راه اندازی خط تولید زغال فشرده در بوئین زهرا

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در بوئین زهرا

  • شهر
  • مهر صنعت
  • ۹۹ دی ۲۶

نصب و راه اندازی خط تولید در بوئین زهرا

داشتن کسب و کاری سودآور همراه با سرمایه ای مناسب، رویای بسیاری از افراد است. کسب و کاری پر رونق و درآمد زا،که وابسته به ارز های خارجی هم نبوده ، و با مواد و ابزار سازنده آن در کشور یافت شود. تولید زغال فشرده این کسب و کار پر رونق است که چند سالی است در بسیاری از شهرهای کشور انجام شده و بازاری بسیار مناسب نیز دارد. هم اکنون راه اندازی خط تولید زغال فشرده در بوئین زهرا ، از شهرستان های مهم استان قزوین نیز توسط  شرکت مهرصنعت میسر شده است.

 

تولید زغال فشرده در بوئین زهرا : از کجا شروع کنیم؟

در هر کدام از شهر های شهرستان بوئین زهرا که باشید، از جمله خود شهر بوئین زهرا، می توانید کارگاه تولید زغال را راه اندازی کنید، بدون این که دغدغه تامین مواد اولیه ، و فروش ذغال تولیدی را داشته باشید.

چراکه شرکت مهرصنعت، کلیه مواد اولیه مورد نیاز شما را با مرغوب ترین کیفیت، به طور دائمی و در تمامی فصول تامین می کند.

خط تولید زغال :

به طور خلاصه مراحل به این صورت است که در ابتدا سوله یا سالن مورد نظر را تهیه می کنید، و سپس دستگاه های خط تولید ذغال فشرده را تهیه می کنید.

تهیه خط تولید زغال فشرده در بوئین زهرا بدون هیچ مشکلی و با کارگران ماهر در حمل و نقل انجام می شود. در واقع خط تولید در هر کجای کشور که باشید قابل ارسال و راه اندازی است.

دستگاه های خط تولید عبارتند از :

  • دستگاه سرند
  • دستگاه آسیاب (سفارشی)
  • خط خشک کن
  • دستگاه اکسترودر
  • کوره (ستنی یا صنعتی)
  • پالت و پالت خفه کن ها
  • دستگاه برش زغال (سفارشی)

 

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در بوئین زهرا

خط تولید زغال فشرده در بوئین زهرا

نصب و آموزش :

با خرید دستگاه ها، هر دستگاه باید برای عملکرد خود نصب شود تا آماده کار باشد. مهرصنعت نه تنها نصب و راه اندازی را انجام میدهد، بلکه نحوه کار با دستگاه ها و تولید زغال چینی را نیز به صورت رایگان به شما آموزش می دهد .

تامین مواد اولیه :

با راه اندازی دستگاه و آموزش کار با آن ها، نوبت به تولید می رسد، که نیازمند تامین مواد اولیه است.

این مواد اولیه شامل خاک اره، خاک زغال، و پوست گردو می باشند که باید از کیفیت و مرغوبیت لازم برخوردار باشند تا مشکلی در تولید و کیفیت زغال شما به وجود نیاید.

آموزش های لازم برای شناسایی مواد اولیه، روش تولید و هرانچه لازم است نیز داده می شود. تامین مواد اولیه نیز به عهده شرکت می باشد.

 

فروش زغال فشرده در بوئین زهرا

یکی از مهم ترین اقدامات شرکت مهر صنعت در زمینه کاستن از نگرانی تولیدکنندگان ، این است که تضمین خرید زغال تولیدی تولیدکنندگان را به همراه عقد قرارداد رسمی به عمل می آورد. بنابراین ، نگران فروش زغال خود در بازار نباشید.

 

شهرستان بوئین زهرا

کاروانسرای هُجَیب در شهرستان بوئین زهرا

کاروانسرای هُجَیب در شهرستان بوئین زهرا

بوئین زهرا شهرستانی در استان قزوین است که حدود شش هزار کیلومتر مربع وسعت دارد . این شهرستان قسمت اعظمی از دشت قزوین را شامل می شود . بوئین زهرا از شمال با البرز و قزوین ، از غرب با تاکستان و از شرق با شهر آبیک هم مرز است .

مرکز این شهرستان ، شهر بوئین زهراست و سگزآباد و ارداق و شال نیز از جمله شهر های آن هستند . همچنین این شهرستان ، چهارده دهستان و یکصد و سی آبادی را در تبعه ی خود دارد .

مردم و جمعیت

جمعیت شهرستان بوئین زهرا مطابق سر شماری سال ۱۳۹۵ خورشیدی ، برابر با ۱۶۴.۷۲۳ نفر بوده است .

زبان غالب این شهر ترکی آذربایجانی است و در برخی از شهر های آن نیز زبان تاتی رواج دارد .

 

محصولات کشاورزی شهرستان بوئین زهرا

با وجود آب و هوایی بسیار مناسب و خاکی حاصل خیز ، شهرستان بوئین زهرا از مهمترین تولید کنندگان انگور و پسته است . البته محصولات دیگری مانند گردو ، پیاز ، پنبه و برخی صیفی جات نیز در این شهر کاشت و برداشت می شوند .

مراکز صنعتی

شهرستان بوئین زهرا چهار مرکز صنعتی مهم به شرح زیر دارد :

  • شهرک صنعتی آرا سنج در سگز آباد
  • شهرک صنعتی شال در بخش شال
  • شهرک صنعتی دانسفهان در بخش رامند
  • و شهرک صنعتی لیا در بخش دشتابی
  • مراکز دیدنی و گردشگری

در شهرستان بوئین چندین مکان گردشگری و باستانی مهم وجود دارند . برخی از این اماکن عبارتند از : کاروان سرای محمد آباد ، منطقه تاریخی سگز آباد ، تپه زاغه ، تپه قبرستان ، روستای قورقورک و تپه هزار ساله ی عصمتیه .

 

 

برج‌ های خرقان

برج‌ های خرقان در بوئین زهرا

 

قبرستان دانسفهان بوئین زهرا

قبرستان دانسفهان بوئین زهرا

راه ها و جاده های شهرستان بوئین زهرا

بوئین زهرا را به علت موقعیت جغرافیایی خود ، می توان یکی از پر تردد ترین شهرستان ها دانست . از این رو دو بزرگراه و سه جاده ی آسفالته با این شهر در مرتبط هستند .

  • بزرگ راه قزوین به بوئین زهرا
  • بزرگ راه شهریار به بوئین زهرا
  • جاده ی بوئین زهرا به زرندیه
  • جاده آسفالته ی بوئین زهرا به ساوه
  • و جاده ی آسفالته ی بوئین زهرا به رزن و تاکستان

نقشه بوئین زهرا

شهر بوئین زهرا

بوئین زهرا در بخش مرکزی شهرتان بوئین زهرا قرار گرفته و یکی از شهر های شهرستان بوئین زهرا می باشد که در حدود ۲۰۸۲۳ نفر جمعیت دارد . این شهر با مرکز استان قزوین ۵۰ کیلومتر فاصله و از سطح دریا ۱۴۱۰ متر ارتفاع دارد . اغلب مردم بوئین زهرا به زبان ترکی آذربایجانی سخن می گویند .

تپه سگز آباد

تپه سگز آباد

اقتصاد

در شهر بوئین زهرا علاوه بر زمین های کشاورزی حاصل خیز ، تعدادی شهرک صنعتی از جمله شهرک صنعتی آراسنج ، شال ، سگزآباد و شهرک صنعتی دانسفهان وجود دارند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.