خط تولید زغال فشرده در سیروان

خط تولید زغال فشرده در سیروان

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ مرداد ۰۹

..خط تولید زغال فشرده در سیروان می تواند یکی از مناسب ترین راهکارها برای شروع یک کسب و کار تازه باشد!

کارایی ذغال های فشرده نسبت به ذغال های معمولی بالاتر است. در فرمول ساخت ذغال فشرده از ریز ترین ضایعات چوب (خاک اره) که ارزان قیمت و دور ریختنی هستند استفاده می کنند. که این باعث پیشگیری از قطعی درختان و نگهداری جنگل های طبیعی می گردد.

علاوه بر اینکه در تولید ذغال فشرده به چوب و تنه درخت نیاز نداریم، با خاک اره که از ضایعات کارگاه های مبل سازی و نجاری ها می توان بدون مشکل ایجاد کردن برای محیط زیست، ذغال تولید کرد.

سودی که از تولید ذغال کبابی، لیمو و مخصوصا فشرده ایجاد می شود بالا است، از این رو افرادی که به فکر راه اندازی کسب و کاری می باشند، خط تولید ذغال از انتخاب آن هاست. همینطور به خاطر کم شدن آلودگی های فعالیت کوره، آسیب کمتری به اپراتور که در خط تولید ذغال فشرده کار می کند، وارد می شود.

تولید ذغال از مشاغل پرسود است و این روزها با استقبال زیادی هم رو به روست. در کنار این مسائل، با داشتن کوره فشرده تولید ذغال، امکان تولید هر نوع ذغالی را دارید. برای شروع کافیست با افراد آگاه و متخصص مشورت کنید تا موفقیت شما تضمین شود.

لازم است تا با روی آوردن بیشتر به استفاده از ذغال فشرده و تامین مصارفمان با این محصول، نقش خود را در جلوگیری از نابودی جنگل ها و درختان برای تولید ذغال، ایفا کنیم.

خط تولید زغال فشرده در سیروان

راه اندازی خط تولید زغال فشرده جزو خط تولیدهای حرفه ای در این روزها در داخل ایران محسوب می شود. این حرفه با سود بسیاری که دارد انتخاب افرادی است که می خواهند یک خط تولید پرسود راه اندازی کنند. ما در کنار شما می باشیم تا آموزش ها را دریافت کرده و در آخر با فراهم کردن دستگاه های مورد نیاز و خرید محصولات تولید شده از شما حمایت می کنیم.  در راستای خط تولید زغال فشرده در سیروان برای اطلاعات بیشتر همین حالا با ما تماس بگیرید.

درباره شهر سیروان بیشتر بدانیم!

تاریخچه ی سیروان مربوط به دوره ی ساسانی است. تاریخ کهن ایلام را در آثار باستانی آن به خوبی می توان مشاهده کرد.

پل ها، قلعه ها، محوطه ها، سکونت گاه ها و راه های باستانی گویای قدمت و عظمت آن است. اصلی ترین ماده به کار رفته در بنا های تاریخی سیروان سنگ و گچ است.

این شهرستان از جمله شهرستان های بسیار زیبا و سرسبز استان ایلام است و منابع آبی فراوانی دارد. منطقه عرب رودبار یکی از مناطق پر ثمر این شهرستان است. سالانه تولید انار زیادی دارد که به دیگر شهرستان های استان صادر می شود.

رود سیمره هم از این شهرستان عبور می کند.  به علت آبگیری سد سیمره بعضی از روستا های این شهرستان که در حوضه آبریز سد می باشند به زیر آب خواهند رفت.

دیدنی های شهرستان سیروان

اگر با سیروان آشنایی ندارید و یا این که برای نخستین بار است که نام این شهر را می شنوید در ادامه با معروفترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری آن آشنا شوید.

 قبرستان آهنگران 

گورستان آهنگران (آسن گران به زبان محلی) با پیشینه حدود ۵ هزار ساله یکی از آثار تاریخی با ارزش استان ایلام است. که در ۲ کیلومتری روستای سراب کارزان از توابع همین بخش قرار گرفته است. بر اساس کاوش های باستان شناسی قدمت این مقبره های خانوادگی به عصر آهن باز می گردد.

در این قبرستان نزدیک به ۱۰۰ قبر کشف شده است که در هر قبر اعضای یک خانواده به صورت دسته جمعی دفن شده اند. سنگ قبر های این قبرستان یک تکه و بسیار بزرگ است که هر سنگ قبر بین یک تا پنج تن وزن دارد.  به صورت خشکه چین (بدون ملات)، دایره وار و به شکل هرم روی هم قرار گر فته اند.
سنگ گور ها بدون حفر زمین بر روی سطح زمین چیده شده است. نحوه دفن ها در این گورستان به صورت نامنظم است که البته این گورستان تاریخی بار ها توسط حفاران غیر مجاز حفاری شده و اشیا داخل قبر ها به سرقت رفته است.
قبرستان آهنگران یکی از آثار باستانی شاخص استان ایلام و شهرستان سیروان است. آن بعنوان یکی از مناطق گردشگری میزبان گردشگران و مهمانان می باشد.

 شهر تاریخی سیروان

شهر تاریخی سیروان به عنوان مرکز ایالت ماسبذان یکی از شهر های به جای مانده از دوره ساسانی  ایلام است. در شهرستان سیروان واقع است که به خاطر وجود منابع آبی روزگاری از رونق و آبادانی برخوردار بوده است.

شهر تاریخی سیروان (شیروان) در حوزه شمالی استان ایلام و شمال شرقی شهر ایلام قرار دارد. در دامنه های اطراف و لایه های زیرین سراب کلان واقع در شهرستان سیروان به صورت نیمه مدفون با بقایای آثار معماری ارزشمند موقعیت کنونی این شهر است.

روستای تاریخی و هدف بوم گردی سراب کلان

روستای سراب کلان  بر روی بافت شهر تاریخی سیروان و در ۱۲ کیلومتری جنوب غربی شهر لومار قرار دارد. و این روستا از جنوب به کوه سیوان و از شمال شرقی به تپه کلاه کلان محدود می شود.
طبق مطالعات و کاوش های باستان شناسی این روستا دارای قدمت بیش از ۱۴۰۰ تا ۱۶۰۰ ساله است. با توجه به آثار تاریخی و بنا های قدیمی به جای مانده و موقعیت طبیعی و جغرافیایی منطقه و بر اساس گمانه زنی های تاریخی این مکان تفریحگاه انوشیروان ساسانی بوده است.

 تل شیروان

تل شیروان یکی از آثار تاریخی سیروان و چهارمین اثر ثبت شده در آثار ملی ایران است. آن در کنار رودخانه سیروان و در نزدیکی شهر تاریخی سیروان واقع شده است.
تل شیروان مربوط به دوره ی ماقبل تاریخ عصر حجر یا عصر سنگی است.  در لایه های بالایی آن آثاری مربوط به دوره ی ساسانی هم به چشم می خورد.

 قلعه و تنگه سازبن

در شهرستان سیروان تنگه ای با نام سازبن قرار گرفته است. که با توجه به وجود قلعه ای باستانی با همین نام بر روی تیغه های ورودی آن و هم جریان رودخانه ای منشعب از رودخانه سیمره در درون این تنگه می توان به اهمیت آن در روزگاران دور پی برد.

تنگه و قلعه سازبن در شمال روستای ورگچ و در قسمت شرقی شهر لومار قرار دارد. این قلعه یکی از آثار به ثبت رسیده ملی است که موقعیت، جنس مصالح بکار رفته و شکل قلعه و وجود شکارگاه های بکر و طبیعت چشم نواز بیانگر این موضوع است که روزگاری از مراکز نظامی و تفریحی شاهان و حاکمان عهد ساسانی بوده است.

تنگه های برنجان و شمشه

تنگه برنجان در پایین تر از روستای چم شیر منطقه عرب رودبار قرار گرفته است.  رودخانه سیمره از آن می گذرد که زیبای ها و جاذبه های این تنگه و وجود قایق تفریحی در این تنگه چشم هر گردشگر را به خود خیره می کند.
تنگه شمشه هم از مکان های زیبای طبیعی سیروان است. این تنگه کوه چرمین را به دو قسمت تقسیم می کند.  هوای مناسب و آب زلال آن در دو فصل بهار و تابستان برای هر بازدید کننده ای خاطره انگیز است.

بقاع متبرکه

وجود بقعه ها و حرم مطهر چند تن از امامزادگان مدفون  این منطقه را از لحاظ گردشگری مذهبی و دینی غنی ساخته و همه ساله در طول ماه های مختلف سال زائران زیادی برای زیارت این قبور مطهر به سیروان سفر می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.