راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اشتهارد

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اشتهارد

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ خرداد ۰۹

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اشتهارد یکی از کسب و کارهایی است که می تواند برای افرادی که در جست و جوی یک کار با درآمد مناسب هستند مفید باشد. زغال فشرده یک نوع منبع سوخت سنتی می باشد و کاربردهای زیادی دارد. این محصول به دلیل کاربرد زیاد، از بازار فروش خوبی برخوردار هست. از آنجایی که در کشور ما میزان تقاضای زغال نسبت به عرضه آن بسیار بیشتر هست این محصول همیشه مشتریانش را در بازار دارد.

مزایای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اشتهارد

راه اندازی کارگاه تولید زغال فشرده جزو کسب و کارهای پربازده و سود آور بشمار می رود. اگر شما عزیزان از ساکنین شهرستان اشتهارد هستید و تصمیم به راه اندازی خط تولید زغال سنگ در این شهر دارید. می توانید بر روی کمک ها و مشاوره های گروه مهر صنعت حساب باز کرده و با خرید خط تولید از این مجموعه کسب و کار خود را آغاز کنید.

زغال فشرده چیست و از چه چیزهایی تولید می شود؟

زغال فشرده یک نوع بریکت سوختی بوده و از محصولات ثانویه چوب تولید می گردد. این محصول در بازار به نام های دیگری مانند: زغال چینی و زغال قالبی نیز خوانده می شود. در گذشته زغال فشرده به صورت مستقیم از چوب تولید می شد. اما امروزه همانطور که گفتیم زغال فشرده حاصل محصولات ثانویه چوب نظیر خاک اره، پوست چوب گردو و موارد مشابه است که علاوه بر داشتن خاصیت حرارتی و اشتعال پذیری بالا نسبت به زغال های سنتی، در چوب و منابع طبیعی چوب نیز بسیار صرفه جویی به عمل می آید. این مزیت علاوه بر به صرفه بودن تولید برای تولید کنند برای حفظ منابع طبیعی نیز بسیار مناسب هست.

زغال فشرده چه کاربردهایی دارد؟

زغال فشرده همیشه جزو پرکاربردترین موارد برای تولید حرارت برای پخت و پز بوده است. هر چند امروزه به لطف پیشرفت های صنعت و تکنولوژی زندگی بشر تحولات زیادی را شاهد بوده و موارد زیادی برای پخت و پز به خدمت بشر درآمده اند. اما واقعیت این هست که هنوز با این همه نوآوری هیچ موردی یافت نشده است که بشر بتواند آن را جایگزین زغال کند و کاربردهایی که از زغال می شود را به آن جایگزین بسپارد.

عمده کاربردهای زغال فشرده، شامل پخت و پز انواع کباب و خوراکی های دیگر، برای قلیان و مصارف کارگاهی می باشد.

فرایند راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اشتهارد به چه صورت هست؟

همانطور که متوجه شدید؛ مواد اولیه و مورد نیاز برای تولید زغال فشرده خاک اره، پوست گردو و غیره می باشد. یکی از دغدغه های اصلی تولید کنندگان زغال فشرده تامین مواد اولیه هست. شرکت مهر صنعت با فراهم کردن مواد اولیه برای تولید زغال فشرده به نحو احسن به این مشکل تولید کنندگان پایان داده است. به نحوی که تولید کنندگان به هر میزان مواد اولیه احتیاج داشته باشند در کوتاهترین زمان شرکت مهرصنعت آن را برای آنها فراهم می کند.

اولین گام برای تولید زغال سنگ بعد از فراهم کردن مواد اولیه، ریختن مواد اولیه به درون دستگاه های مخصوص خرد و یکدست کردن آنها است. سپس مواد یکدست به دست آمده به درون دستگاه فشرده ساز ریخته و زغال فشرده به شکل قالب در می آید.

حال باید بریکت های خام بدست آمده را جهت تهیه محصول نهایی، وارد کوره های زغال کرد.

شرکت مهر صنعت آمادگی کامل خود را جهت کمک به راه اندازی کارگاه زغال سازی در ارائه تجهیزات خط تولید و مواد اولیه با قیمت مناسب و همچنین ارائه مشاوره های رایگان اعلام می دارد. برای این منظور می توانید همین حالا با ما ارتباط فراهم کنید.

اگر شما نگران فروش محصول تولیدی خود هستید، شرکت مهرصنعت از این بابت نیز خیال شما را راحت کرده و خود تمام تولیدات شما را خریداری خواهد کرد.

شهرستان اشتهارد را بهتر بشناسیم

شهرستان اشتهارد یکی از شهرهای تاریخی استان البرز است. برای اولین بار در سال ۱۳۳۱ شهرداری شهر اشتهارد تاسیس شد. البته این شهرستان تا سال ۱۳۹۱ جزو بخش های کرج بود تا در سال ۱۳۹۱ به شهر تبدیل شد. این شهرستان دارای آب و هوای معتدل کوهستانی هست. یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی ایران در این شهرستان می باشد که این امتیاز موقعیت اقتصادی خوبی را به این شهر بخشیده است.

تعداد خانوار و جمعیت اشتهارد

شهرستان اشتهارد حدود ۱۲۲ کیلومتر با شهر تهران و با شهر کرج حدود ۸۸ کیلو متر فاصله دارد. مساحت شهرستان اشتهارد بیشتر از ۸۰۰ کیلومتر مربع می باشد و در مسیر جاده تهران رو به استان های غربی ایران واقع شده است.

این شهر در آمارگیری سال ۱۳۹۵ حدود ۲۹،۹۹۳ نفر جمعیت داشت که طی سالهای اخیر به تعداد جمعیت آن افزوده شده است.

جاذبه های گردشگری اشتهارد

شهرستان اشتهارد به دلیل داشتن موقعیت جغرافیایی نسبتا کویری از جاذبه های گردشگری متنوعی برخوردار هست. از مهمترین مناطق گردشگری شهرستان اشتهارد می توان به روستای جارو، خانه های رملی، تپه رنگین، رودخانه شور و کویر گسترده اشاره کرد. غذاهای محلی این شهرستان نیز شامل دمییک و اوین آش است. سوغاتی معروف آن لولویک می باشد.

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در اشتهارد همین حالا با ما تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.