راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تنکابن

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تنکابن

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ خرداد ۰۹

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تنکابن یکی از فعالیت های مهم زغال فشرده مهرصنعت است که در نهایت کیفیت و دقت انجام می گیرد. اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده دارید، همین حالا با ما از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت تماس بگیرید.

هر چیزی که در طبیعت وجود دارد چه خودش و چه مشتقات فواید زیادی دارند. طبیعت بستری از موادی است که هر کدامشان بخشی از نیازهای ما را تامین می کنند؛ یکی از این موارد زغال است و قرار است که کاربردهای مختلفی دارد.

زغال یا زغال به انگلیسی با عبارت charcoal استعمال می شود و یکی از مشتقات چوب سوخته است. زغال برای موارد زیادی مثل ساختن آتش برای کباب کردن خوراکی و آماده کردن قلیان کاربرد دارد.

شروع و راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تنکابن

زغال فشرده نوعی از زغال است که به طور صنعتی درست می شود و دارای مواد اولیه ای مثل خاک اره، پوست گردو و خاک زغال است. خاک اره با پوست گردو ترکیب می شود. مواد ترکیب شده را در کارخانه زغال سازی، در قالب های مخصوص می گذارند و درون کوره قرار می دهند تا رطوبت و آب اضافی آن گرفته شود. این زغال به خوبی می سوزد و بو و دود تولید نمی کند. اگر قصد دارید به راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تنکابن بپردازید و به سود کلان این کسب و کار دست پیدا کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی وب سایت ما، با کارشناسان تماس بگیرید.

از خدمات مهرصنعت تولید زغال فشرده به صورت عمده و با کیفیتی بسیار ممتاز است. بخاطر استفاده از مواد اولیه مرغوب و عدم وجود مواد شیمیایی، زغال تولیدی از ویژگی های زیادی مثل دوام بالا و حرارت زیادی دارد. همینطور این گروه گزینه ارسال زغال به صورت عمده به تمامی کشور را برای راحتی شما مصرف کنندگان عزیز در نظر گرفته است.

 

آشنایی با شهر تنکابن

تنکابن یا شهسوار یکی از شهرهای زیبای استان مازندران در شمال ایران بوده که بیشتر ایرانیان آن را به سرزمینی با طبعیتی سرسبز و زیبا می شناسند.

تنکابن در مسیر راه رشت به چالوس، از شمال به دریای مازندران، از شرق به چالوس، از جنوب به سلسله جبال البرز و از غرب به شهرستان رامسر محدود می شود. این شهر از لحاظ آب و هوایی، تابستان های شرجی و زمستان های سردی دارد. دمای این شهر در خنک ترین زمان تابستان به ۲۱ درجه و در گرمترین زمان در فصل تابستان به ۳۲ درجه سانتی گراد می رسد و از جمله خوش آب و هواترین شهرهای استان مازندران محسوب می شود.

این شهر یکی از شهرهای باستانی کشور بوده که در زمان حکومت هخامنشیان، محل سکونت قومی به نام «آمارد» بوده است. تنکابن که چهارمین شهر بزرگ استان مازندران به شمار می رود، در ۲۴ کیلومتری شهر رامسر و در ۶۰ کیلومتری شهر چالوس جای گرفته است. شهر تنکابن جدا از جنگل های رویایی و سرسبزش به خاطر باغ های کیوی، پرتقال، چای نیز زبانزد خاص و عام است.

جاذبه های گردشگری تنکابن

جنگل دوهزار

دوهزار نام یک منطقه توریستی از توابع بخش خرم آباد شهرستان تنکابن در شمال ایران قرار دارد. آب و هوای دوهزار معتدل کوهستانی با تابستان های مطبوع و زمستان های نسبتا سرد است. این منطقه زیبا بوده و چشم اندازه ای بدیع کوهستانی، چمن زار و جنگل های مرتفع جلگه ای دارد. دره دوهزار یک مقصد طبیعت گردی با جاذبه های متنوع است. مردم روستاهای دوهزار به زبان مازندرانی با لهجه گیلانی سخن می گویند.

آبگرم فلکده

آب گرم با درجه حرارت متوسط در کنار رودخانه لیرسر و یک چشمه آب سرد به همراه جنگل های انبوه و کوه های پوشیده از درخت برای اجرای تور و گروه های مختلف توریستی بسیار جالب است. چشمه آبگرم معدنی فلکده به سبب دارا بودن خواص درمانی و تنوع زیستی به خصوص گیاهی بستر مناسبی برای گردشگری است. همانطور که گفته شد روستای لیره سر در مسیر قرار دارد جنگل های زیبا و بکر لیره سر می تواند تجربه خوبی برای شما پیش از رفتن به آبگرم فلکده باشد.

آبشار فرهاد جوی

سیاحت به هدف دیدن آبشار فرهاد جوی شما را به جاده دوهزار و سه هزار می کشاند. شکل سنگ و ساروج و مکانی که در آن قامت برافراشته به خوبی نشان می دهد در دوره های قدیم مردمانی جهت دفاع از این سامان دست به کار ساختن قلعه ای شده اند. وجود چاه مثلهایی به عمق ۲ تا ۳ متر در درون این سنگ چین ها حکایت از چاره اندیشی قلعه نشینان دارد که آب مورد مصرف خود را گویا از طریق آبشار فرهاد جوی تامین می کردند.

دشت دریاسر

دشت دریاسر تنکابن یکی از زیباترین مناطق شمال ایران بوده که در قسمت جنوبی شهر تنکابن و در منطقه دوهزار قرار دارد. از جالب ترین ویژگی های این دشت آن بوده که در کف آن ده ها چشمه وجود دارد و آب از میان سبزه ها به بیرون می جوشد بطوریکه در فصل بهار که آب زیاد است به سختی مکان خشکی را می توان در دشت پیدا کرد و همچنین رودخانه پر آبی نیز از وسط این دشت جاریست که از ارتفاعات سیالان سرچشمه می گیرد و بر زیبایی دشت بطور خیره کننده ای میافزاید.

آبشار سنگ بن چشمه

آبشار سنگ بن چشمه در جنوب غرب تنکابن بهانه ای است برای دیدار با طبیعت زیبای دریاسر، این آبشار در مسیر رودخانه دوهزار، بالاتر از دوراهی کلیشم و بعد از هلوکله و عسل محله واقع است. این منطقه زیبا بوده و چشم اندازه ای بدیع کوهستانی، چمن زار و جنگل های مرتفع جلگه ای دارد. دره دوهزار یک مقصد طبیعت گردی با جاذبه های متنوع است. آب و هوای معتدل کوهستانی با تابستان های مطبوع و زمستان های نسبتا سرد دارد. دره سرسبز دو هزار در ارتفاعات البرز و در جنوب شهر تنکابن، شرایط طبیعی مخصوصی را ایجاد کرده است.

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در تنکابن ما در مهرصنعت کنار شماییم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.