خط تولید زغال فشرده در گنبد کاووس

خط تولید زغال فشرده در گنبد کاووس

  • شهر
  • مهر صنعت
  • ۹۹ شهریور ۱۵

خط تولید زغال فشرده در گنبد کاووس

تولید زغال فشرده در سالهای اخیر به عنوان یکی از منابع  پردرآمد  در سراسر کشور شناخته شده که باعث ایجاد کار برای بسیاری از مردم کشور،به ویژه برای آنهایی که در زمینه راه اندازی،تأمین دستگاهها و مواد اولیه برای خط تولید زغال فشرده در گنبد کاووس  اقدام کرده اند ،شده است.

 

 

مواد اولیه تولید زغال فشرده در گنبد کاووس

یکی از پر کاربردترین مزایای این محصول،دسترسی آسان و راحت به مواد اولیه  برای تولید زغال فشرده است که هزینه زیادی را هم در برنمی گیرد،به ویژه برای خط تولید زغال فشرده در گنبد کاووس.

از طرفی با استفاده از بازیافت صنایع چوبی،دیگر نیازی برای قطع کردن درختان موجود در جنگل نیست و ما می توانیم در این راستا کمکی به حفظ محیط زیست کرده باشیم.

خاک اره

خاک اره یکی از ارکان اصلی مواد اولیه برای خط تولید زغال فشرده در گنبد کاووس می باشد که از صنایع چوبی چوب تراشی،کارگاه های ساخت مبلمان و وسایل چوبی و… تهیه می شود.

گروه صنعتی مهر با توجه به داشتن سوله های وسیع و تأمین خاک اره مرغوب همواره خدمات خود را برای تولید کنندگان در سراسر ایران،از جمله گنبد کاووس ارائه می کند.

 

 

پوست گردو

پوست گردو نیز جزء دیگری از مواد اولیه است که در مقابل خاک اره به نسبت کمتری از آن برای خط تولید زغال فشرده در گنبد کاووس استفاده می شود،به علاوه پوست گردو نیز همانند خاک اره به وفور در زندگی روزمره ما یافت می شود.

تأمین پوست گردو توسط مهر صنعت، حتی برای شهرهایی که بدون باغ های گردو هستند نیز فراهم شده است.

خاک اره پوست گردو

 

خاک زغال

خاک زغال، از دیگر مواد تشکیل دهنده ی زغال چینی است که به مقدار کمتری در این محصول مورد استفاده قرار می گیرد.

گروه صنعتی مهر در زمینه  تهیه خاک اره و سایر مواد اولیه زغال فشرده برای شهر گنبد کاووس و سایر شهرهای کشور پیشقدم شده است.

دستگاه های خط تولید زغال فشرده

قابل ذکراست که تولید و ساخت دستگاهها توسط مهندسان در داخل کشور، طی سالهای متوالی در حال شکل گیری است.

افتخار می کنیم که در گروه صنعتی مهر،با استفاده و بهره گیری شیوه های جدید و تلاش مستمر مهندسان،دستگاههایی با بهره گیری بیشتر از ۳۰ درصد نسبت به دستگاههای مشابه،

سرعت تولید زغال فشرده را برای تولید کنندگان گرامی بیشتر و پرکاربرد تر نماییم.

خط تولید زغال فشرده شامل دستگاههای زیر می باشد:

  • دستگاه خرد کن
  • دستگاه خشک کن
  • دستگاه سرند
  • دستگاه اکسترودر
  • پالت ها و پالت خفه کن ها
  • کوره سنتی
  • دستگاه برش زغال فشرده (سفارشی )

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در گنبد کاووس ، تأمین مواد اولیه و هم چنین فراگیری آموزش ساخت زغال فشرده با ما در مهر صنعت در ارتباط  باشید.

 

شهر گنبد کاووس

 

شهر گنبد کاووس

یکی از قدیمی ترین و بزرگ ترین شهرهای استان گلستان،شهر گنبد کاووس است که مرکز پرورش دانشمندان و نویسنده های فراوانی از جمله عنصر المعالی کیکاووس،یکی از مشاهیر بزرگ این شهر می باشد.

نقشه اصلی شهر گنبد کاووس به وسیله ی کارشناسان آلمانی و بر طبق اصول شهرسازی طراحی شده است و الگوی آن شطرنجی می باشد.

آب و هوای شهر گنبد کاووس

آب و هوای این شهر باعث بارش سالانه ۵۰۰ میلی متر می شود که آب و هوایی مساعد و زمین های حاصل خیزی را فراهم کرده است اما همانند سایر شهرهای شمالی از آب و هوای شرجی در تابستان ها برخوردار می باشد.

سوغاتی شهر گنبد کاووس

از آنجایی که بیشتر ساکنان شهر گنبد کاووس از قوم ترکمن هستند،دارای بهترین سوغات از لحاظ غذا هستند که بهتر است برای یک بار هم که شده این غذاها را امتحان کنید تا مزه آنها را هیچ وقت فراموش نکنید.

این سوغاتی های لذیذ و خوشمزه شامل جکدرمه،بوروک،باسترمه و گوجه آش می باشند.

 

اماکن تاریخی

نام قدیمی شهر گنبد کاووس،به دلیل قرار داشتن در مسیر جاده ابریشم،جرجان بود.

جالب اینجاست که بدانید زمانی شهر گنبد کاووس به جای شهر تهران به عنوان پایتخت کشور شناخته می شد.

این دوران مربوط می شود به سلسله های آل زیار و آل بویه که از آن زمان تا کنون به دلیل وجود مقبره های سلطان آل زیاری و قابوس بن وشمگیر،برج آجری قابوس مورد توجه بسیاری از تمدن ها قرار گرفته است.

شهر کنونی در سال ۱۳۰۵ هجری شمسی توسط سلسله پهلوی تأسیس شده است.

یکی دیگر از اماکن تاریخی شهر گنبد کاووس،زیارتگاه خالد نبی می باشد که درفاصله ۹۰ کیلومتری از شمال شرق گنبد کاووس و در بین کوه های مرتفع کلاله و مراوه تپه قرار دارد.

از نظر اعتقادات مردم ترکمن صحرا،خالد نبی یکی از ۴ پیامبری است که در میانه پیامبری حضرت عیسی (ع) و حضرت محمد (ص)، مردم را به دین اسلام دعوت میکرد.

برج قابوس یا برج کاووس بنایی است که از قرن چهارم هجری به جای مانده و یکی از بزرگترین برج تمام آجری جهان شناخته می شود که طول آن به ۷۲ متر می رسد.

 

گنبد کاووس

موقعیت شهر گنبد کاووس

شهر گنبد کاووس از شرق ایران به شهر کلاله که به جنگل همیشه سرسبز گلستان ختم می شود،نزدیک است و از طرف غرب هم به شهرهای آق قلا و بندرترکمن،که مجاور دریای خزر می باشد،بنا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.