راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جیرفت

خط تولید زغال فشرده در ملکشاهی

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ تیر ۲۸

خط تولید زغال فشرده در ملکشاهی را می توان یکی از بهترین زمینه های تولیدی دانست که در ایران به واسطه مواد اولیه در دسترس می تواند به موفقیت بسیاری برسد.

ذغال فشرده به صورت صنعتی تولید می گردد. از ذغال فشرده در قلیان، باربی کیو یا کبابی و مصارف صنعتی استفاده می گردد. ذغال فشرده از ترکیب سه ماده خاک ارده، پوست بادام یا گردو و خاک ذغال تولید می گردد.

برای شروع هر کاری فکر به آینده کار و سود و ضرری که در آن وجود دارد، ترس و تردید ما را احاطه می کند. برای تولید ذغال باید بدانید که با توجه به جامعه داخل و مصرف ذغال در کشورهای خاورمیانه، سود زیادی کسب خواهید کرد. در ایام قدیم، ایران وارد کننده ذغال فشرده از چین بود اما در حال حاضر با ظرفیت بالای خط تولید، امکانات در دسترس و مصرف بالای ذغال در کشور های عربی و در مجموع خاورمیانه، خرید دستگاه تولید ذغال و شروع فعالیت سودآوری بالایی خواهد داشت و حتی امکان صادرات ذغال را داریم.

خط تولید زغال فشرده در ملکشاهی

می خواهید کسب و کار مخصوص خودتان را  در ملکشاهی راه اندازی نمایید ولی نمی دانید چگونه استارت بزنید؟ راه اندازی خط تولید زغال فشرده در ملکشاهی می توان بهترین تصمیم شما برای شروع یک دوره جدید باشد! ما از آموزش تا فراهم کردن دستگاه ها در کنار شما می باشیم . در آخر و در صورت تمایل شما خریدار محصولات شما خواهیم بود. برای اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

درباره شهر ملکشاهی بیشتر بدانیم!

شمال، جاده چالوس، جنگل های نمناک و خوش بو و خاطراتی خوشی که در قلب و ذهن ماندگار می شود. علاقه ایرانی ها به سفر به شمال،احساسات عمیقی است که در روزهای تعطیل به راحتی می توان متوجه آن شد. سیل خودروهایی که روانه شهرهای زیبای شمالی می شوند، نشان می دهد که ایرانی ها چقدر جنگل های سبز شمالی و دریای خزر را البته در کنار همان جوج (جوجه کباب!) و نوشابه دوست دارند. کلاردشت هم یکی از جذاب ترین نقاط شمال و البته پربازدیدترین بخش های آن است. شناخت جاهای دیدنی کلاردشت باعث می شود که برای سفرتان به این طبیعت رویایی بهتر برنامه ریزی کنید.

اطلاعات کلی شهر کلاردشت

جغرافیا: کلاردشت در استان مازندران واقع شده است و ۵۰ کیلومتر با چالوس، ۱۵۰ کیلومتر با تهران و ۱۷۰ کیلومتر با کرج فاصله دارد.

جمعیت: بر اساس آخرین سرشماری کشوری در سال ۱۳۹۵، جمعیت کلاردشت ۱۳۴۰۱ نفر است.

زبان و نژاد: مردم بومی و غیر مهاجر در کلاردشت به گویشی از زبان مازندرانی با نام کلارستاقی حرف می زنند و عده ای هم که خواجوندی ها نام دارند از زبان لکی و کردی استفاده می کنند.

اقتصاد: این شهر درآمد خوبی از گردشگری دارد و مردم آن به ارائه خدمات در رستوران ها، اجاره اقامتگاه و برگزاری تورهای طبیعت گردی مشغولند. تولید صنایع دستی هم از دیگر مشاغل کلاردشتی هاست و در روستاها گله داری و دامداری هم رواج دارد.

شهر کلاردشت یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که در غرب این استان زیبا واقع شده است. شهرت کلاردشت به علت هوای خنک و طبیعت فوق العاده آن است. این شهر نزدیک ترین شهر شمالی به پایتخت کشور است و از این رو طی کردن فاصله تهران تا کلاردشت بسیار سریع و راحت بوده و به همین علت بسیاری از تهرانی ها ترجیح می دهند تا در روز های آخر هفته به این منطقه زیبا سفر کنند.

موقعیت جغرافیایی

شهرستان کلاردشت، دشت بسیار بزرگی در منطقه کوهستانی البرز است که دور تا دور آن را کوه های رشته کوه البرز فرا گرفته اند و تراز ارتفاعی این دشت به نسبت سطح دریای خزر ۱۲۵۰ متر است.

شاید کلاردشت را به عنوان یک شهر ساحلی در نظر نگیریم، ولی باید به این موضوع اشاره کرد که این شهر تا دریا خزر تنها ۴۰ دقیقه فاصله دارد و شما می توانید از مسیر جاده جنگلی عباس آباد خود را از کلاردشت به دریای خزر رسانده و از این دریاچه فوق العاده هم بازدید کنید.

آب و هوای

در فصل بهار و تابستان آب و هوای این منطقه معتدل و شب های بسیار خنک با آب و هوای دلچسبی دارد و به همین علت است که بسیاری از گردشگرها ترجیح می دهند تا شب ها در کلاردشت اقامت کرده و روزها را در ساحل دریا سپری کنند.

گردشگران عربی که از کشورهای حاشیه خلیج فارس به شمال ایران سفر می کنند، عموما از همین برنامه پیروی کرده و ترجیح می دهند تا شب را در منطقه ای استراحت کنند که آب و هوای غیر شرجی و مطبوعی داشته باشد.

آب و هوا کلاردشت و میزان گرمای آن به حدی است که به نسبت شهرهای ساحلی دریای خزر مثل متل قو، نمک آبرود، چالوس و…۶ درجه پایین تر و خنک تر است.به همین علت این منطقه بهترین گزینه برای افرادی است که قصد دارند تا از آب و هوای شرجی فاصله گرفته و در یک منطقه مطبوع و خوش آب و هوا ساکن شوند.

جاذبه های گردشگری کلاردشت

در این بخش قصد داریم تا نگاهی به جاذبه های گردشگری شهر کلادرشت انداخته و شما را با دیدنی های این منطقه سرسبز و خوش آب و هوا بیشتر آشنا کنیم.

دهکده مازیچال

اگر قرار باشد یکی از زیباترین و جذاب ترین روستاهای ایران را به شما معرفی کنیم تا با سفر به آن یک منطقه بکر و زیبا را مشاهده کنید، بهترین گزینه برای شما روستای مازیچال در نزدیکی کلاردشت خواهد بود.

دریاچه ولشت

دریاچه ولشت یکی از بهترین مکان ها برای شنا، قایق سواری؛ ماهیگیری و… در کلاردشت است. این دریاچه که در شمال شرقی کلاردشت واقع شده است، یکی از مکان های خاص و جذاب برای لذت بردن از طبیعت است. شما می توانید در این دریاچه انواع مختلفی از اردک، ماهی، مارماهی، قورباغه و… را مشاهده کنید.

علم کوه

علم کوه یکی از کوه های بلند ایران است. در جنوب دریای مازندران و در رشته کوه البرز واقع شده است. باید به این نکته اشاره کرد که صعود کردن به نوک قله علم کوه کار آسانی نیست و برای رفتن به نوک قله آن لازم است تا مسیر دشواری طی شود و تنها افرادی که اهل صخره نوردی یا کوهنوردی به شکل حرفه ای می باشند، می توانند به علم کوه صعود کنند.

جاده کلاردشت به عباس آباد

منطقه کلاردشت جایی است که به معنای واقعی مرز بین واقعیت و رویا به باریک ترین نقطه خود می رسد. در این منطقه می توانید جذاب ترین و زیباترین مناظر ایران و حتی دنیا را مشاهده کنید. یکی از زیباترین مناظر این منطقه، مسیر جاده کلاردشت به عباس آباد است که بازدید از این جاده باعث می شود تا غرق در یک رویای زیبا شوید.

کاخ اجابت یا کاخ اجابیت

در زمان پهلوی در بلندی های جنوب مشرف به این شهر، کاخ خاص و شگفت انگیزی به نام کاخ اجابت ساخته شد. ساخت این کاخ که در حدود ۷۰ سال پیش انجام شده است، با الهام از معماری اروپایی انجام شده است.

سیاه بیشه

سیاه بیشه هم یکی از مناطق زیبا و فوق العاده در اطراف کلاردشت است. وسعت روستای سیاه بیشه به ۹ هزار هکتار می رسد. باید گفت که این منطقه جمعیت بسیار کمی دارد و شاید تنها ۱۱ خانوار در این روستا زندگی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.