ویدئو

فیلم : مواد اولیه زغال فشرده چینی

مواد اولیه زغال فشرده چینی

یکی از نکاتی که در کیفیت نهایی زغال فشرده حائز اهمیت فراوان است استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت است. چرا که اگر در مواد اولیه زغال فشرده ناخالصی مانند مواد شیمیایی وجود داشته باشد زغال تولیدی شما کیفیت دلخواه و مطلوب را نخواهد شد. همچنین شما تولید کننده عزیز نخواهید توانست رضایت مصرف کنندگان محصولات تولیدی ( زغال فشرده ) را جلب کنید. پیشگیری از این مهم مستلزم این است که شما مواد اولیه خود را از مراکز معتبر تهیه کنید. امروزه بسیاری از مراکز غیر استاندارد در تولید و فروش این مواد اولیه مانند خاک اره، پوست گردو و غیره وجود دارند که برای کسب سود بیشتر اقدام به فروش مواد اولیۀ با ناخالصی کرده و باعث متحمل شدن خساراتی جدی به تولیدکنندگان زغال فشرده چینی می شوند.

شرکت مهر صنعت برای از بین بردن و رفع مشکلات ناشی از استفاده مواد اولیه بی کیفیت اقدام به تولید و ارسال مواد اولیه زغال فشرده مانند خاک اره، پوست گردو، خاک زغال و غیره در کناره دیگر خدماتی همچون : ساخت کلیه قطعات خط تولید زغال  فشرده، ساخت،نصب و آموزش خط تولید زغال فشرده، تولید و صادرات زغال فشرده و غیره

خاک اره

خاک اره به همراه پوست گردو و خاک زغال پس از اختلاط با همدیگر وارد دستگاهی به نام اکسترودر می شود و پس از آن شاهد تولید بریکت زغال هستیم. خاک اره باید عاری از هر گونه چسب و مواد شیمیایی باشد. خاک اره تولیدی همچنین نباید از چوب هایی مانند نئوپان و یا ام دی اف باشد چرا که در ساخت این نوع از متریال ها چسب به کار رفته است و این چسب باعث تولید بوی نامطلوب در زمان استفاده از زغال فشرده چینی می شود. 

برای تهیه خاک اره مرغوب از شرکت مهر صنعت با پل های ارتباطی موجود در وبسایت با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.