دستگاه سرند زغال فشرده

دستگاه سرند در تولید زغال فشرده (چینی)

دستگاه سرند زغال فشرده

دستگاه سرند زغال فشرده، دستگاهی است که خاک اره و خاک زغال خالص را از دیگر مواد زائد جدا کرده و مواد اصلی و خالص را برای ترکیب با یکدیگر مورد استفاده قرار می دهد. شیوه ساخت و تولید زغال فشرده به این صورت است که درابتدا خاک زغال و خاک اره سرند می شوند زیرا در بین این مواد ناخالصی و ضایعات وجود دارند که حتما باید از مواد اصلی جدا شوند.

در مرحله بعد خاک اره و خاک زغال با دستگاه بالابرنده به دستگاه مخلوط کننده (میکسر) منتقل شده و در زمان مشخص با هم ترکیب می شوند. در این مرحله موادی چون تخمیر کننده  و آب باید به آنها افزوده شود که این عملیات در دستگاه همزن انجام می گیرد.

پس از میکس شدن به اکسترودر منتقل شده و عملیات قالب گیری و فشرده سازی صورت می گیرد و پس از تولید، بریکت ها به دستگاه خشک کن می روند و در آنجا رطوبت آنها کاملا گرفته شده و در کوره پخته می شوند و در نهایت پس از سرد شدن آماده انتقال به بازار فروش هستند.

گروه مهر صنعت در جهت رفاه مشتریان اقدام به تولید خط تولید زغال فشرده و نصب و راه اندازی آن و همجنین آموزش کار با دستگاه ها نموده است. این مجموعه با بهره وری از نیروهای مجرب و متخصص در کار خود افتخار دارد که از تمامی رقبا پیشی گرفته و به سوی اهداف متعالی خود که رضایت و رفاه و خشنودی مشتریان و تولید کنندگان می باشد، گام بر می دارد.

مهر صنعت همچنین مواد اولیه زغال فشرده را به شما تولید کنندگان محترم ارائه می نماید. در ضمن داوطلب خرید محصول زغال فشرده از تولید کنندگان تازه کار (به دلیل ناآشنا بودن با بازار فروش) از تمامی نقاط کشور می باشد. شما عزیزان می توانید برای دستیابی به هر یک از خدماتی که مهرصنعت انجام می دهد با مشاورین این مجموعه تماس حاصل نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.