مدارک مدیریتی و دستاوردهای مهرصنعت

دستاورد ها و مدارک مدیریتی مهرصنعت در راستای ساخت خط تولید زغال فشرده و صادرات آن

شرکت مهرصنعت بار دیگر افتخار دارد تا در زمینه سیستم ها و دوره های آموزشی به همت مدیریت شرکت و همکاری و تجربه دیگر اعضای خانواده مهرصنعت ، مدارک مدیریتی و دستاوردهای مربوطه را کسب کند تا هر روز پیش از روز پیش کیفیت و مدیریت را در صنعت تولید زغال فشرده و خط تولید آن گسترش دهد.

قابل ذکر است که مهرصنعت با اخذ مدرک سیستم مدیریت یکپارچه IMS به دنبال دریافت استاندارد های ایزو بین المللی ، که در مقالات پیشین به آن اشاره شد، توانسته تا گامی بلند در راستای بالا بردن کیفیت صنعت خط تولید زغال فشرده و محصول آن بردارد و این صنعت را به پله ای بالاتر برای کارآفرینی و تولید در کشور بدل سازد.

در ادامه ی فرایند های طی شده ، مجموعه مهرصنعت موفق به اخذ چندین مدرک مدیریتی دیگر نیز شده اند که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

هدف از به اشتراک گذاری این مدارک ، سعی در ایجاد فضا برای سیستم های استاندارد در این صنعت ، جلب رضایت و اطمینان شما مشتریان و همراهان ، و قدردانی از تلاش ها و زحمات چندین ساله مجموعه مهرصنعت می باشد.

باشد که به امید خدا و یاری تمامی همراهان بتوانیم قدم های هرچه بزرگ تر و مثبت تری در این راستا برداریم.

 

مدرک HRM یا Human Resources Management یا مدیریت منابع انسانی

منظور از مدیریت منابع انسانی ، شیوه ی مدیریت و به جلو بردن نیروی های انسانی یک سازمان یا مجموعه در راستای اهداف و قوانین و استاندارد های آن مجموعه است.

نیروی انسانی با ارزش ترین و یکی از مهم ترین ارکان در هر مجموعه ای هستند که فعالیت آن ها ، ارزیابی عملکرد آنها، جبران خدمات این منابع انسانی، ارتقاء شغلی و رسیدگی به وضعیت کاری و غیره همگی از مواردی هستند که باید توسط مدیریت یک مجموعه پیگیری شده و در مسیر مناسب به حرکت داده شوند.

شرکت مهرصنعت همواره در تلاش برای مدیریت هرچه بهتر ، بهینه تر و سازمان یافته تر بوده است ، و مدرک HRM یا مدیریت منابع انسانی نیز در این زمینه توسط مدیریت مجموعه مهر صنعت اخذ شده است.

مدارک مدیریتی و دستاوردها

مدل تعالی سازمانی EFQM یا EFQM excellence model

EFQM که پیش تر هم در زمینه استاندارد های ایزو اخذ شده توسط مهرصنعت از آن یاد کردیم ، در واقع مخففی از European Foundation for Quality Management یا بنیاد مدیریت کیفیت اروپا است ، که مدل استاندارد آن یا همان excellence model عرضه شده توسط آن به منظور پشتیبانی از مدیران در زمینه آموزش ها ، نوآوری ها و ایده ها در چارچوبی مشترک حمایت کند.

مدل EFQM یا مدل تعالی کسب و کار توسط مدیریت کیفیت اروپا ، از محبوبت ترین و پر افتخار ترین مدارک مدیریتی در جهان است ، که بیش از سی هزار سازمان از آن برای بهبود و کارایی هرچه بیشتر در عملکرد های خود بهره جسته اند.

مدیریت مجموعه مهر صنعت نیز به جهت بهبود مدیریت ، دوره برگزار شده توسط این سازمان را با موفقیت گذرانده اند.

مدل تعالی سازمانی EFQM

گواهینامه ERP یا برنامه ریزی منابع سازمانی مهرصنعت

دیگر مدرک مدیریتی اخذ شده توسط مدیریت مهر صنعت در پی بهبود سیستم های مدیریتی شرکت مهرصنعت و اخذ استاندارد های مدیریتی جهانی ، مدرک ERP است که کوتاه شده عبارت Enterprise resource planning به معنای برنامه ریزی منابع انسانی است.

منظور از برنامه ریزی منابع انسانی ، روش های مدیریتی برای داشتن بازدهی بیشتر در امور روزانه حسابداری ، مدیریت بخش ها و پروژه ها ، و دیگر موارد سازمان است .

مدیریت ش

گواهینامه ERP یا برنامه ریزی منابع سازمانی مهرصنعت

 

سپاسنامه اعطا شده تعالی سازمان از خانه مدیران

لوح تقدیر و سپاسنامه از خانه مدیران ، در جهت تعالی سازمانی ، که با توجه به اهمیت سیستم های مدیریتی و تعالی در برآورده سازی رضایت مشتری و توسعه بازار رقابتی ،و هم چنین اخذ گواهی های کیفیتی به مهرصنعت اعطا شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.