راه اندازی خط تولید زغال فشرده در چابهار

  • شهر
  • مدیر سایت
  • ۰۰ شهریور ۱۳

اگر قصد راه اندازی خط تولید زغال فشرده در چابهار دارید، ما می توانیم در مهرصنعت به شما کمک کنیم! صنعت تولید زغال فشرده به تازگی وارد ایران و خاورمیانه شده است. و یک صنعت تازه محسوب می شود. از این رو دارای بازار خوب و رو به رشدی می باشد. زغال فشرده این روزها توانسته است جای زغال سنتی را بگیرد. از آن جا که فواید بیشتری نسبت به زغال سنتی دارد با فروش بسیار مناسبی رو به رو شده است.

از طرفی تولید این محصولات سوختی به نیروی متخصص نیاز ندارد. تنها با یک آموزش اصولی می توانید کسب و کارتان را در زمینه خط تولید زغال فشرده راه اندازی کنید.

راه اندازی خط تولید زغال فشرده در چابهار

تولید زغال فشرده به هیچ عنوان نیاز به سرمایه های بسیار ندارد. و مواد اولیه برای تولید آن در دسترس قرار دارند. این مواد اولیه که با سهولت دسترسی به دست شما می رسند ارزان هستند. و می توانید در سریع ترین زمان ممکن آن ها را تهیه کنید.

مهرصنعت به عنوان بهترین مرکز فروش و راه اندازی خط تولید زغال فشرده تصمیم دارد با آموزش این کسب و کار به صورت رایگان به شما کمک کند. تجهیزات همگی در اختیار شما قرار خواهد گرفت و شما در سریع ترین زمان ممکن خط تولید زغال خود را راه اندازی خواهید کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر، همین حالا با ما تماس بگیرید.

آشنایی با شهر چابهار و معرفی جاذبه های گردشگری چابهار

چابهار یکی از شهر های جنوب خاوری استان سیستان و بلوچستان ایران و تنها بندر اقیانوسی ایران است که در کرانه دریای مکران و اقیانوس هند واقع شده است. لنگرگاه آن قابلیت پهلوگیری کشتی های اقیانوس پیما را دارد و ازمناطق آزاد بازرگانی ایران است. این بندر در سال های گذشته مورد اقبال مسئولان سیاسی کشور قرار گرفته بوده و برنامه هایی برای توسعه آن از سوی ایران  و هند در دستور کار واقع شده است. چابهار مرکز شهرستان چابهار است که در منتهی الیه جنوب شرقی ایران در کنار آب های گرم اقیانوس هند واقع شده است.

بندر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی، که نزدیکترین راه دسترسی کشور های محصور در خشکی آسیای میانه (افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان) به آب های آزاد است از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و سازندگی و سرمایه گذاری فراوانی در آن صورت می گیرد؛ از جمله ساخت اسکله و افزایش گنجایش بارگیری کشتی های اقیانوس پیما (در خلیج چابهار) و ساخت راه آهن به سوی آسیای میانه و احداث فرودگاه بین المللی. این بندر یکی از مهمترین چهارراه های کریدور شمال-جنوب بازرگانی جهانی است.

چابهار به غیر از لوکیشن بازرگانی، جاذبه های فراوان تاریخی و طبیعی دارد. آب و هوای این شهر و اطراف آن همواره بهاری و معتدل بوده و به همین علت به  نام چابهار (چهاربهار) اسم گذاری شده است.

در سال ۱۳۵۲ هجری شمسی طرح جامع راه اندازی بندر چابهار آغاز شد. و در همین راستا قراردادهایی هم با پیمانکاران منعقد گردید. پس از پیروزی انقلاب اسلامی چند سال عملیات راه اندازی بندر متوقف شد پس از آن مجددا این پروژه از سر گرفته شده است. و در سال ۱۳۶۲ عملا به بهره برداری رسید. البته تکمیل این پروژه تا چند سال بعد هم ادامه پیدا کرد.

جاذبه های طبیعی و تاریخی چابهار

بندر چابهار در همه فصول سال، آب و هوایی معتدل شبیه به فصل بهار تجربه را دارد. به همین خاطر به آن چهاربهار می گویند. علاوه بر آب و هوای مطلوب و موقعیت راهبردی حائز اهمیت، این بهشت گمشده ایران جاذبه های گردشگری کم نظیری  هم دارد که هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. با تورهای گردشگری می توانید به چابهار سفر کنید و زیبایی های آن را از نزدیک ببینید.

از جمله زیباترین جاذبه های گردشگری این بندر می توان اشاره کرد به قلعه پرتغالی ها، قلعه پیروزگت، گل افشان، کوه های مینیاتوری (کوه های مریخی)، تالاب لیپار، موزه محلی چابهار، انجیر معابد، منطقه گاندو، بندر گواتر، مسجد جامع تیس، مسجد جامع دزک، غارهای بان مسیتی، گورستان های تاریخی روستای تیس، گورستان دشتیاری و گورستان تپه نهادی. چابهار علاوه بر جاذبه های گردشگری، صنایع دستی زیبا و غذاهای محلی لذیذی هم دارد که بسیار مورد توجه گردشگران است.

هتلداری در بندر چابهار

همانطور که گفته شد بندر چابهار هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است. طبیعتا برای پذیرایی از این مسافران به هتل های مناسبی هم احتیاج خواهد بود. از این نظر چابهار شرایط خوبی دارد و هتل های چابهار توانسته اند رضایت میهمانان را فراهم کنند. می توانید در هر زمانی از سال به بازدید آن اقدام کنید.

 

برای راه اندازی خط تولید زغال فشرده در چابهار همین حالا با ۰۹۱۲۷۲۰۰۹۳۵  تماس بگیرید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.