باستانی مافین آباد دارای کهن ترین دوره های تاریخی بوده که قدمت آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می رسد. آثار مکشوفه از تپه تاریخی واوان هم قدمت این منطقه را به دوران حکمرانی ساسانیان، آل بویه و سلجوقیان می رساند. وجود امامزاده های متعدد که قدمت آنها به دوره صفویه می رسد هسته اولیه بافت روستایی آن به این دوره مربوط میشود. پیدایش اسلامشهر بعنوان یک نقطه شهری حول محور روستای قاسم آباد شاهی که سابقه سکونت در آن به قرن دهم میرسد شروع شد. اسلامشهر در سال ۱۳۵۲ بواسطه گسترش جمعیت و توسعه نقاط شهری « شاد شهر » نام گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی و از سال ۱۳۵۸ به « اسلامشهر » تغییر نام یافت.

      آثار تاریخی اسلامشهر

تاکنون ۱۲ اثر تاریخی و یاستانی شهرستان اسلامشهر در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این منطقه به دلیل مرغوبیت و حاصلخیزی زمین های مستعد کشاورزی، وجود رودخانه های پرآب و رشته قانت های جاری آن و همچنین نزدیکی آن به تهران از دیرباز مورد توجه بوده است. محوطه باستاتی مافین آباد اسلامشهر که به دلیل حفاری های غیرمجاز سال های اخیر آسیب دیده است دارای کهن ترین دوره تاریخی بوده که دیرینگی آن به هزاره پنجم پیش از میلاد می رسد

محوطه های ارزشمند باستانی که هم دوره با محوطه های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آبادو [تپه نظام آباد] با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می شود. همچنین تپه های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می توانید با محوطه های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.

اسلام شهر را در آغاز روستاهای چندی تشکیل می داد. به گونه ای که کهن ترین کهریز (قنات)، مدرسه، گرمابه همگانی، آتشکده زرتشتیان باستان (درنزدیکی ایرین) و گردشگاه های ثروتمندان شهرنشین در روستای ضیاآباد بوده است. سالور به دلیل نزدیکی به رودخانه از آبادی های بسیار قدیمی و زیبا بوده است. قاسم آباد و ایرین و چیچکلو و محمدآباد چهار طاقی از دیگر آبادی های اسلامشهر بوده اند

زبان و دین

دین مردم این شهرستان تشیع و از اقوام مختلف ایرانی تشکیل شده اند. که اکثریت را ترکهای شمال غرب ایران تشکیل می دهند وگیلکیها و کردها و لرها از دیگر اقوام این شهرستان می باشند

موقعیت جغرافیایی

شهرستان اسلامشهر با مساحتی معادل ۱۹۵ کیلومتر مربع و با ارتفاع ۱۱۶۵ متر از سطح دریا بر روی آبرفتهای سیلابی یا مخروط افکنه سیلابهای جاری شده از دامنه های جنوبی البرزو در مختصات ۳۵°۳۳′۵۷″ شمالی ۵۱°۱۵′۰″ شرقی واقع شده بوده و پستی و بلندی قابل ملاحظه ای در آن یافت نمی شود. متوسط درجه حرارت سالیانه آن حدود ۱/۱۷ درجه سانتی گراد و معدل بارندگی سالانه آن ۲۳۱ میلی متر است.

برای راه اندازی، خرید و فروش عمده زغال فشرده و مشاوره رایگان

همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.