زغال فشرده با کوره‌ی صنعتی و مزایای آن

زغال فشرده با کوره‌ی صنعتی و مزایای آن

مزایای تولید زغال فشرده با کوره‌ی صنعتی

در زمان قدیم کوره های سنتی برای تولید زغال استفاده می شده اند. اما امروزه با آمدن کوره ی تولید زغال فشرده استفاده از روش های سنتی از بین رفته است. تولید زغال فشرده با کوره‌ی صنعتی در مقایسه با کوره سنتی از نظر اقتصادی بسیار به صرفه‌تر و آسان‌تر می باشد. یکی از مهم‌ترین مرحله در تولید زغال فشرده با کوره های صنعتی این است که باید اطلاعات و دانش کافی در مورد کوره های صنعتی  داشته باشیم . با توجه به آموزش پخت صحیح تولید زغال با کوره صنعتی می توانیم زغال مرغوب و با کیفیت را به بازار عرضه نماییم تا همگان به جای زغال های وارداتی  از زغال مرغوب و با کیفیت داخلی استفاده کنند.

مزایای تولید زغال فشرده با کوره‌ی صنعتی:

تولید زغال فشرده با کوره های صنعتی مزایای فراوانی دارد. انواع مختلفی از کوره های صنعتی برای تولید زغال در مجموعه مهرصنعت عرضه می شود که در ادامه با هریک از آن‌ها آشنا خواهید شد . در تولید زغال فشرده با کوره های صنعتی شرط اول این است که ما اطلاعات کافی درباره ی پخت صحیح و درست زغال داشته باشیم . گروه مهرصنعت با برخورداری از اطلاعات کافی در  زمینه پخت صحیح زغال فشرده توانسته پس از سال ها این مشکل را حل کنند. ما با مقایسه زغال تولید شده توسط تیم‌مان  و سایر زغال های تولید شده توسط همکاران و دستگاه های دیگر می توانیم درک کنیم  که کدام زغال بهتر و با کیفیت تر  است .

هم چنین ما توانسته ایم با دانش ،تجربه ، و خلاقیتی که طی چند سال اخیر  کسب کرده ایم  ، با صرف هزینه کمتر به جای خرید یک  کوره ی  گران قیمت و نامرغوب  ، صاحب چند کوره بشویم و به یک تولید کننده موفق و عالی تبدیل شویم . پس یکی از مراحل مهم در تولید زغال با کوره صنعتی ساخت کوره و پخت صحیح زغال فشرده می باشد .

کوره خط تولید زغال فشرده دارای  یک سیستم حرارت دهی غیر مستقیم به چوب  است .  در این نوع کوره ها پخت چوب در خلاء انجام می شود . کوره‌های صنعتی زغال فشرده با صرف هزینه کمتر و حداقل سوخت ، بیشترین تولید را دارند.

اجزاء تشکیل‌ دهنده کوره‌ صنعتی زغال فشرده در کوره های صنعتی

  • چرخ‌های فلزی برای جابه‌جایی
  • سیستم تفکیک سرکه چوب
  • بسکت‌های داخل کوره
  • نمایشگرهای دیجیتالی
  • سنسورهای حرارتی
  • عایق‌های حرارتی
  • سیستم حذف دود

تولید زغال چینی با کوره صنعتی چه مزایایی دارد ؟

همان‌طور که گفته  شد تولید زغال با کوره صنعتی مزایای بسیار فراوانی را در بر دارد. با استفاده از کوره‌های  صنعتی ، در حین تولید انواع زغال مانند تولید زغال لیمو ، کبابی ، بریکت و غیره هیچ گونه دودی تولید نمی‌شود. در حقیقت می‌‌‌‌توان آن را کوره زغال بدون دود هم نامید . تولید زغال فشرده با کوره صنعتی خط  تولید را افزایش می‌دهد ، در نهایت شما در زمان کمتر ، بدون هیچ  گونه دردسری زغال بیشتری در اختیار خواهید داشت .

برای تولید زغال فشرده با کوره های صنعتی مواد اولیه‌ای که مورد استفاده قرار می گیرد ، ریز دانه‌ی چوب یا خاک اره می‌باشد . ریزدانه های چوب به راحتی در هر مکانی یافت می‌شوند.  با استفاده از دستگاه زغال فشرده ، مواد اولیه را فشرده می کنیم و سپس به  حالت چوب صنعتی در می‌آوریم . در داخل دستگاه های تولید زغال مواد اولیه یا همان خاک اره به صورت لایه‌ای ضخیم روی هم پرس و تزریق می شوند.

تولید ذغال چینی با کوره‌ ی صنعتی و سازگازی آن با محیط زیست

همان‌‌‌طور که می دانید خاک اره یا ریز دانه‌های چوب با محیط زیست سازگار می باشند  و آسیبی به اکوسیستم نمی‌رسانند. با فشرده شدن خاک اره قدرت ماندگاری و ارزش سوختی آن  هم بیشتر خواهد شد . خاک اره را می‌‌‌‌توانیم از نجاری‌ها و کارگاه های برش چوب موجود در سطح شهر تهیه کنیم . همان‌طور که می‌دانیم مواد اولیه‌ای که برای تولید زغال فشرده با کوره های صنعتی به کار می رود ارزان و حتی رایگان در اختیار ما قرار می‌گیرد . با استفاده از خاک اره می‌توان از بریده شدن درختان جنگل جلوگیری کرد و به سلامت محیط زیست هم هیچ آسیبی وارد نمی‌شود .

با توجه به کوره صنعتی زغال فشرده  ما توانایی تولید انواع کوره را خواهیم داشت . درب  ورودی کوره صنعتی زغال  فشرده به نحوی  طراحی شده است که تحت هیچ گونه شرایطی ، هوا وارد مخزن  اصلی نمی‌شود و در عین حال هیچ دودی نمی‌تواند از مخزن بیرون بیاید. اینکه هوایی وارد نمی‌شود و دودی هم نمی تواند خارج شود یکی از فاکتورهای مهم و اصلی در تولید زغال فشرده با کوره صنعتی است . به علاوه با استفاده از این دستگاه‌های تولید زغال فشرده  می‌توانیم  در ظرفیت‌های مختلف و با توجه به نیاز و سرمایه های  خود انواع زغال فشرده را تولید و توزیع نماییم  .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.