درآمد تولید زغال فشرده

درآمد تولید زغال فشرده

درآمد تولید زغال فشرده چقدر است و به چه مواردی بستگی دارد؟

مطمئنا تمام افرادی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستند، به میزان درآمد و سوددهی آن توجه ویژه ای دارند. در واقع برای شروع هر کسب و کاری، باید دو مورد را قبل از اقدام به هرکاری در نظر بگیرید : به چه میزان سرمایه نیاز است؟ و میزان درآمد شغل مورد نظر چقدر است؟

در صورتی که این دو مورد برای شما مناسب باشند، باید به دنبال دیگر گام های راه اندازی کسب و کار رفته و فوت و فن آن را بیاموزید.

در رابطه با تولید زغال فشرده نیز یکی از بیشترین و اساسی ترین سوالاتی که از ما می شود ، میزان درآمد تولید زغال فشرده است.

در وهله اول باید پاسخ داد که میزان درامد تولید زغال تا حد زیادی به شما بستگی دارد.

میزان تولید روزانه ، بررسی بازارهای فروش ، کیفیت زغالی که تولید می کنید، دستگاه های خط تولید شما ، مواد اولیه ای که فراهم می کنید، همه و همه در سوددهی و درآمد شما از تولید زغال فشرده موثر اند.

برای درک بیشتر ، با چند مثال این مسئله را بررسی می کنیم ، و مواردی که در درآمد زایی و سودشما در تولید ذغال فشرده موثرند را عنوان می کنیم.

عوامل موثر در میزان تولید و درآمد زغال فشرده

دستگاه ها و خط تولید

چندین سال پیش زغال فشرده محصولی وارداتی از چین بود، و به همین منظور با نام زغال چینی هم شناخته می شود. در سالهای اولیه تولید این محصول در داخل نیز هنوز دستگاه ها از چین وارد می شد و نمونه ی داخلی نداشت.

امروزه اما شرکت های زیادی اقدام به ساخت یا واردات دستگاه ها و خط تولید زغال فشرده می کنند، که مسلما تفاوت هایی بین آن ها وجود دارد.

خط تولید و دستگاه های شما ، در کیفیت زغال و سرعت تولید شما نقش بسیار مهمی دارند.

برای مثال ، تصور کنید که شما تمامی برنامه ریزی های لازمه را انجام داده اید و اقدام به تولید زغال می کنید، اما دستگاه زغال ساز ، یا سایر دستگاه های خط تولید با توجه به تکنولوژی ساخت، و یا داشتن عیب و ایراد، به خوبی عمل نمی کنند ، یا سرعت تولید پایینی دارند. بنابراین تولید شما پایین خواهد آمد، و به میزانی که برق و انرژی و وقت صرف شده، نتوانسته اید زغال تولید کنید.

این مسئله سبب می شود تا درآمد شما کاهش یابد.

بنابراین در نظر بگیرید که خط تولید و دستگاه ها در کیفیت تولید، میزان تولید و در نتیجه میزان سودشما بسیار نقش مهمی دارند، و اگر به خوبی کار نکنند موجب ضرر یا حتی ورشکستگی شما می شوند.

توصیه ما این است که خط تولید و دستگاه هار را از افراد با تجربه تهیه کنید. عملکرد دستگاه ها را بررسی کنید، از سالم بودن آن ها اطمینان حاصل کنید، و دستگاه ها را حتما از شرکت هایی تهیه کنید که آن ها را ضمانت کرده ، و با سرویس و خدمات ارائه می دهند.

مژده : دستگاه زغال ساز و خط تولید ارائه شده توسط مهرصنعت ، حالا با طراحی مجدد و پیشرفته تر ، سرعت تولیدی ۳۰ تا ۳۵ درصد بالاتر از دیگر دستگاه ها دارد، که خوب به معنی درآمد و سود بیشتر است.

 

مواد اولیه

اینکه مواد اولیه خود را از کجا تهیه می کنید ، و کیفیت آن ها چگونه است، مستقیما بر کیفیت زغال و سود شما تاثیر گذار است.

اگر مواد اولیه کیفیت خوبی نداشته باشند، رطوبت کم یا زیاد داشته باشند، و یا مانده و نامرغوب باشند، زغال شما هم می کیفیت می شود و در بازار جای فروش خوبی ندارد.

حتی بی کیفیت بودن مواد اولیه بر عملکرد دستگاه ها هم موثر است و می تواند به آن ها آسیب برساند. هرروز خرابی دستگاه ها می تواند موجب ضررهای بزرگی برای کارفرما شود.

 

نحوه تولید زغال فشرده و فرمول و آموزش آن

هر کاری نیاز به فراگیری روش های خاص دارد که باید از طریق آموزش و تجربه به دست آید. اگر شما بدون هیچ تجربه ای وارد صنعت ساخت زغال شوید، با مشکلاتی در تولید مواجه می شوید. برای مثال اگر کارکنان شما به خوبی نتوانند با دستگاه ها کار کنند و بازده لازم را بگیرند، میزان تولید شما پایین می آید. ممکن است دستگاه ها خراب شوند، که خود هزینه های بسیار بیشتری را برای کارفرما به وجود می آورد.

پیش از اقدام به راه اندازی ، آموزش های لازم برای نحوه تولید زغال را فرابگیرید، از افراد با تجربه و ماهر استفاده کنید، و فوت و فن های این کار را بیاموزید ، در غیر این صورت با مشکل مواجه شده و درآمد شما به خطر می افتد.

 

مهرصنعت، با دوره های آموزشی تخصصی تولید زغال فشرده با راهنمایی کارشناسان خبره در خدمت شماست.

 

بازار فروش

باید در نظر داشته باشید که برای فروش محصول خود بازار های مورد نظر را بشناسید، با رقبا آشنا شوید، و از بازاریاب های مجرب استفاده کنید.

بدیهی است که در شروع هر کسب و کاری ، وارد شدن به بازار فروش می تواند کمی مشکل باشد. ما در گروه صنعتی مهر ، به این دغدغه تولید کنندگان اندیشیده ایم، و برای رفع این مشکل ، خود زغال فشرده آنان را خریداری می کنیم .

 

مواد بسیار دیگری نیز وجود دارند که در سودآوری و درآمد شما موثر اند. مهرصنعت ، با بهره گیری از کارشناسان در تمامی زمینه ها، همراه شماست تا به درآمد و سوددهی مناسب از کسب و کار تولید زغال فشرده برسید.

 

خبر خوب : تولید زغال فشرده سودآور است

با موارد گفته شده، ممکن است برخی افراد دچار ترس و شک شوند، اما خبر خوب این است که تولید زغال فشرده ، به طور کلی سود آور است و می تواند درآمد زایی بالایی داشته باشد.

دلایل آن هم عبارتند از :

میزان مصرف داخلی

بد یا خوب ، مصرف دخانیات در کشور ما و بسیاری کشورهای دیگر رواج زیادی دارد، و افراد و صنف های زیادی چون سفره خانه ها از زغال فشرده استفاده می کنند. هم چنین برای پخت و پز نیز از زغال استفاده می شود.

قوانین محیط زیست خوشبختانه در حال محدود کردن استفاده از زغال سنتی جنگلی است، بنابراین ، بازار خوبی برای فروش زغال فشرده یا صنعتی فراهم است.

 

صادرات زغال فشرده

ایران بزرگترین صادر کننده زغال فشرده در منطقه و حتی کشورهای دورتر چون کشورهای اروپایی است.

بنابراین بخش زیادی از زغال فشرده تولیدی به کشورهای دیگر چون عراق، ترکیه، ارمنستان، افغانستان ، تاجیکستان، امارات، قطر و … و حتی کشور های اروپایی که مصرف کننده بریکت به عنوان سوخت هستند ، صادر می شود.

 

فراوانی مواد اولیه در داخل

خاک اره و پوست گردو دو ماده اصلی ساخت زغال فشرده هستند. خوشبختانه این دو مورد در کشورمان به وفور یافت می شوند، بنابراین هم مشکلی در تهیه آن ها نخواهید داشت، و هم قیمت ارزانی دارند.

 

عدم وابستگی به بازارهای خارجی و ارز

مشکلی که در بسیاری از کسب و کار ها وجود دارد، این است که دستگاه ها یا مواد اولیه باید از کشور های دیگر وارد شوند. با وجود تحریم های فراوان و نوسانات بازار ارز، برای کسب و کارهای این چنینی مشکلات بسیاری می تواند به وجود آید، و بالا و پایین رفتن ارز موجب ضرر و زیان آن ها شود.

خوشبختانه در صنعت تولید زغال فشرده، ما وابسته به کشورهای دیگر و بازار ارز نیستیم.

تمام دستگاه ها در داخل ساخته می شوند، و مواد اولیه نیز به راحتی در کشور یافت می شود.

بنابراین درآمد شما به بازار های خارجی و ارز وابستگی ندارد.

 

درآمد تولید زغال فشرده : جمع بندی

به طور کلی باید گفت که درآمد تولید زغال فشرده ، به میزان تولید شما بستگی دارد، اما با توجه به بازار فروش خوب آن، سرمایه کم برای راه اندازی ، و آسان بودن پیدا کردن مواد اولیه ، راه اندازی خط تولید زغال فشرده کسب و کاری سودآور است که درآمد خوبی داشته و می تواند موجب کارآفرینی در کشور هم بشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.