طعم دار کردن قلیان

طعم دهنده قلیان

طعم دهنده قلیان

این مقاله صرفا برای اطلاعات عمومی می باشد و سایت ما هیچ فعالیتی در زمینه قلیان ندارد

با اینکه کشیدن قلیان بسیار بسیار مضرتر از سیگار است، لذا برخی از جوانان اقدامی به مراتب زیان آورتر انجام می دهند و آن، استفاده از مواد معطر و طعم دهنده قلیان که صد برابر خطرناک تر است، می باشد.

لذا باید در این زمینه اقدامات اساسی در جامعه انجام شود که  ممنوعیت استفاده از مواد معطر یکی از آنان می باشد. دلیل این کار یعنی ممنوعیت استفاده از افزودنی‌ها این است که مواد ذکر شده، بسیار سرطان‌زا هستند و یکی از اجزاء داخل آن، ماده سمی بنزن است که در مدت زمان سه سال استفاده مداوم باعث سرطان خون می شود.

متاسفانه انواع تنباکوی معطر نیز معمولا دارای کپک‌ بوده و غیر قابل استفاده می باشند که با اضافه کردن مواد افزودنی سمی، آنها را قابل استفاده می نمایند. البته در این مورد هشدار ها و آگاهی های زیادی به مردم جامعه داده شده است و کسی می تواند در این حوزه سالم بماند و زندگی خوبی داشته باشد که به علائم و هشدارها توجه نماید.

 

 

قلیون طغم دار

راههای طعم دار کردن قلیان

یک راه ، استفاده از طعم دهنده می باشد  که به صورت قطره ای بوده، این ماده مایع شکل را از سر قلیان به درون تنه ریخته می شود و نیز به مخزن آب قلیان هم اضافه می کنند. راه دیگر ، ریختن شیره تنباکو به داخل تنه قلیان می باشد که این کار باعث طعم دار کردن آن می شود.

در کل برای استفاده از قلیان علاوه بر تنباکوی خوب، نیاز به تهیه زغال مرغوب نیز می باشد. گروه مهر صنعت در تولید زغال با کیفیت و مرغوب تجربه و تخصص بالایی دارد، لذا آمادگی لازم جهت ارائه زغال مرغوب، به تمام عزیزانی که در زمینه خرید و تهیه زغال فعال هستند، را دارد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.