راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جهرم

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ اردیبهشت ۱۵

اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جهرم دارید، ما می توانیم در مهرصنعت به شما کمک کنیم! زغال فشرده یا همان زغال چینی، زغالی است که به شکل صنعتی تولید می شود و در مصارف قلیان، رستوران ها، موارد صنعتی و …مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع زغال فشرده ای که بو، گاز ندارد و دارای استحکام بالا و خاک کم است را می توان زغال فشرده اصل دانست. تولید این زغال ها به هزینه زیادی نیاز ندارد و تنها چیزی که اهمیت دارد استفاده از تجهیزات مرغوب و آموزش صحیح می باشد. هم اکنون راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جهرم نیز میسر شده است.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جهرم

اگر می خواهید به دنیای تولید زغال فشرده پا بگذارید، به شما مژده می دهیم که در درست ترین جایی هستید که می توانستید باشید! مهرصنعت یکی از معتبرترین مراکز تولید ذغال فشرده اینجاست تا به شما کمک کند در سریع ترین زمان ممکن آموزش های لازم را به صورت رایگان دریافت کنید، تجهیزات مرغوب و درجه یک تهیه کنید و در نهایت خط تولید رغال فشرده را راه اندازی کنید!

مزایای راه اندازی خط تولید زغال فشرده :

  • سرمایه اولیه کم و سود دریافتی بالا
  • نیاز نداشتن به نیرو متخصص
  • امکان صادرات به خازج از مرزهای ایران
  • بازار داخلی و خارجی پردرآمد

همین حالا از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم.

آشنایی با شهر جهرم و معرفی جاذبه های گردشگری جهرم

جهرم

جهرم یکی از شهرهای استان فارس است که در نیمه جنوبی استان واقع شده است. شهرستان جهرم جمعیتی برابر با ۵۴۳۶ کیلومتر مربع دارد و از شمال به شیراز و سروستان، از شرق به فسا و داراب و از جنوب به لار و کارزین مربوط می شود. این شهر تاریخی و زیبا در فاصله ۱۷۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

جهرم یکی از شهرستان های استان فارس محسوب می شود. اگر از شیراز به سمت جنوب استان حرکت کنید با دیدن ارتفاعات و رشته کوه های زاگرس حس میکنید که دارید به یک منطقه کوهستانی وارد می شوید. خودنمایی نخلستان ها و باغ های مرکبات در بین راه انسان را مجذوب خود کرده طوری که پیمودن مسیر ۱۸۵ کیلومتری (از شیراز تا جهرم) بسیار لذت بخش است.

استان فارس جهرم

تاریخچه جهرم

جهرم شهری کهن بوده و حتی قدمت آن به زمان امپراتوری هخامنشیان و ساسانیان برمی گردد. نشان به آن نشان که فردوسی هشت بار در شاهنامه اش از جهرم یاد کرده و ۵۶ اثر تاریخی از دوره های قبل و بعد از اسلام مثل قدمگاه و غار سنگتراشان پابرجاست.

اسم باربد را تا به حال شنیده اید؟ باربد موسیقیدان نامدار زمان ساسانی و اولین کسی که اشکال و علائم موسیقی را اختراع کرد، اهل جهرم بوده و ساز بربط (همان عود) را هم ابداع کرده است. خواجه نصیر ثانی، شاعر معروف قرن ۱۲ قمری اهل هم جهرم بوده و بهتر است اشاره کنیم که مردم جهرم علاقمند به علم و دانش می باشند. در این شهر ۶ دانشگاه و مرکز علمی و ۵ کتابخانه قرار دارد. آشنایی باهنرهای دستی جهرمی ها که از گذشتگان خودآموخته اند خالی از لطف نیست.

سوغات جهرم

اگر به جهرم رفتید، از سوغاتی های متنوع و خوش آب و رنگ آن خرید کنید. آب لیمو، رطب، خرما، شیره خرما، گرد ابره، رنگینک، ارده، حلوای خارک، عرق تارونه، بهارنارنج، از بهترین و معروفترین سوغات شهر جهرم است. در جهرم مردم بسیار مهربان و مهمان نوازی وجود دارد که می می توانند خاطره یک سفر بی نظیر را برای شما رقم بزنند.

سوغات جهرم

دیدنی های جهرم

جهرم به دلیل بافت کهن و قدیمی، پر از بناهای تاریخی و باستانی است. پیش از هر چیزی بهتر است از غار سنگ تراشان دیدن کنید. این غار بزرگترین غار دست ساز جهان بوده که باید حتما در لیست بازدیدهای شما قرار بگیرد.

سپس می توانید آبشارهای جهرم (مثل خفر، دررز)، کوه های جهرم (مثل البرز کوه، کوه گرم، کوه کر) و چشمه سارها (مثل آب گرم، تنگاب، تنگ اوک و تنگ کار زیاد) بازدید کرده و لذت ببرید. جهرم حدود ۵۶ بنا دارد که در فهرست آثار ملی ثبت رسمی شده است. آن ها که هنوز ثبت نشده، بماند! در صورتی که قصد دارید گزیده کار کنید، حتما از این بناها دیدن کنید:

دیدنی های جهرم

  • قلعه گبری که روی دامنه شمالی کوه البرز و بر روی تپه های شمال غربی شهر واقع شده است.
  • کاروانسرا و مدرسه خان که مربوط به دوره صفویه است.
  • آرامگاه جاماسب حکیم و چهارطاقی علویه که از دوره سامانیان به جای مانده است.
  • آب انبار حاج آقا رضا جهرم
  • آتشکده جهرم

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در جهرم همین حالا با ۰۹۱۲۷۲۰۰۹۳۵  تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.