قیمت خط تولید زغال فشرده

قیمت خط تولید زغال فشرده

قیمت خط تولید زغال فشرده

همانطور که می دانید قیمت خط تولید زغال فشرده مناسب و به صرفه می باشد و جهت کاربری مواد دورریز و پسماند های گیاهان و درختان جنگلی، فرآیند تحت فشار قرار گرفتن آنها و انجام سایر عملیات ها در راستای تولید و ساخت زغال فشرده می باشد.

مواد اولیه پس از سرند و خرد شدن، با یکدیگر ترکیب شده و بعد به داخل دستگاه اکسترودر منتقل شده و در آنجا وارد قالب هایی به شکل مکعب مستطیل شده و تحت فشار قرار می گیرند و خروجی آن بریکت خام می باشد. در طول عملیات تولید زغال، به دستگاه زغال فشرده ، هیچ نوع ماده اضافه وارد نمی شود.سپس این بریکت ها باید در کوره قرار گیرند تا کاملا پخته شوند و به زغال فشرده مرغوب تبدیل گردند.

خط تولید زغال فشرده را می توان از گروه مهر صنعت که تولید کننده برتر در زمینه صنعت زغال فشرده می باشد، به راحتی تهیه کرد و نیز حمل و نقل و نگهداری آن بسیار راحت می باشد. مشاورین گروه مهر صنعت می توانند خدمات فراوانی را به شما متقاضی محترم ارائه بدهد.

خط تولید ذغال چینی

دستگاه های خط تولید ذغال چینی عبارتند از:

 اکسترودر یا دستگاه زغال ساز: این دستگاه، مواد آماده و ترکیب شده  پس از وارد شدن و قرار گیری در قالب ها، از دریچه خروجی، بریکت خام یعنی مواد فشرده شده (خاک زغال، خاک اره و پوست گردو ) را تحویل می دهند.

 خشک کن: وظیفه این دستگاه، گرفتن رطوبت و نم موجود در مواد است که سبب رطوبت گیری پنج درصدی آنها می شود.

 سرند (صافی): در این دستگاه، خاک اره  الک شده و برای ترکیب با مواد دیگر آماده می باشد.

کوره : بریکت های خام برای پخته شدن در کوره قرار می گیرند. پس از خروج از کوره باید سرد شده و برای بسته بندی و عرضه به بازار آماده می شوند.

ترکیب (میکس) مواد:  دو روش سنتی و صنعتی در این کار وجود دارد، که در آن پوست گردو ده درصد، خاک اره هشتاد درصد و خاک زغال ده درصد با یکدیگر ترکیب می شوند.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.