خط تولید زغال فشرده در خمینی شهر

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در خمینی شهر

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ اردیبهشت ۱۶

اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده در خمینی شهر دارید، ما می توانیم در مهرصنعت به شما کمک کنیم! ذغال فشرده که خیلی ها این روزها آن را با نام ذغال چینی می شناسند، سر و صدای زیادی کرده است. و به خاطر فوید بی شماری که دارد توانسته جای زغال های سنتی را بگیرد. زغال های فشرده مشتریان زیادی دارند و با موادی که تقریبا با قیمت کم می توان آن ها را تهیه کرد تولید می شوند.

همین هم باعث شده است راه اندازی خط تولید زغال فشرده باب شود. و افراد زیادی از طریق تولید و فروش آن کسب و کار پرسود خود را راه اندازی کرده اند. ذغال فشرده یا همان ذغال صنعتی یا چینی، مورد استفاده سفره خانه ها، رستوران ها و مشاغل این چنینی که به سوخت زغال نیاز دارند عرصه می شوند. و حتی اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید سوپرمارکت ها هم این محصولات را به فروش می رسانند.

مهرصنعت یکی از مراکز معتبری است که هم به تولید زغال فشرده و آموزش آن می پردازد و هم فروش آن را به صورت گسترده در سراسر ایران انجام می دهد.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در خمینی شهر

در صورتی که می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید و به تولید زغال فشرده بپردازید، مهرصنعت اینجاست تا به شما کمک کند! این مجموعه صفر تا صد آموزش تولید زغال های فشرده را به صورت رایگان به شما آموزش می دهد. و در نهایت تجهیزات لازم برای تولید زغال فشرده را در اختیارتان قرار می دهد. حتی شما می توانید بعد از تولید رغال فشرده محصولات خود را به گروه مهرصنعت با بهترین کیفیت بفروشید.

 

آشنایی با شهر خمینی شهر و معرفی جاذبه های گردشگری خمینی شهر

 

 

 

 

 

راه اندازی خط تولید زغال فشرده

خمینی شهر از شهرهای استان اصفهان بوده که در سرشماری سال ۱۳۹۵، جمعیت حدود ۳۱۰ هزار نفر در ۱۷۵ کیلومتر مربع، پس از تهران دومین شهر متراکم ایران شناخته شد. شاید علت این تراکم، فاصله نزدیک خمینی شهر با اصفهان باشد. که باعث می گردد ساکنان اطراف اصفهان با هزینه کم تر برای زندگی، در آمدی نزدیک به داخل شهر اصفهان داشته باشند.

جغرافیا

در حال حاضر شهرستان خمینی شهر به دو بافت قدیمی و جدید تقسیم می گردد. باقت جدید پس از انقلاب اسلامی گسترش پیدا کرده و ادامه بافت قدیمی است.

خمینی شهر از شهرهای استان اصفهان است که پیش از انقلاب سال ۵۷، با نام همایون شهر و پیش از آن با نام سِدِه ( سه ده یا سه دژ) و ماربین شناخته می شده است. این شهر از شمال به برخوار و میمه، از شمال غربی و غرب به شهرستان نجف آباد، از شرق و شمال شرقی به شهرستان اصفهان و از جنوب به شهر درچه محدود می گردد.

نواحی شمال و شمال غرب این شهر را کوه های محمود آباد و سرچاه و کوه صالح و نواحی جنوبی آن را دشت همواری پوشانده است. شاخه هایی از زاینده رود به صورت مادی و کانال از این شهر می گذرد. همینطور تا کنون ۷ قنات، حدود ۱۰۰ حلقه چاه عمیق و حدود ۵۰ حلقه چاه نیمه عمیق در این شهر حفر شده است.

دیدنی ها

از دیدنی های خمینی شهر می توان به خانه سرتیپ سدهی، خانه تاریخی زهتاب خوزان، عصارخانه صفوی، مجموعه حمام ها، مجموعه مساجد، برج کبوتر بوستان مهر، خانه تاریخی خلیلی ها، آرامگاه ابن مردویه و همینطور جاذبه های طبیعی مثلغار دستکند قهرمان به قدمت دوران عیلامی، چشمه بژن، دره مویی، چشمه لاوه و پارک جنگلی اشاره داشت.  اولین پارک رشد علم و فناوری یونسکو در خاورمیانه هم در خمینی شهر واقع شده است.

سوغات

در خمینی شهر هر ساله بیش از ۱۲ نوع گلابی از نژادهای متنوع برداشت می گردد. فصل گلابی در این شهرستان از اوایل مرداد آغاز شده و تا اواسط شهریور ادامه پیدا می کند. با این حال گلابی نژاد سیبری که کمی دیررس تر از دیگر نژادها است، در فصل پاییز برداشت می گردد و بدون نیاز به سردخانه تا پایان اسفند ماه هم قابل مصرف و نگهداری است.

سیبری میوه ای خوشمزه و آبدار با طعم گلابی است که عطری مثل سیب هم در خود به همراه دارد. خمینی شهر یکی از تولیدکنندگان اصلی گلابی در کشور است. همینطور، این شهر تولید کننده نوعی تنباکو به نام تنباکوی طلایی است که به صورت کلی به خارج از کشور صادر می گردد. و همینطور از آنجا که بزرگترین شهرک گلخانه ای کشور در خمینی شهر واقع شده، این شهر از بزرگترین تولید کنندگان محصولات گلخانه ای، انواع کاکتوس و گل در کشور محسوب می گردد.

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در خمینی شهر همین حالا با ۰۹۱۲۷۲۰۰۹۳۵  تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.