خط تولید زغال فشرده در کلاردشت

خط تولید زغال فشرده در کلاردشت

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ مرداد ۰۲

.خط تولید زغال فشرده در کلاردشت می تواند انتخابی مناسب برای شما و شروع یک کسب و کار جدید باشد!

ذغال فشرده با دستگاه ذغال فشرده به علت فراوانی منابع خاک اره (مواد دور ریختنی) در ایران، از کارگاه های چوب بری و مبلمان چوبی و غیره با هزینه بسیار مناسب و ارزان خریداری شده. سپس به کارخانه های تولید ذغال فشرده با دستگاه ذغال فشرده انتقال می یابد.

خاک اره، خاک ذغال و پوست گردو ارزان تر و بی دردسر تر از مواد اولیه کوره های سنتی می باشند. با کمک دستگاه تولید ذغال فشرده، مواد اولیه فشرده شده و به حالت چوب در می آیند. برای روشن کردن کوره های فشرده، گازهای گلخانه ای زیادی تولید نمی شود.

با حرارت غیرمستقیم به بریکت ها، ذغال بیشتری تولید می شود. دستگاه های فشرده با همراهی علم و تکنولوژی نیاز به نیروی انسانی زیاد و ۲۴ساعته ندارند برخلاف کوره های سنتی که باید چند اپراتور در حین کار نزدیک کوره باشند.

درب کوره های فشرده تولید ذغال به گونه ای طراحی شده که در زمان فعالیت هوا وارد نمی شود و از هیچ دودی خارج نمی شود. این یکی از فاکتورهای مهم در تولید ذغال با کوره های فشرده محسوب می شود.

با تولید ذغال در کوره های فشرده، فرآیند تولید ذغال کم شده و در زمان برابر، کوره های فشرده نسبت به کوره های سنتی ذغال بیشتری تولید می کنند.

با کوره های فشرده تا حدی در تولید ذغال محدودیت نخواهید داشت و با کمک کوره ای فشرده در فرآیند تولید ذغال های فشرده، بریکت، کبابی و … هیچگونه دودی تولید نمی شود. با فشرده شدن خاک اره، قدرت ماندگاری و سوختن ذغال بیشتر می شود.

از نگاه هر مصرف کننده ای، ذغال خوب خصوصیات خاصی دارد. اما در کل ذغال خوب ذغالی است که در هنگام مصرف، بوی بد و نامطبوعی ندهد. بوی نامطبوع حاصل از مصرف ذغال در مواردی باعث سردرد می شود. ذغال هایی که حرارت و شغله را به خوبی در خود نگه می دارند ذغال خوبی برای مصرف کنندگان می باشند. ذغال هایی که خاکستر کمتری تولید می کنند، از نگاه مصرف کنند گان ذغال بهتری است.

خط تولید زغال فشرده در کلاردشت

راه اندازی خط تولید زغال فشرده جزو خط تولیدهای حرفه ای در این روزها در داخل ایران محسوب می شود، این حرفه با سود بسیاری که دارد انتخاب افرادی است که می خواهند یک خط تولید پرسود راه اندازی کنند. ما در کنار شما هستیم تا آموزش ها را دریافت کنید. در نهایت با تامین دستگاه های مورد نیاز و خرید محصولات تولید شده از شما حمایت می کنیم.

درباره شهر کلاردشت بیشتر بدانیم!

شهر کلاردشت یکی از شهرهای زیبای استان مازندران است که در غرب این استان زیبا واقع شده است. در اینجا ما به بررسی شرایط مساعد برای خط تولید زغال فشرده در کلاردشت  اشاره می کنیم. شهرت کلاردشت به علت هوای خنک و طبیعت فوق العاده آن است. این شهر نزدیک ترین شهر شمالی به پایتخت کشور است و از این رو طی کردن فاصله تهران تا کلاردشت بسیار سریع و راحت بوده و به همین علت بسیاری از تهرانی ها ترجیح می دهند تا در روز های آخر هفته به این منطقه زیبا سفر کنند.

جاذبه های کلاردشت

ییلاقی با آب و هوای مطبوع

یکی از ویژگی هایی که سبب شده تا کلاردشت مورد استقبال مسافران قرار گیرد، آب وهوای مطبوع آن است. حتا زمانی که در تابستان، شرجی بودن هوای شمال آزاردهنده می شود، کلاردشت با آب و هوای مطبوع از میهمانانش پذیرایی می کند و برای همین به بهشت گمشده هم شهرت دارد. وجود مه نسبتا دائمی هم بر جذابیت های این منطقه می افزاید و مناظر زیبایی را پدید می آورد.

مازیچال

منطقه ییلاقی زیبا که در ارتفاع ۲۶۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد و چشم انداز بسیار زیبایی را به شما تقدیم می کند. جنگل انبوه، کوهستان سربه فلک کشیده، دشت های وسیع، پدیده اقیانوس ابرها و… چیزهایی می باشند که در سفر به مازیچال نصیب تان می شود.

جنگل آزو

اگر به سمت مرکز کلاردشت یعنی حسن کیف بروید، در فاصله یک کیلومتری از غرب آن به جنگلی تماشایی می رسید که از جاذبه های بکر این منطقه است. این جنگل بخش های مختلفی همچون دشت جو پشت، عسلک، مازیگاسر و… را در خود دارد و پناهگاهی طبیعی برای حیوانات وحشی مانند خوک، خرس، گرگ و پلنگ محسوب می شود.

جنگل مجل

اطراف کلاردشت روستایی وجود دارد با نام مجل. درون این روستا جنگلی به همین اسم قرار دارد که بسیار دیدنی و زیباست. برای رسیدن به این جنگل باید به روستای رودبارک بروید و از آنجا راه روستای مجل را در پیش بگیرید.

روستای طویدره

رشته کوه البرز و قله علم کوه از یک سو و جنگل های انبوه از سوی دیگر، روستای طویدره را در برگرفته و مناظری ویژه به آن بخشیده اند. جشن ها و بازی های محلی جایگاه خاصی در این روستا دارند و اگر بخت با شما یار باشد و برنامه ریزی درستی انجام دهید می توانید به آنها برسید.

مکارود

کمی آن طرف تر از طویدره، روستای مکارود قرار دارد که در دامنه جنگل عباس آباد خودنمایی می کند. در بخش غربی این روستا، مرتع وسیع و سرسبزی وجود دارد که گردشگران را به سوی خود می کشاند.

اجابیت

در دامنه ارتفاعات جنوب مشرف بر شهر، روستایی به نام اُجابِیت وجود دارد. کاخ اجابیت یکی از بناهای پرآوازه منطقه است که ساخت آن به اوایل دوره پهلوی در سال ۱۳۱۸ خورشیدی بازمی گردد و تزیینات گچ بری، سنگ و نقوش زیبا دارد. به هنگام پی کنی این ساختمان، تعدادی ظروف زرین و مفرغین و سفالین کشف شد و همین شهرت زیادی را برای این سازه به ارمغان آورد.

کردیچال

در فاصله کوتاهی از کلاردشت، روستایی به نام کردیچال قرار دارد که مانند دیگر روستاهای کلاردشت طبیعت زیبایی دارد و دومین محله قدیمی منطقه است.

رودبارک

این روستا با داشتن طبیعتی کوهستانی و مناظر تماشایی لحظات خوشی را به شما هدیه می کند. برای رسیدن به علم کوه و صعود به آن باید به رودبارک بروید. یخچال های طبیعی هم از دیگر جاذبه های رودبارک به شمار می روند. و رودخانه پرخروش سردآبرود هم در این روستا در جریان است. آبشار آکاپل هم جاذبه ای است که می توانید در رودبارک و در جنگل سردچال به دیدنش بروید. این آبشار در امتداد رود سردآبرود شکل گرفته است و در غرب محله رودبارک، جلوه خاصی به طبیعت بخشیده است. ماهی قزل آلا در آب شیرین هم در این روستا پرورش می یابد. و می تواند علت خوشمزه شما برای سفر به رودبارک باشد. مسجد محل رودبارک هم از دیدنی های زیبای این روستاست که حدود ۲۰۰ مترمربع مساحت دارد. و نکته جالب آنکه هیچ ستونی در وسط آن دیده نمی شود.

علم کوه | مقصدی برای کوهنوردی و سنگ نوردی

وجود ۴۵ قله در کلاردشت که ارتفاع بیش از ۴۰۰۰ متر دارند، این منطقه را به مقصدی جذاب برای علاقه مندان به کوهستان و کوهنوردی تبدیل می کند. علم کوه گل سرسبد این کوه هاست که با ارتفاع ۴۸۴۵ متر بلندترین آنها هم محسوب می شود .

پس از دماوند دومین قله مرتفع کشور است. سنگ نوردان و دیواره نوردان هم روی علم کوه حساب دیگری باز می کنند. چون دیواره دامنه شمالی آن از فنی ترین و سخت ترین مسیرهای سنگ نوردی محسوب می شود. این دیواره را با کی۲ (دومین قله بلند جهان) هم رتبه می دانند. علم کوه به عنوان یک اثر طبیعی ملی هم شناخته می شود. شورای عالی محیط زیست در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۸۱ منطقه ای شامل قله علم کوه و کوهپایه آن را با شماره ۲۲۲ به ثبت رساند. قله تخت سلیمان هم با بلندای ۴۶۵۹ متر در منطقه علم کوه قرار دارد. و در افسانه ها از آن با عنوان جایگاه ازدواج سلیمان و بلقیس یاد می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.