دستگاه های تولید زغال فشرده در مهر صنعت

دستگاه‌های تولید زغال فشرده موجود در مهرصنعت

دستگاه های تولید زغال فشرده در مهر صنعت

در این مقاله قصد داریم در رابطه با انواع دستگاه‌های تولید زغال فشرده، کیفیت و تضمین قیمت آن در شرکت مهرصنعت برای مخاطبان خودمان صحبت کنیم. با ما همراه باشید تا شفاف سازی کنیم. زغال چینی، که با اسم هایی مثل زغال چینی، زغال قالبی و زغال صنعتی هم معروف می باشد، گونه ای از زغال است که پروسه ی تولیدی متفاوت از زغال های سنتی یا معمولی را دارد .

زغال چینی در اصل فرآورده ای تشکیل شده از چندین مواد اولیه می باشد ، که این مواد با هم ترکیب می شوند و به وسیله ی دستگاه های خلق ذغال فشرده در شرکت مهر صنعت، به شکل فشرده در می آیند و ذغال چینی را ایجاد می کنند . پس به این نتیجه می رسیم که برای تولید زغال فشرده ، ما به خط تولید و دستگاه زغال ساز احتیاج پیدا خواهیم کرد .

در حال حاضر ذغال چینی بیشترین سهم بازار در فروش زغال را گرفته است و جایگزین بسیار مناسبی برای زغال سنتی می باشد. ما در این‌ مقاله می خواهیم از دستگاه های موجود ایجاد زغال چینی در این شرکت و فواید تولید و راه اندازی خط تولید زغال چینی برای شما سخن بگوییم پس تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید . شرکت مهرصنعت یکی از بزرگترین و با سابقه ترین کارخانه ها در زمینه ی تولید زغال قالبی می باشد. این گروه مدت زیادی است که فعالیت و کار خود را در حوزه ی تولید، راه اندازی خط تولید، فروش مواد اولیه و دستگاه های خط تولید شروع کرده است.

تولید زغال چینی

تهیه کردن و تولید زغال های چینی به علت استفاده ی زیاد از آن ها امروزه در شهرها و شهرستان های ایران رواج زیادی پیدا کرده است ، اگر شما هم در پی آغاز کردن یک فعالیت و کسب و کار پرسود با سرمایه اولیه کم در شهر و شهرستان خود می باشید ، راه اندازی و تاسیس خط ایجاد زغال چینی یکی از عالی ترین انتخاب ها برای شما می باشد ، به این علت که این کار نیاز به تخصص و یا حرفه ی خاصی ندارد و هزینه راه اندازی آن هم بسیار مناسب می باشد. حالا می خواهیم شما را بیشتر با دستگاه های موجود ایجاد زغال چینی در مهرصنعت و کارایی های آشنا کنیم پس همراه ما باشید :

دستگاه زغال ساز فشرده

در تهیه ی هر گونه محصولی اصلی ترین مورد به جز کیفیت آن محصول ،کارآمد بودن آن هم می باشد ،  دستگاه زغال ساز چینی به علت کارایی بالا و مقرون به صرفه بودنش برای راه اندازی خط تولید زغال چینی بسیار عالی می باشد .

در زغال چینی هیچ نوع مواد افزودنی شیمیایی استفاده نمی شود.

دستگاه خط تولید زغال ساز فشرده و خط ایجاد زغال ساز چینی به علت فشرده سازی موادی که از ضایعات چوب، پوست گردو، بادام و خاک اره و … به وجود می آید ساخته شده است. کار اصلی و مهم  این دستگاه این می باشد که ضایعات چوب و باقی مانده از تولیدات صنایع چوبی را فشرده می سازد . دستگاه های موجود ایجاد ذغال چینی در این شرکت از قابلیت ها و امکانات فراوانی برخوردار می باشند که یکی از این مزایا تولید کردن زغالی بسیار با کیفیت و عالی با توان تولیدی ۳۰۰ کیلو گرم تا ۱۵ تن در هر ۸ ساعت کاری می باشد که این دستگاه ها را به محصولی عالی تبدیل کرده است دستگاه زغال چینی پیشرفته ترین فناوری کربونیزاسیون را دارد که از دمای بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این دستگاه مواد خام جدید مجموعه ای از واکنش ها را در کوره ی کربونیزاسیون انجام می دهد، تولید انرژی می نماید و به همین دلیل قابلیت دستگاه زغال چینی  نسبت به قیمت آن به خوبی عمل کرده است.

مواد تشکیل دهنده ی دستگاه ذغال چینی گاهی از سبوس برنج_پوست نارگیل و … می باشد. این دستگاه ها به طور معمول دارای فناوری های پیشرفته و ویژه ای هستند و ساختار اصولی و کارآیی بالایی دارند.

این دستگاه مواد زباله ای بیومس، زباله های شهری را به زغال تبدیل مینماید و به طبعیت آسیبی وارد نم ینمایند و در ضمن به آن کمک هم میکند.

مواد اولیه تولید زغال چینی چه موادی می باشد ؟

اگر می خواهید با زغال های چینی و یا اصطلاحا قالبی که بین مردم طرفداران زیادی پیدا کرده است بیشتر آشنا شوید لازم است اول از همه با مواد اولیه و خام برای تولید زغال ها آشنا شوید .

مواد اولیه و خام زغال های چینی از پسماند مواد دیگر تهیه می شود و به همین علت سیار ارزان و در دسترس می باشد.

ذغال‌های قالبی از ترکیب سه مواد ( خاک اره، پوست گردو، خاک زغال ) به وجود می آیند .

دستگاه‌های موجود تولید زغال چینی در مهرصنعت :

اصلی‌ترین و مهم‌ترین مورد در پایه گذاری و تاسیس کارگاه‌های خط تولید زغال چینی داشتن دستگاه‌های پیشرفته، عالی و با کیفیت می باشد. به این علت که هر چقدر دستگاه‌های خط تولید کیفیت و مرغوبیت بالاتری داشته باشند، زغال‌های تولید شده هم مرغوب‌تر و با کیفیت خواهد بود.

دستگاه‌های تولید زغال چینی

  • دستگاه مخزن گرمکن حرارتی و گرمایشی
  • سیکلن گُریز از مرکز
  • دستگاه خشک‌کن به همراه بیست متر لوله آهنی
  •  اَلک یا سَرند
  • فیلتر مادر کاهنده دود
  • مکنده توربینی ۱۲ پره
  • اِکسترودر یا فشرده سازی
  • دستگاه خردکُن
  • بسته بندی

حالا می خواهیم بدانیم مزایای استفاده از زغال چینی چه می باشد؟!

  • هزینه تولید کم و سود بالایی دارد.
  • از مواد دور ریز و و در دسترس تهیه می شود.
  • حرارت بالایی دارد.
  • بدون گاز و بدون بو است.
  • ماندگاری و مدت زمان سوختن بالایی دارد.
  • مانع از سردرد می شود.
  • کمترین دود را تولید می کند.
  • دارای کمترین رطوبت است.

امیدواریم که اطلاعات لازم در مورد دستگاه های مورد نیاز برای تولید زغال چینی و مزایای راه اندازی خط تولید زغال فشرده را در اختیار شما قرار داده باشیم و این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.